obrazek

 

Raszyn, dnia 18 stycznia 2019 r.

 ZP.271.1.47.2018.DC ( 7 )

 

 

 

Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V””

 

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania.

 

Pytanie nr 1

Czy przyłącza energetyczne do przydomowych przepompowni ścieków wykonuje właściciel danej posesji na swój koszt?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający informuje, że zgodnie z projektem wykonawczym odcinek instalacji elektrycznej od pompowni do skrzynki sterowniczej realizuje Wykonawca w ramach budowy pompowni przydomowych, natomiast odcinek instalacji elektrycznej od skrzynki sterowniczej do tablicy pomiarowo-rozdzielczej realizuje właściciel posesji.

 

Pytanie nr 2

Czy Zamawiając dopuszcza (tam gdzie wg wykonawcy ma to uzasadnienie techniczne, realizacyjne lub ekonomiczne
- w niewielkim zakresie), wykonanie w technologii wykopu otwartego,  zaprojektowanych w technologii bezwykopowej odcinków sieci / przyłączy?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający informuje, że roboty budowlane winny zostać wykonane w technologii wskazanej przez projektanta w dokumentacji wykonawczej.

 

Pytanie nr 3

Czy Zamawiając dopuszcza (tam gdzie wg wykonawcy ma to uzasadnienie techniczne, realizacyjne lub ekonomiczne - w niewielkim zakresie), wykonanie w technologii bezwykopowej,  zaprojektowanych w technologii wykopu otwartego odcinków sieci / przyłączy?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający informuje, że roboty budowlane winny zostać wykonane w technologii wskazanej przez projektanta w dokumentacji wykonawczej.

 

Pytanie nr 4

Czy warunek z pkt. V . 5.4 ppkt. a). …”warunek opisany w pkt. 5.1.2 c)1 SIWZ - wystarczające jest, aby którykolwiek z Wykonawców ubiegających się o zamówienie wykazał (sam w całości) spełnianie tych warunków;” … spełni konsorcjant który będzie miał wymagane zasoby udostępnione przez podmiot trzeci?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu będą oceniane zgodnie z zapisami SIWZ oraz Ustawy Prawo zamówień publicznych. Natomiast, korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, zostało opisane w pkt. 5.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

  

 

Pytanie nr 5

Czy wyjaśnienia udzielone dla poprzedniego zamówienia, które zostało unieważnione, są wiążące również dla tego postępowania? Czy Zamawiający może załączyć do tego postępowania?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Tak, odpowiedzi na pytania, które wpłynęły do Zamawiający we wcześniejszym postępowaniu, dotyczące tego samego zamówienia są wiążące przy składaniu ofert w przedmiotowym postepowaniu.

Zamawiający zamieszcza je w postaci pliku PDF.

 

Zamawiający informuje, iż powyższe odpowiedzi na pytania stają się wiążące przy składaniu ofert.

 

Zgodnie z zapisami art. 38 ust. 4 oraz ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż powyższe odpowiedzi na pytania wprowadzają zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przedłuża zatem termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w składanych ofertach.

 

 

Termin składania ofert jest: 28-01-2019 r godz. 09:00

 

Zmienia się na

Termin składania ofert: 04-02-2019 r. godz. 09:00

Termin otwarcia ofert : 04-02-2019 r. godz. 12:00

 

 

 

 

 

 

 

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Roboty budowlane

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)             Nazwa i adresy Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a Raszyn 05-090 Polska

Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska

Tel.:  +48 227017803

E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Faks:  +48 227017801

Kod NUTS: PL913

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)               Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)         Nazwa:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej

Numer referencyjny: ZP.271.1.47.2018.DC

II.1.2)        Główny kod CPV   45330000

II.1.3)        Rodzaj zamówienia Roboty budowlane

II.1.4)         Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.:

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020i obejmujące:

a)     Zadanie - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Janki, Al. Krakowskiej

b)     Zadanie - Budowa przydomowych przepompowni w miejscowości Janki, ul. Godebskiego

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)              Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

18/01/2019

VI.6)             Numer pierwotnego ogłoszenia

Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices:

Login TED eSender: ENOTICES

Logowanie jako klient TED eSender: GMINARASZYN

Dane referencyjne ogłoszenia: 2018-193082

Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 247-567177

Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 21/12/2018

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)           Informacje do zmiany lub dodania

VII.1.1)      Przyczyna zmiany

Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą

VII.1.2)          Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu

Numer sekcji: IV.2.2

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert Zamiast:

Data: 28/01/2019 Czas lokalny: 08:30 Powinno   być:

Data: 04/02/2019 Czas lokalny: 09:00

Numer sekcji: IV.2.7

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Zamiast:

Data: 28/01/2019 Czas lokalny: 12:00 Powinno być:

Data: 04/02/2019 Czas lokalny: 12:00

VII.2)           Inne dodatkowe informacje:

 

 

obrazek

2018/S 247-567177

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Urząd Gminy Raszyn
ul. Szkolna 2a
Raszyn
05-090
Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801
Kod NUTS: PL913

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Środowisko

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ś...

Numer referencyjny: ZP.271.1.47.2018.DC
II.1.2)Główny kod CPV
45330000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020i obejmujące:

a) Zadanie - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Janki, Al. Krakowskiej

b) Zadanie - Budowa przydomowych przepompowni w miejscowości Janki, ul. Godebskiego

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45231300
45233220
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 i obejmujące:

a) Zadanie - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Janki, Al. Krakowskiej

b) Zadanie - Budowa przydomowych przepompowni w miejscowości Janki, ul. Godebskiego

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem Projektu jest przedsięwzięcie polegające budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn. Infrastruktura zrealizowana zostanie w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego oraz dokumentację wykonawczą.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: gwarancja / Waga: 40
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 14/02/2019
Koniec: 30/10/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018, poz. 1986 ze zm.) Zamówienia na powyższe roboty będą polegały na

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

PIOS.02.03.00-00-0057/16-00

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

6.2.1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

6.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy;

6.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia s sprawie spłat tych należności;

6.2.4 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.:

B1) sytuacja finansowa;

— wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 500 000,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych).

B2) sytuacja ekonomiczna:

— wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych)

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie

Oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

C1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 5 000 000,00 PLN brutto (każda z robót)

C2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:

Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:

1 osobą (jedną osobą), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno – kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego

W niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik budowy musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót oraz nadzorowanie co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto (słownie cztery milion złoty brutto);

1 osobą (jedną osobą) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlany-mi

W specjalności drogowej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz nadzorowanie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brut-to (słownie pięćset tysięcy złoty brutto);

1 osobą (jedną osobą) posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robota-mi elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót musi wykazać co najmniej 5 letnie do-świadczenie na stanowisku Kierownika robót oraz nadzorowanie co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykona-no roboty elektryczne, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złoty brutto).

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunki realizacji umowy zgodnie z SIWZ i Istotnymi postanowieniami umowy

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 186-419316
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/01/2019
Czas lokalny: 08:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 28/01/2019
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

Siedziba Zamawiającego, Raszyn, ul. Szkolna 2a, POLSKA, Sala Konferencyjna Urzędu Gminy

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

180 000,00 PLN (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych)

9.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

9.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359

Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest

Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, POLSKA.

Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest:

Pan Arkadiusz Godula

Tel.: 22 701-78-42

Adres e-mail: agodula@raszyn.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym

Z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V” znak: ZP.271.1.47.2018.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

Posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
Warszawa
Polska
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
Warszawa
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/12/2018

obrazek

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Legal Basis: Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)             Nazwa i adresy Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a

Raszyn 05-090 Polska

Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska

Tel.:  +48 227017803

E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Faks:  +48 227017801  Kod NUTS: PL913

Adresy internetowe:  Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.2)             Informacja o zamówieniu wspólnym

I.3)              Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)             Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)             Główny przedmiot działalności Środowisko

Sekcja II: Przedmiot

II.1)           Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)         Nazwa:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V”

Numer referencyjny: ZP.271.1.47.2018.DC

II.1.2)     Główny kod CPV  45330000

II.1.3)    Rodzaj zamówienia Roboty budowlane

II.1.4)        Krótki opis:  Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.:

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020i obejmujące:

a) Zadanie - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Janki, Al. Krakowskiej

b) Zadanie - Budowa przydomowych przepompowni w miejscowości Janki, ul. Godebskiego

II.1.5)            Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)        Informacje o częściach  To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)            Opis

II.2.1)            Nazwa:

II.2.2)            Dodatkowy kod lub kody CPV  45231300, 45233220

II.2.3)            Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: województwo  mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn

II.2.4)            Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 i obejmujące:

a) Zadanie - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Janki, Al. Krakowskiej

b) Zadanie - Budowa przydomowych przepompowni w miejscowości Janki, ul. Godebskiego

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem Projektu jest przedsięwzięcie polegające budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn. Infrastruktura zrealizowana zostanie w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego oraz dokumentację wykonawczą.

II.2.5)           Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej: Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60 Kryterium kosztu - Nazwa: gwarancja / Waga: 40

II.2.6)           Szacunkowa wartość

II.2.7)        Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Początek: 14/02/2019    Koniec: 30/10/2019

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis  wznowień:  Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zm.) Zamówienia na powyższe roboty będą polegały na

II.2.10)      Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)      Informacje o opcjach Opcje: nie

II.2.12)      Informacje na temat katalogów elektronicznych Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny

II.2.13)     Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu:  PIOS.02.03.00-00-0057/16-00

II.2.14)      Informacje dodatkowe

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodnościekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)      Warunki udziału

III.1.1)      Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

6.2.1 . Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

6.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy;

6.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia s sprawie spłat tych należności;

6.2.4 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

III.1.2)          Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.:

b1) sytuacja finansowa; wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych); b2) sytuacja ekonomiczna:

-            wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych)

III.1.3)      Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: c1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich

5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 5 000 000,00 zł brutto (każda z robót) c2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:

Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:

1 osobą (jedną osobą), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno – kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik budowy musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót oraz nadzorowanie co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto (słownie cztery milion złoty brutto);

1 osobą (jedną osobą) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz nadzorowanie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie pięćset tysięcy złoty brutto);

1 osobą (jedną osobą) posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót musi wykazać co najmniej 5 letnie do-świadczenie na stanowisku Kierownika robót oraz nadzorowanie co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykona-no roboty elektryczne, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złoty brutto).

III.1.5)      Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)          Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)      Warunki realizacji umowy: warunki realizacji umowy zgodnie z SIWZ i Istotnymi postanowieniami umowy

III.2.3)      Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)          Opis

IV.1.1)       Rodzaj procedury Procedura otwarta

IV.1.3)       Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)       Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)          Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)      Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)            Informacje administracyjne

IV.2.1)       Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 186-419316

IV.2.2)       Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 28/01/2019   Czas lokalny: 08:30

IV.2.3)       Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)      Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski

IV.2.6)      Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)       Warunki otwarcia ofert

Data: 28/01/2019 Czas   lokalny: 12:00 Miejsce:

siedziba Zamawiającego  Raszyn, ul. Szkolna 2a  Sala Konferencyjna Urzędu Gminy

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)       Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)       Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)       Informacje dodatkowe:

1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 180 000,00 zł (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych)

2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1)  pieniądzu

2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3)  gwarancjach bankowych,

4)  gwarancjach ubezpieczeniowych,

5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy

z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359

Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest:

Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42

adres e-mail: agodula@raszyn.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami w miejscowości Janki i Sękocin Nowy w ramach zadań realizowanych z Projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V” znak: ZP.271.1.47.2018.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;  - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

VI.4)       Procedury odwoławcze

VI.4.1)   Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A  Warszawa  02-676 Polska

VI.4.2)   Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska

VI.4.3)   Składanie odwołań

VI.4.4)   Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska

VI.5)       Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

21/12/2018

Dokumenty do pobrania (projekt wykonawczy, przedmiar robót i STWiORB): link.