Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gmina Raszyn faza V
17/01/2019 S12 - - Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Raszyn: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 2019/S 012-022957 Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Legal Basis: Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresy Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a Raszyn 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym I.3)Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej I.5)Główny przedmiot działalności Środowisko Sekcja II: Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gm. Raszyn faza V” Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2019.DC II.1.2)Główny kod CPV 45330000 II.1.3)Rodzaj zamówienia Roboty budowlane II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Raszyn – faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, podzielone zostały na: Zadanie nr 1 „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2” Zadanie nr 2 „Budowa nawierzchni drogowej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie nr 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45330000 45231300 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn, POLSKA. II.2.4)Opis zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniową w miejscowości Janki o łącznej długości - 1 009,14 mb: a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna - 895,20 m, w tym: • kanały z rur PVC O200 – 504,20 m, • kanały z rur PVC O250 - 134,30m, • kanały z rur PVC O160 - 256,70m Kanalizację grawitacyjną zaprojektowano z rur o średnicach O 200, O 250 z PVC litego SN8 z wydłużonym kielichem, łączonych na uszczelki elastomerowe. Odcinki sieci łączące kanał główny z poszczególnymi nieruchomościami projektuje się z rur PVC O 160 o sztywności analogicznej jak kanał główny. b) kanalizacja sanitarna ciśnieniowa - 113,94 m, w tym: • kanał PE O 90 – 104,86 m, • kanał PE O 75 – 9.08 m Przewody tłoczne należy wykonać z rur PN10 i PN16 c) przepompownia sieciowa w zbiorniku betonowym O 1500 - 2 szt. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60 Kryterium kosztu - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2019 Koniec: 30/10/2019 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018, poz. 1986 ze zm.) Zgodnie z zapisami SIWZ. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości, co najmniej 10 000 RLM. II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy), wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej po 2 osoby (oddzielnie dla każdego z zadań), wykonujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie: a) obsługa koparki oraz montażu rurociągów kanalizacyjnych II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie nr 2 Budowa nawierzchni drogowej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45233220 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn, POLSKA. II.2.4)Opis zamówienia: Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, obejmują budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniową w miejscowości Janki, odbudowę nawierzchni drogowych na całej powierzchni ulic Poniatowskiego, Godebskiego oraz drogi powiatowej – ul. Falenckiej. W ramach przedmiotu umowy, należy wykonać nawierzchnię ulic w zakresie: Ul. Godebskiego: uzupełnienie podbudowy, ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem I ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej z wykorzystaniem kostki rozbiórkowej w ilości ok. 60 %; Ul. Poniatowskiego i ul. Falencka: uzupełnienie podbudowy, wykonanie warstwy wiążącej AC 16W 50/70 – grubość 6cm, ułożenie siatki z włókien szklanych wstępnie przesączanych asfaltem oraz ułożenie warstwy ścieralnej AC11S 50/70, grubość 5 cm – 4 915m2 — ul Poniatowskiego - 4 915,00m2 (docelowa powierzchnia warstwy ścieralnej), — ul. Falencka – 30,0m2 (docelowa powierzchnia warstwy ścieralnej), — ul Godebskiego (kostka) - 6 790,00m2 Drogi o nawierzchni gruntowej (zakres: dogęszczenie podłoża, uzupełnienie, wyrównanie, wyprofilowanie I zagęszczenia) - 260,00m2 Drogi żwirowe (zakres: dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy kruszywa, wyrównanie, wyprofilowanie I zagęszczenie) - 550,00m2 Chodniki (zakres: wyprofilowanie i dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy klińca 8 cm, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, grubość 8 cm, nowej) - 325,00 m2 Nawierzchnie z kruszywa łamanego (zakres: dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy kruszywa, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie) - 325,00m2 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60 Kryterium kosztu - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2019 Koniec: 30/10/2019 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018, poz. 1986 ze zm.) Zgodnie z zapisami SIWZ. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości, co najmniej 10 000 RLM. II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy), wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej po 2 osoby (oddzielnie dla każdego z zadań), wykonujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie: a) obsługi koparki oraz obsługi zagęszczarki Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 6.2.1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy; 6.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia s sprawie spłat tych należności; 6.2.4 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: B1) sytuacja finansowa; — wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1, — wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2. B2) sytuacja ekonomiczna: — wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1, — wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2. III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: c) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: C1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum: — 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 500 000,00 PLN brutto (każda z robót) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1, — 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni asfaltowych lub z kostki brukowej o wartości min. 700 000,00 PLN brutto (każda z robót) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2; C2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej: W przypadku składania oferty na zadanie nr 1; 1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno – kanalizacyjnych, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik budowy musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto (słownie jeden milion złoty brutto); 1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem robót drogowych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe; 1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót elektrycznych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót oraz doświadczenie w kierowaniu robotami elektrycznymi w ramach co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej. W przypadku składania oferty na zadanie nr 2; 1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN brutto III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.2)Warunki realizacji umowy: Warunki realizacji zamówienia zawarte są w załączniku do SIWZ - istotnych postanowieniach umowy III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 199-449976 IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 20/02/2019 Czas lokalny: 09:00 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert) IV.2.7)Warunki otwarcia ofert Data: 20/02/2019 Czas lokalny: 12:00 Miejsce: Siedziba Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, POLSKA, Sala konferencyjna Urzędu Gminy Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych VI.3)Informacje dodatkowe: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości, odpowiednio dla każdego z zadań: 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 35 000,00 PLN (trzydzieści pięć tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, POLSKA Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42 Adres e-mail: agodula@raszyn.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym Z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Raszyn – faza V” znak: ZP.271.1.1.2019.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska VI.4.3)Składanie odwołań VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15/01/2019
Dyrektywa 2014/24/UE
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
Tel.: +48 227017803 E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a, Raszyn 05-090 Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801
Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności Środowisko
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gmina Raszyn faza V” Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2019.DC
II.1.2) Główny kod CPV 45330000
II.1.3) Rodzaj zamówienia roboty budowlane
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno– ściekowej w Gminie Raszyn – faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, podzielone zostały na:
Zadanie nr 1 „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2”
Zadanie nr 2 „Budowa nawierzchni drogowej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: Zadanie nr 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2
Część nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 45330000 45231300
II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn
II.2.4) Opis zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniową w miejscowości Janki o łącznej długości - 1 009,14 mb:
a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna - 895,20 m, w tym:
• kanały z rur PVC O200 – 504,20 m, kanały z rur PVC O250 - 134,30m, kanały z rur PVC O160 - 256,70m
Kanalizację grawitacyjną zaprojektowano z rur o średnicach O 200, O 250 z PVC litego SN8 z wydłużonym kielichem, łączonych na uszczelki elastomerowe. Odcinki sieci łączące kanał główny z poszczególnymi nieruchomościami projektuje się z rur PVC O 160 o sztywności analogicznej jak kanał główny.
b) kanalizacja sanitarna ciśnieniowa - 113,94 m, w tym:
• kanał PE O 90 – 104,86 m, kanał PE O 75 – 9.08 m
Przewody tłoczne należy wykonać z rur PN10 i PN16
c) przepompownia sieciowa w zbiorniku betonowym O 1500 - 2 szt.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/03/2019 Koniec: 30/10/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień:
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zm.) Zgodnie z zapisami SIWZ.
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu:
Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodnościekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości, co najmniej 10 000 RLM.
II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy), wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej po dwie osoby (oddzielnie dla każdego z zadań), wykonujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie:
a) obsługa koparki oraz montażu rurociągów kanalizacyjnych
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: Zadanie nr 2 Budowa nawierzchni drogowej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2
Część nr: 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 45233220
II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn
II.2.4) Opis zamówienia:
Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, obejmują budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniową w miejscowości Janki, odbudowę nawierzchni drogowych na całej powierzchni ulic Poniatowskiego, Godebskiego oraz drogi powiatowej – ul. Falenckiej.
W ramach przedmiotu umowy, należy wykonać nawierzchnię ulic w zakresie: ul. Godebskiego: uzupełnienie podbudowy, ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem i ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej z wykorzystaniem kostki rozbiórkowej w ilości ok. 60%; ul. Poniatowskiego i ul. Falencka: uzupełnienie podbudowy, wykonanie warstwy wiążącej AC 16W 50/70 – grubość 6cm, ułożenie siatki z włókien szklanych wstępnie przesączanych asfaltem oraz ułożenie warstwy ścieralnej AC11S 50/70, grubość 5cm – 4915m2
- ul Poniatowskiego - 4915,00 m2 (docelowa powierzchnia warstwy ścieralnej);
- ul. Falencka – 30,0m2 (docelowa powierzchnia warstwy ścieralnej);
- ul Godebskiego (kostka ) - 6790,00m2
Drogi o nawierzchni gruntowej (zakres: dogęszczenie podłoża, uzupełnienie, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenia) - 260,00m2
Drogi żwirowe (zakres: dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy kruszywa, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie) - 550,00m2
Chodniki (zakres: wyprofilowanie i dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy klińca 8cm, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, grubość 8cm, nowej) - 325,00 m2 Nawierzchnie z kruszywa łamanego (zakres: dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy kruszywa, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie) - 325,00m2
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/03/2019 Koniec: 30/10/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień:
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zm.) Zgodnie z zapisami SIWZ.
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu:
Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3
Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodnościekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości, co najmniej 10 000 RLM.
II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy), wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej po dwie osoby (oddzielnie dla każdego z zadań), wykonujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie: a) obsługi koparki oraz obsługi zagęszczarki
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
6.2.1 . Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy;
6.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia s sprawie spłat tych należności;
6.2.4 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: b1) sytuacja finansowa;
- wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł
(słownie: jeden milion złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
- wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł
(słownie: jeden milion złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2; b2) sytuacja ekonomiczna:
- wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
- wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: c) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
c1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum:
- 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 500 000,00 zł brutto
(każda z robót) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
- 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni asfaltowych lub z kostki brukowej o wartości min. 700 000,00 zł brutto (każda z robót) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2; c2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno – kanalizacyjnych, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik budowy musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1(jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (słownie jeden milion złoty brutto);
1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem robót drogowych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe;
1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót elektrycznych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót oraz doświadczenie w kierowaniu robotami elektrycznymi w ramach co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej.
w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;
1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji zamówienia zawarte są w załączniku do SIWZ - istotnych postanowieniach umowy
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 199-449976
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 20/02/2019 Czas lokalny: 09:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 20/02/2019 Czas lokalny: 12:00 Miejsce:
siedziba Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
Sala konferencyjna Urzędu Gminy
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości, odpowiednio dla każdego z zadań:
30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1
35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2
Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest:
Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42 adres e-mail: agodula@raszyn.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Raszyn – faza V” znak: ZP.271.1.1.2019.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddania zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.4.3) Składanie odwołań
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Dokumenty do pobrania (FTP):
Załączniki (12) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2019-01-15 13:21:39 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2019-01-15 13:22:49 |
Ostatnia zmiana: | 2019-03-18 12:42:10 |
Ilość wyświetleń: | 2359 |