GNR.271.1.2019

Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018 r., poz.1986 z późn. zm.)

I. Zamawiający:
Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn
tel. (22) 701-78-92

II. Opis przedmiotu zamówienia:
Zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie:

Zadanie nr 1:
Wykonanie pomiarów i ustalenie pasa gruntu zajętego pod drogę w/g stanu na dzień 31.12.1998 r. wraz z opracowaniem mapy z rozliczeniem nieruchomości i wykazem zmian gruntowych. Szacunkowa długość ulic - (ca 3000 m.b.) ,
Zadanie nr 2:
Wykonanie pomiarów i podziałów działek będących własnością Gminy wraz z opracowaniem mapy z rozliczeniem nieruchomości i wykazem  zmian  gruntowych. Szacunkowa ilość: 7 działki pierwsze, 7 działki następne .
Zadanie nr 3:
Wykonanie mapy do celów prawnych z rozliczeniem hipotecznym, wykazem zmian gruntowych (do celów: zasiedzenie, komunalizacja, przekazanie w użytkowanie wieczyste lub sprzedaż, wykup, wprowadzenie zmian w ew. gruntów). Szacunkowa ilość: 11 działek
Zadanie nr 4:
Wznowienie granic z wyznaczeniem w terenie działek gminnych. Szacunkowa liczba – 40 pkt. graniczne .
Zadanie nr 5:
Wykonanie mapy do celów projektowych dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy. Szacunkowa liczba – 5 szt .
Zadanie nr 6:
Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (wykonanie zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek gminnych służące do rozliczenia własności wynikających z aktów notarialnych, aktualizacja użytków). Szacunkowa liczba – 5 szt .

1. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie do dnia 17.12.2019 r.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV: 71355000-1, 71354000-4
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywane pisemnie.
2. Informacje oraz wyjaśnienia dotyczące postępowania można uzyskać pod nr tel. (22)701-78-92
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek 8.00 – 18.00, piątek 8.00 – 14.00, pozostałe dni 8.00 – 16.00.

V. Miejsce składania ofert:
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wykonanie opracowań geodezyjnych dla potrzeb Gminy Raszyn”
- w terminie do dnia 04 lutego 2019 r., godz. 12.00

VI. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VII. Informacje o formalnościach:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.


Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy – załącznik nr 1
2. Wzór umowy – załącznik nr 2