Zarządzenie Nr 193/2018

Wójta Gminy Raszyn

z dnia 15 października 2018 r.

 

 

w sprawie likwidacji wyposażenia w Urzędzie Gminy Raszyn

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy a dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późń.zm.), art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j.Dz. U. z 2018 r. poz. 395 z późń.zm.) oraz Zarządzenia Wójta Gminy Raszyn Nr 6/2005 z dnia 20 stycznia 2005r., zarządzam co następuje:

 

                                   §1.

1.      Dokonać oceny przydatności do dalszego użytkowania wyposażenia znajdującego się w ewidencji Urzędu Gminy.

2.      Dokonać likwidacji wyposażenia nie nadającego się do dalszego użytkowania.

 

                                   §2.

W celu przeprowadzenia czynności określonych w § 1 powołuję Komisję Likwidacyjną

w składzie:

1.  Petronela Owczarz - Przewodnicząca

2.  Paulina Pilichowska - Członek Komisji

3.  Dariusz Osiadacz - Członek Komisji

 

                                   §3.

Komisja po dokonaniu czynności określonych w § 1 przedłoży do zatwierdzenia protokoły zniszczenia.

 

§4.

Wymienione w § 3 dokumenty po zatwierdzeniu zostaną przekazane Skarbnikowi Gminy.

 

§5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.