ZARZĄDZENIE NR 112/2017
Wójta Gminy Raszyn
 z dnia 27 lipca 2017r.

 

 

 

W sprawie powołania Komisji do uporządkowania dokumentów z referendum gminnego przeprowadzonego w dniu 25 czerwca 2017r.

 

 

Na podstawie art. 30, ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016r., poz. 446 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 29 października 2015r., poz. 1743 ze zm.) w sprawie klasyfikowania i kwalifikacji dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej zarządzam co następuje

 

§1

Powołuję komisję do uporządkowania dokumentów z Referendum Gminnego przeprowadzonego w dniu 25 czerwca 2017r., zabezpieczonych w depozycie w archiwum zakładowym Urzędu Gminy Raszyn w składzie:

1.      Przewodnicząca - Alicja Gadowska - Kierownik Referatu Kadr i Zarządzania

2.      Członek - Petronela Owczarz - Główny Specjalista w Referacie Kadr i Zarządzania

3.      Członek - Krystyna Odnous - Inspektor w Referacie Kadr i Zarządzania

 

§2

Zobowiązuję Komisję do wykonania czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.