Raszyn,  25.03.2019 r.

 

Dotyczy: Postępowania znak IR.271.21.2.2019.MJS z dnia 15.03.2019 r.

 

 

Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

 

W zakresie zadania nr 1 i 2:

Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza zmianę podbudowy z gruzu na wylewkę betonową z betonu B20 o grubości 10cm.

 

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę podbudowy z gruzu na wylewkę betonową.

 

 

W zakresie zadania nr 3:

Pytanie: Jaką nawierzchnię przewiduje Zamawiający dla zadania 3. Zapytanie dotyczy jedynie dostawy i montażu urządzenia ale ze względu na wysokość upadku 2,5m zestaw ten nie może być postawiony na trawie (ta amortyzuje upadek tylko tylko do 1m). Zestaw ten wymaga nawierzchni amortyzującej upadki z wysokości 2,5m. Postawienie tego zestawu na trawie będzie niezgodne z normą PN EN 1176:2017

 

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wykona nawierzchnię we własnym zakresie.   Zadanie nr 3 obejmuje wyłącznie dostawę i montaż urządzenia sprawnościowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 (załącznik – opis zadanie 3) oraz § 1 ust. 3 wzoru umowy.

 

 

 

 

Raszyn,  21.03.2019 r.

 

 

Dotyczy: Postępowania znak IR.271.21.2.2019.MJS - Zadanie 3: Doposażenie terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Centralnej w Puchałach.

 

 

Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

 

 

Pytanie: Proszę o informację czy w zakres zadania 3 wchodzi wykonanie nawierzchni bezpiecznej, czy jedynie dostawa i montaż urządzenia – zgodnie z zapisami we wzorze umowy. Jeżeli należy wykonać nawierzchnię bezpieczną to prosiłabym o informację jaką.

 

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że  zakres zadania 3 obejmuje dostawę i montaż urządzenia sprawnościowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 (załącznik – opis zadanie 3) oraz § 1 ust. 3 wzoru umowy.

 

 

 

Raszyn, dnia  15.03.2019 r

Znak sprawy IR 271.21.2.2019. MJS     

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm./

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a,  05-090 Raszyn

tel. 22 701 78 62, e-mail msikorska @raszyn.pl

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

  1. zadanie 1  - plac zabaw u zbiegu ul Miklaszewskiego i Jutrzenki w Ładach – wykonanie nawierzchni bezpiecznej, jednolitej-lanej SBR z wierzchnią warstwą EPDM zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Fundusz Sołecki – Sołectwo Dawidy Bankowe i Sołectwo Łady
  2. zadanie 2 –  doposażenie placu zabaw przy ul. Jesiennej w Raszynie - dostawa i montaż linarium wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej, z płyt SBR z wierzchnia warstwą EPDM zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Fundusz Sołecki – Sołectwo Raszyn I

3.      zadanie 3 – doposażenie terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Centralnej w Puchałach – dostawa i montaż przyrządu sprawnościowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Fundusz Sołecki – Sołectwo Puchały

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      zadanie 1  - wykonanie nawierzchni na placu zabaw u zbiegu ul. Miklaszewskiego i Jutrzenki w Ładach, należy wykonać:

1)      korytowanie pod urządzeniami zabawowymi zgodnie z załączonym rysunkiem, na głębokość ok 40 cm. Ziemię wywieźć (Zamawiający nie wskazuje miejsca zwałki).

2)      warstwę filtracyjną z piasku gr 10 cm,

3)      podbudowę z gruzu betonowego fi 16- 31,5 mm grubości 15 cm + kliniec fi 0-16 mm gr. 5 cm. Podbudowę należy zagęścić,

4)      nawierzchnię bezpieczną, jednolitą-laną SBR z wierzchnią warstwą EPDM min. Gr. 1 cm barwioną w masie, kolor RAL 3017. Nawierzchnie bezpieczne powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa upadku HIC zgodnie z wymaganiami, atest PZH oraz spełniać warunki dotyczące bezpieczeństwa dzieci na placu zabaw zgodnie z normą PN-EN 1177. Wysokość upadku wynosi 3 m pod urządzeniem zabawowym, a pod huśtawką 1,3 m,

5)      obrzeża betonowe 8x25 cm na ławie betonowej.

Długość obrzeży -  ok. 38 m

Powierzchnia placu zabaw ok. 95 m2

UWAGA: na placu wykonany jest drenaż. Roboty powinny być wykonywane ręcznie z należytą ostrożnością w miejscach przebiegu drenażu. Zamawiający udostępni inwentaryzację geodezyjną.

 

2.      zadanie 2 –  doposażenie placu zabaw przy ul. Jesiennej w Raszynie, należy:

1)      dostarczyć i zamontować linarium o wymiarach 425x425 +/- 10 cm  wysokość całkowita ok. 300 cm, strefa bezpieczeństwa 725x725 +/-10 cm. Wysokość swobodnego upadku ok 1,4 m. Liny polipropylenowe powinny być o śr 16 mm z rdzeniem stalowym, połączenia lin powinny być zaciśnięte w tulejach wykonanych ze stopów aluminiowych. Konstrukcja i napinacze  wykonana ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne. W załączeniu rys poglądowy

2)       wykonać nawierzchnię bezpieczną z płyt SBR z wierzchnią warstwą EPDM gr 1 cm w szachownicę, w kolorach RAL 5015 i 5017. Nawierzchnia powinna zostać wykonana w strefie bezpieczeństwa linarium + nawierzchnia pod istniejącą huśtawką o wymiarach 7,5x3,5 m  i wysokość upadku 1,5 m. W ramach robót należy wykonać:

a)      korytowanie pod urządzeniami zabawowymi, na głębokość ok 35 cm. Ziemię wywieźć (Zamawiający nie wskazuje miejsca zwałki),

b)      warstwę filtracyjną z piasku gr 10 cm,

c)      podbudowę z gruzu betonowego fi 16- 31,5 mm grubości 10 cm + kliniec fi 0-16 mm gr 5 cm. Podbudowę należy zagęścić,

d)      nawierzchnię bezpieczną, z płyt SBR z wierzchnią warstwą EPDM min. gr. 1 cm barwioną w masie, kolor RAL 5015 i 5017. Nawierzchnie bezpieczne powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa upadku HIC zgodnie z wymaganiami, atest PZH oraz spełniać warunki dotyczące bezpieczeństwa dzieci na placu zabaw zgodnie z normą PN-EN 1177. Wysokość upadku wynosi 1,5 m

e)      obrzeża betonowe 8x25 cm na ławie betonowej.

                     Długość obrzeży -  ok. 50 m

         Powierzchnia placu zabaw ok. 77 m2

 

3.      zadanie 3 – doposażenie terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Centralnej w Puchałach – dostawa i montaż przyrządu sprawnościowego. Konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych, lub profili stalowy 80x80, drążki okrągłe, całość ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez ocynk i malowanej proszkowo powloką poliestrową . Slupy zakończone zaślepkami z tworzywa sztucznego, śruby ze stali nierdzewnej. Zamawiający dopuszcza wykonanie drabinek pod kątem prostym z odpowiednim doborem drążków. Urządzenie o wymiarach (dł.x szer.x wys) 3,16 x 2,14 x 2,61 m +/-10 cm. Powierzchnia bezpieczna 6,65x5,68 +/- 0.1 m. Wysokość upadku 2,5 m. Urządzenie dla dzieci od 6 lat. W załączeniu poglądowy rysunek urządzenia sprawnościowego.

 

Wykonawca zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 6 i 7 umowy zobowiązany zostaje do uporządkowania terenu po wykonanych pracach oraz naprawienia na własny koszt ewentualnych szkód i zniszczeń w wyniku prowadzonych prac nawierzchniowych, lub montażowych.

Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami, posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa, lub deklarację zgodności z serią norm  PN-EN 1176.  

Nawierzchnie bezpieczne powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa upadku HIC zgodnie z wymaganiami, atest PZH oraz spełniać warunki dotyczące bezpieczeństwa dzieci na placu zabaw zgodnie z normą PN-EN 1177.

 

 

1.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Termin realizacji do 30.05.2019 r

3.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

4.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

·         Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

·         Dokumenty niezbędne do zawarcia umowy: dane Firmy, NIP, REGON. 

·         Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania  jest Pani Maria Jasik-Sikorska

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach  900-1400   od poniedziałku do piątku

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego :  05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a w zamkniętej kopercie z dopiskiem określającym nr i nazwę zadania:

,,zadanie 1  - plac zabaw u zbiegu ul. Miklaszewskiego i Jutrzenki w Ładach, lub/i

  zadanie 2 –  doposażenie placu zabaw przy ul. Jesiennej w Raszynie, lub/i

  zadanie 3 – doposażenie terenu rekreacyjno-sportowego przy ul Centralnej w Puchałach

 NIE OTWIERAĆ PRZED  29.03.2019r. godz 1000  ’’

- lub przesłać drogą elektroniczną adres e-mail ratusz@raszyn.pl

w terminie do dnia 29.03.2019 r, do godz.1000

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie  przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy.

Zadanie 1

Zadanie 2

Zadanie 3

2.      Opis przedmiotu zamówienia z rys placu zabaw Miklaszewskiego i Jutrzenki - zad 1

3.      Opis przedmiotu zamówienia z rys poglądowym linarium - zad 2

4.       Opis przedmiotu zamówienia z rys poglądowym urządzenia sprawnościowego -  zad 3

5.      Wzór umowy.