Zarządzenie Nr 158/2017
Wójta Gminy Raszyn
z dnia 9 listopada 2017 r.
w sprawie powołania komisji do dokonania przeglądu dokumentacji niejawnej
w Urzędzie Gminy Raszyn
Na podstawie art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r.
0 ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz.l 167 ze zm. ) zarządza się , co następuje:
§1-
1. Powołuje się komisję w celu okresowego przeglądu dokumentacji niejawnej w Urzędzie Gminy Raszyn, w składzie:
1) Waldemar Pielat - przewodniczący;
2) Adam Korniejew - członek;
3) Barbara Cebula - członek.
§2.
1. Komisja dokona przeglądu dokumentów niejawnych zgromadzonych w kancelarii materiałów niejawnych i dokona sprawdzenia ich stanu ewidencyjnego i stanu faktycznego, w tym pieczęci i stempli, w szczególności:
a) dokumentów posiadających wartość archiwalną, dla których minął ustawowy okres ochrony,
b) dokumentów nie posiadających wartości archiwalnej, dla których minął ustawowy okres ochrony.
2. Dokumenty posiadające wartości archiwalną, dla których minął ustawowy okres ochrony, komisja przekaże do archiwum zakładowego, a dokumenty nie posiadające wartości archiwalnej do zniszczenia.
§3.
Komisja przeprowadzi czynności wymienione w § 2 w terminie do dnia 31 grudnia 2017 roku.
§4.
Dokumenty zakwalifikowane przez komisję do przekazania do archiwum zakładowego, po naniesieniu odpowiednich zmian i adnotacji na dokumentach oraz dziennikach ewidencyjnych, zostaną skompletowane w teczkach tematycznych
1 po ich opisaniu przekazane do archiwum zakładowego jako sprawy jawne.
§5.
Sprawozdanie z dokonanych czynności przewodniczący komisji przedłoży Wójtowi Gminy Raszyn w terminie 14 dni od daty zakończenia pracy komisji.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.