ZARZĄDZENIE Nr 190/2015 WÓJTA GMINY RASZYN z dnia 1 grudnia 2015 r. w sprawie Powołania Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V"
ZARZĄDZENIE Nr 190/2015 WÓJTA GMINY RASZYN
z dnia 1 grudnia 2015
w sprawie Powołania Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V" Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) w związku z realizacją projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V" się o dofinansowanego z Funduszu Spójności zarządzam co następuje: §1- Powołuję Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V" ze strony Beneficjenta - Gminy Raszyn (Measure Authorising Officer) zwanego dalej MAO w osobie Pana Mirosława Chmielewskiego §2. Zakres obowiązków MAO obejmuje m.in.: 1. reprezentowanie Beneficjenta we wszystkich kontaktach zewnętrznych związanych z realizacją Projektu; 2. nadzór nad prawidłową realizacją Projektu a w szczególności za odpowiednie zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne projektem oraz monitorowanie jego realizacji; 3. tworzenie warunków do realizacji zobowiązań Beneficjenta, a w szczególności zapewnienie współfinansowania oraz warunków umożliwiających realizację projektu: 4. nadzór nad przygotowaniem i prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności przygotowaniem i publikacją ogłoszenia, przygotowaniem Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w tym kryteriów wyboru ofert;. 5. odpowiedzialność za poprawność i kompletność umów z Wykonawcą oraz ich akceptowanie (parafowanie); 6. zatwierdzanie i podpisywanie lub poświadczanie dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie zakresu rzeczowego części lub całości Projektu: protokoły częściowego odbioru wykonanych robót, świadectwa przejęcia, świadectwa wykonania lub protokoły końcowego odbioru i przekazania do eksploatacji, przejściowe świadectwa płatności, protokoły konieczności łącznie z protokołami z negocjacji i dokumenty potwierdzające osiągnięcie zakładanych efektów ekologicznych, raport końcowy itp.; 7. akceptowanie merytoryczne oraz podpisywanie dokumentów dotyczących poniesionych wydatków inwestycyjnych w ramach Projektu (wydatki kwalifikowane) i innych dokumentów zwianych z Projektem; 8. nadzór nad sporządzaniem wniosków o przekazanie środków z Funduszu Spójności pod kątem zgodności z wymogami Funduszu i akceptowanie tych wniosków; 9. podpisywanie Wniosku o Przekazanie Środków wraz z Planem Płatności;
10. monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych pod kątem ich zgodności z Harmonogramem Rzeczowo -Finansowym, Harmonogramem Procedur Przetargowych i Planem Płatności; zapewnienie aktualizacji Harmonogramów i Planu;
11. monitorowanie ciągłości finansowania zadań realizowanych w ramach Projektu;
12. weryfikowanie wniosków o przekazanie środków z Funduszu Spójności pod kątem zgodności z wymogami Funduszu i akceptowanie tych wniosków;
13. zatwierdzanie faktur dotyczących wydatków kwalifikowanych oraz podpisywanie „list sprawdzających" służących do weryfikacji merytorycznej i formalno-rachunkowej faktur;
14. kontrola raportowania i sprawozdawczości (terminowość i kompletność dokumentów), parafowanie raportów i sprawozdań;
15. akceptowanie i podpisywanie dokumentów i korespondencji adresowanej do organów zewnętrznych (zapewnienie prawidłowości i poprawności tej korespondencji);.
16. kontrola nad prawidłowym wypełnieniem obowiązków w zakresie Promocji Projektu oraz realizacja obowiązków informacyjnych;
17. nadzór nad współpracą JRP IV z innymi jednostkami organizacyjnymi Urzędu Gminy;
18. dbanie o bezpieczeństwo powierzonych do przetwarzania, archiwizowania lub przechowywania danych zgodnie z obowiązującymi Urząd Gminy regulaminami i instrukcjami wewnętrznymi.
§3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Ziętara |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Ziętara |
Data wprowadzenia: | 2019-04-01 17:26:32 |
Opublikował: | Marcin Ziętara |
Data publikacji: | 2019-04-01 17:27:20 |
Ostatnia zmiana: | 2019-04-01 17:27:26 |
Ilość wyświetleń: | 1439 |