Znak sprawy PU.270.2.2019

Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.)

I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 22 720 12 55 w. 22, 797 00 99 62, e-mail: pelnomocnik@raszyn.pl
                                                                                    
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Dyżury na skateparku na terenie Szkoły Podstawowej w Raszynie w celu zapewnienia bezpieczeństwa bawiących się tam dzieci.

II. Opis przedmiotu zamówienia
1 Specyfika głównych wymagań:
1.1 Miejsca i zakres wykonywania zadania: skatepark przy Szkole Podstawowej im. Cypriana Godebskiego w Raszynie
1.2 Terminy wykonywania zadania:
Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, 24 godz. tygodniowo,  w przedziale czasowym 15:00 – 20:00 (konkretna godzina uzgodniona z Dyrektorem Szkoły Podstawowej im. Cypriana Godebskiego w Raszynie. 
2 Obowiązujący termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 19 grudnia 2019r.
3 W przypadku nie zrealizowania zajęć Wykonawca nie może wyznaczyć innego terminu ich przeprowadzenia.
4 Zajęcia będą  prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę przez niego wskazaną.
5 Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia.
6 Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Dyrektorem Szkoły Podstawowej im. Cypriana Godebskiego w Raszynie w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy Szkoły  w związku z prowadzeniem dyżurów oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.
7 Zamawiający upoważnia Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Cypriana Godebskiego w Raszynie oraz  Pełnomocnika Wójta ds. Profilaktyki Uzależnień do sprawowania kontroli nad prawidłowością realizacji przedmiotu umowy.
8   Wykonawca czuwa nad bezpieczeństwem dzieci korzystających z przedmiotowego  skateparku o ile te w sposób należyty stosują się do regulaminu obowiązującego na tym obiekcie podanego do wiadomości na terenie obiektu.
9 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez Pełnomocnika Wójta ds. Profilaktyki Uzależnień na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.
10 W postępowaniu  mogą wziąć udział osoby fizyczne i prawne.
11 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:
? mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,
? nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.
12 Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
13 Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 92.00.00.00.
14 Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
15 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
? wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
? kwalifikacje zawodowe, certyfikaty szkoleń,
? oświadczenie o niekaralności.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pełnomocnik Wójta ds. Profilaktyki Uzależnień - Beata Adamiak
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia  zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. 8oo-18oo ,  wt. - czw. w  godz. 8oo-16oo oraz  pt. godz. 8oo-14oo .

VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail pelnomocnik@raszyn.pl
w terminie do dnia  5  kwietnia  2019r., do godz.  12:00

VII. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za przeprowadzenie godziny zajęć.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Zamawiający unieważni postępowanie, gdy kwota brutto najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VIII. Informacje o formalnościach
1. Tylko oferty kompletne, zawierające wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki zostaną dopuszczone do ocen.
2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na podanie  jednakowej ceny,  zamawiający wzywa oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
7. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.