ZARZĄDZENIE Nr 55
WÓJTA GMINY RASZYN
 z dnia 19.04.2012r

 

 

 

w sprawie likwidacji środków trwałych i wyposażenia w Urzędzie Gminy Raszyn

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy a dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 200lr., Nr 142, poz. 1591 ze zm.), ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Wójta Gminy Raszyn Nr 6/2005 z dnia 20 stycznia 2005r., zarządzam co następuje:

 

§1

1.       Dokonać oceny przydatności do dalszego użytkowania środków trwałych i wyposażenia znajdujących się na wyposażeniu Urzędu Gminy.

2.       Dokonać likwidacji środków trwałych i wyposażenia nie nadającego się do dalszego użytkowania.

 

 

§2

 

W celu przeprowadzenia czynności określonych w § 1 powołuję Komisję Likwidacyjną w składzie.

1.   Lechańska Marzena - Przewodnicząca

2.   Wojcieszak Maciej- Członek Komisji

3.   Owczarz Petronela - Członek Komisji

4.   Ciastoń Marcin- Członek Komisji

 

§3

 

Komisja po dokonaniu czynności określonych w § 1 przedłoży do zatwierdzenia protokół z załączonymi drukami Lt.

 

§4

Wymienione w § 3 dokumenty po zatwierdzeniu zostaną przekazane Skarbnikowi Gminy.

 

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.