ZARZĄDZENIE Nr 55 WÓJTA GMINY RASZYN z dnia 19.04.2012r w sprawie likwidacji środków trwałych i wyposażenia w Urzędzie Gminy Raszyn
ZARZĄDZENIE Nr 55 WÓJTA GMINY RASZYN z dnia 19.04.2012r
w sprawie likwidacji środków trwałych i wyposażenia w Urzędzie Gminy Raszyn
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy a dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 200lr., Nr 142, poz. 1591 ze zm.), ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Wójta Gminy Raszyn Nr 6/2005 z dnia 20 stycznia 2005r., zarządzam co następuje:
§1
1.Dokonać oceny przydatności do dalszego użytkowania środków trwałych i wyposażenia znajdujących się na wyposażeniu Urzędu Gminy.
2.Dokonać likwidacji środków trwałych i wyposażenia nie nadającego się do dalszego użytkowania.
§2
W celu przeprowadzenia czynności określonych w § 1 powołuję Komisję Likwidacyjną w składzie.
1.Lechańska Marzena - Przewodnicząca
2.Wojcieszak Maciej- Członek Komisji
3.Owczarz Petronela - Członek Komisji
4.Ciastoń Marcin- Członek Komisji
§3
Komisja po dokonaniu czynności określonych w § 1 przedłoży do zatwierdzenia protokół z załączonymi drukami Lt.
§4
Wymienione w § 3 dokumenty po zatwierdzeniu zostaną przekazane Skarbnikowi Gminy.