ZARZĄDZENIE NR 24.2012
WÓJTA GMINY RASZYN
z dnia 09 lutego 2012r

 

 

 

w sprawie powołania składu Komisji ds. oceny dokumentów z wyborów do Sejmu RP i Senatu RP

 

Na podstawie § 15 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn wprowadzonego Zarządzeniem Nr 188/10 Wójta Gminy Raszyn z dnia 30 grudnia 2010r w związku z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 23 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu RP i Senatu RP (Dz. U. Nr 90 poz. 1005 i z 2005r. Dz.U. Nr 181, poz. 1509 z późn.zm.) zarządzam co następuje:

 

§1

1. Powołuję Komisję w składzie:

1.       Marzena Lechańska - Zastępca Wójta - Przewodnicząca Komisji

2.       Michał Kucharski - p.o. Sekretarz Gminy - Członek Komisji

3.       Petronela Owczarz - Kierownik Referatu Organizacyjnego - Członek Komisji

4.       Barbara Cebula - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich - Członek Komisji

 

 

2. Zadania Komisji:

a)      posegregowanie wszystkich dokumentów z wyborów i materiałów wg. grup i objęcie ich spisem zdawczo-odbiorczym,

b)      sporządzenie spisu dokumentacji archiwalnej,

c)      sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej,

d)      sporządzenie protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.

 

§2

 

Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącej Komisji.

 

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.