Zarządzenie Nr 32 /2019 Wójta Gminy Raszyn z dnia 28.02.2019 roku zmieniające zarządzenie nr 188/10 Wójta Gminy Raszyn z dnia 30.12.2010 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn.
Zarządzenie Nr 32 /2019 Wójta Gminy Raszyn
zmieniające zarządzenie nr 188/10 Wójta Gminy Raszyn z dnia 30.12.2010 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn. Działając na podstawie art. 33 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 994) zarządza się co następuje: § 1. Zmianie ulega schemat struktury organizacyjnej Urzędu, stanowiący załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn przyjętego Zarządzeniem nr 188/10 Wójta Gminy Raszyn z dnia 30.12.2010 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn, zmienionego zarządzeniem nr 60/11 Wójta Gminy Raszyn z dnia 08.04.2011 r., zmienionego zarządzeniem nr 47/2013 Wójta Gminy Raszyn z dnia 29.03.2013 r., zmienionego zarządzeniem nr 50/2013 Wójta Gminy Raszyn z dnia 09.04.2013 r., zmienionego Zarządzeniem nr 146/2013 Wójta Gminy Raszyn z dnia 28.10.2013 r., zmienionego Zarządzeniem nr 20/2014 Wójta Gminy Raszyn z dnia 04.02.2014 r., zmienionego Zarządzeniem nr 28/2015 Wójta Gminy Raszyn z dnia 27.02.2015 r., zmienionego Zarządzeniem nr 26/2016 Wójta Gminy Raszyn z dnia 29.01.2016 r., zmienionego zarządzeniem nr 86/2016 Wójta Gminy Raszyn z dnia 22.06.2016 r., zmienionego zarządzeniem nr 78/2018 Wójta Gminy Raszyn z dnia 18.05.2018 r. § 2. Zmianie ulegają następujące postanowienia Regulaminu Organizacyjnego: 1) z paragrafu 12 ust. 2 wykreśla się pkt 15 o następującym brzmieniu: ,,15) Referat Inwestycji - symbol IR" 2) do paragrafu 12 ust. 2 dodaje się pkt 32, 33, 34 i 35 o następującym brzmieniu: ,,32) Pełnomocnik ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów- symbol PIR. 33) Referat Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej - symbol IRD 34) Referat Inwestycji i Remontów - symbol IR, 35) Samodzielne stanowisko ds. przygotowywania inwestycji i remontów - symbol SSPIR. 3) z paragrafu 15 ust. 3 wykreśla się pkt 7 o następującym brzmieniu: ,,7) Referatu Inwestycji — symbol IR". 4) z paragrafu 15 ust. 3 pkt 17 wykreśla się lit. a o następującym brzmieniu: ,,a) Gimnazjum nr 1 w Raszynie im. Prymasa Tysiąclecia" 5) par. 15 ust. 3 pkt 17 lit. n otrzymuje następujące brzmienie: ,,n) Centrum Sportu Raszyn w Raszynie". 6) do par. 15 ust. 3 pkt 17 dodaje się lit. p o następującym brzmieniu: ,,p) Przedszkole nr 3". 7) do paragrafu 15 ust. 3 dodaje się pkt 20,21, 22 i 23 o następującym brzmieniu: ,,20) Pełnomocnika ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów - symbol PIR". 21) Referatu Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej - symbol IRD za pośrednictwem Pełnomocnika ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów - symbol PIR 22) Referatu Inwestycji i Remontów - symbol IR za pośrednictwem Pełnomocnika ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów - symbol PIR, 23) Samodzielnego stanowiska ds. przygotowywania inwestycji i remontów - symbol SSPIR".
z dnia 28.02.2019 roku
8) Skreśla się par. 30 o następującym brzmieniu:
,,Referat Inwestycji
Do zakresu działań Referatu należy w szczególności:
1. Przygotowywanie, realizacja, nadzór inwestycji gminnych i remontów,
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, a w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów oraz zgodności z założeniami określonymi w zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
3. Kontrola merytoryczna faktur inwestycyjnych i remontowych,
4. Rozliczanie zadań inwestycyjnych,
5. Udział w komisjach ds. oceny stanu technicznego zasobów komunalnych, placówek oświatowych,
6. Ustalenie potrzeb remontowych we współpracy z kierownictwem jednostek organizacyjnych gminy,
7. Ewidencja i eksploatacja infrastruktury technicznej,
8. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
9. Wnioskowanie w zakresie bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego,
10. Znakowanie dróg gminnych,
11. Wnioskowanie w zakresie budowy i remontów infrastruktury technicznej, (drogi, oświetlenie dróg gminnych),
12. Wydawanie decyzji administracyjnych na umieszczenie urządzeń w drodze gminnej i zajęcie pasa drogowego,
13. Wydawanie decyzji naliczania opłaty za umieszczenia na stałe urządzeń w pasach dróg gminnych,
14. Wnioskowanie w zakresie pozyskiwania środków budżetowych na realizację zadań będących w zakresie działania referatu
15. Nadzór i odbiór robót związanych z zakresem działania Referatu,
16. Opracowywanie dokumentacji, do wniosków o środki Unii Europejskiej
17. Przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu działania Referatu,
18. Prowadzenie spraw z zakresu eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej".
9) Dodaje się par. 45c i 45d i 45 e i 45f o następującym brzmieniu:
,,§45c
Pełnomocnika ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów - symbol PIR
Koordynacja realizacji inwestycji i remontów realizowanych przez Referat Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej i Referatu Inwestycji i Remontów oraz Referatu Realizacji Projektów.
§45d
Referat Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej
Do zakresu działań Referatu należy w szczególności:
1. Przygotowywanie, realizacja, nadzór inwestycji gminnych i remontów,
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, a w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów oraz zgodności z założeniami określonymi w zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
3. Kontrola merytoryczna faktur inwestycyjnych i remontowych,
4. Rozliczanie zadań inwestycyjnych,
5. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
6. Wnioskowanie w zakresie bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego,
7. Znakowanie dróg gminnych,
8. Wnioskowanie w zakresie budowy i remontów infrastruktury technicznej, (drogi, oświetlenie dróg gminnych),
9. Wydawanie decyzji administracyjnych na umieszczenie urządzeń w drodze gminnej i zajęcie pasa drogowego,
10. Wydawanie decyzji naliczania opłaty za umieszczenia na stałe urządzeń w pasach dróg gminnych,
11. Wnioskowanie w zakresie pozyskiwania środków budżetowych na realizację zadań będących w zakresie działania referatu
12. Nadzór i odbiór robót związanych z zakresem działania Referatu,
13. Opracowywanie dokumentacji, do wniosków o środki Unii Europejskiej
14. Przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu działania Referatu,
15. Prowadzenie spraw z zakresu eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej.
§45e
Referat Inwestycji i Remontów
Do zakresu działań Referatu należy w szczególności:
1. Przygotowywanie, realizacja, nadzór inwestycji gminnych i remontów,
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, a w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów oraz zgodności z założeniami określonymi w zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
3. Kontrola merytoryczna faktur inwestycyjnych i remontowych,
4. Rozliczanie zadań inwestycyjnych,
5. Udział w komisjach ds. oceny stanu technicznego zasobów komunalnych, placówek oświatowych,
6. Ustalenie potrzeb remontowych we współpracy z kierownictwem jednostek organizacyjnych gminy,
7. Ewidencja i eksploatacja infrastruktury technicznej,
8. Wnioskowanie w zakresie pozyskiwania środków budżetowych na realizację zadań będących w zakresie działania referatu
9. Nadzór i odbiór robót związanych z zakresem działania Referatu,
10. Opracowywanie dokumentacji, do wniosków o środki Unii Europejskiej
11. Przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu działania Referatu.
§45f
Samodzielne stanowisko ds. przygotowywania inwestycji i remontów
1. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy w oparciu o postanowienia Regulaminów wewnętrznych) w szczególności: opisu przedmiotu zamówienia, założeń do SIWZ, projektów umów na bazie dokumentacji przekazywanych przez Referat Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej oraz Referat Inwestycji i Remontów
2. Współpraca z Referatami oraz Pełnomocnikami w zakresie o którym mowa w ust.1".
§ 3.
Schemat struktury organizacyjnej Urzędu, stanowiący załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Przyjmuje się tekst jednolity Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.03.2019 roku.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Ziętara |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Ziętara |
Data wprowadzenia: | 2019-04-08 15:53:38 |
Opublikował: | Marcin Ziętara |
Data publikacji: | 2019-04-08 15:56:30 |
Ostatnia zmiana: | 2019-04-08 15:56:33 |
Ilość wyświetleń: | 1470 |