Zarządzenie Nr 32 /2019 Wójta Gminy Raszyn
z dnia 28.02.2019 roku

 

zmieniające zarządzenie nr 188/10 Wójta Gminy Raszyn z dnia 30.12.2010 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn.

 

Działając na podstawie art. 33 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 994) zarządza się co następuje:

 

§ 1.

Zmianie ulega schemat struktury organizacyjnej Urzędu, stanowiący załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn przyjętego Zarządzeniem nr 188/10 Wójta Gminy Raszyn z dnia 30.12.2010 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn, zmienionego zarządzeniem nr 60/11 Wójta Gminy Raszyn z dnia 08.04.2011 r., zmienionego zarządzeniem nr 47/2013 Wójta Gminy Raszyn z dnia 29.03.2013 r., zmienionego zarządzeniem nr 50/2013 Wójta Gminy Raszyn z dnia 09.04.2013 r., zmienionego Zarządzeniem nr 146/2013 Wójta Gminy Raszyn z dnia 28.10.2013 r., zmienionego Zarządzeniem nr 20/2014 Wójta Gminy Raszyn z dnia 04.02.2014 r., zmienionego Zarządzeniem nr 28/2015 Wójta Gminy Raszyn z dnia 27.02.2015 r., zmienionego Zarządzeniem nr 26/2016 Wójta Gminy Raszyn z dnia 29.01.2016 r., zmienionego zarządzeniem nr 86/2016 Wójta Gminy Raszyn z dnia 22.06.2016 r., zmienionego zarządzeniem nr 78/2018 Wójta Gminy Raszyn z dnia 18.05.2018 r.

 

 

§ 2.

Zmianie ulegają następujące postanowienia Regulaminu Organizacyjnego:

1)  z paragrafu 12 ust. 2 wykreśla się pkt 15 o następującym brzmieniu:

,,15) Referat Inwestycji - symbol IR"

2)  do paragrafu 12 ust. 2 dodaje się pkt 32, 33, 34 i 35 o następującym brzmieniu:

,,32) Pełnomocnik ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów- symbol PIR.

33)    Referat Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej - symbol IRD

34)    Referat Inwestycji i Remontów - symbol IR,

35)    Samodzielne stanowisko ds. przygotowywania inwestycji i remontów - symbol SSPIR.

 

3)  z paragrafu 15 ust. 3 wykreśla się pkt 7 o następującym brzmieniu:

,,7) Referatu Inwestycji — symbol IR".

4)  z paragrafu 15 ust. 3 pkt 17 wykreśla się lit. a o następującym brzmieniu:

,,a) Gimnazjum nr 1 w Raszynie im. Prymasa Tysiąclecia"

5)  par. 15 ust. 3 pkt 17 lit. n otrzymuje następujące brzmienie:

,,n) Centrum Sportu Raszyn w Raszynie".

6)  do par. 15 ust. 3 pkt 17 dodaje się lit. p o następującym brzmieniu:

,,p) Przedszkole nr 3".

7)  do paragrafu 15 ust. 3 dodaje się pkt 20,21, 22 i 23 o następującym brzmieniu:

,,20) Pełnomocnika ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów - symbol PIR".

21)    Referatu Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej - symbol IRD za pośrednictwem Pełnomocnika ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów - symbol PIR

22)    Referatu Inwestycji i Remontów - symbol IR za pośrednictwem Pełnomocnika ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów - symbol PIR,

23)    Samodzielnego stanowiska ds. przygotowywania inwestycji i remontów - symbol SSPIR".


8) Skreśla się par. 30 o następującym brzmieniu:

 

,,Referat Inwestycji

Do zakresu działań Referatu należy w szczególności:

1.       Przygotowywanie, realizacja, nadzór inwestycji gminnych i remontów,

2.       Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, a w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów oraz zgodności z założeniami określonymi w zatwierdzonej dokumentacji projektowej,

3.       Kontrola merytoryczna faktur inwestycyjnych i remontowych,

4.       Rozliczanie zadań inwestycyjnych,

5.       Udział w komisjach ds. oceny stanu technicznego zasobów komunalnych, placówek oświatowych,

6.       Ustalenie potrzeb remontowych we współpracy z kierownictwem jednostek organizacyjnych gminy,

7.       Ewidencja i eksploatacja infrastruktury technicznej,

8.       Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,

9.       Wnioskowanie w zakresie bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego,

10.    Znakowanie dróg gminnych,

11.    Wnioskowanie w zakresie budowy i remontów infrastruktury technicznej, (drogi, oświetlenie dróg gminnych),

12.    Wydawanie decyzji administracyjnych na umieszczenie urządzeń w drodze gminnej i zajęcie pasa drogowego,

13.    Wydawanie decyzji naliczania opłaty za umieszczenia na stałe urządzeń w pasach dróg gminnych,

14.    Wnioskowanie w zakresie pozyskiwania środków budżetowych na realizację zadań będących w zakresie działania referatu

15.    Nadzór i odbiór robót związanych z zakresem działania Referatu,

16.    Opracowywanie dokumentacji, do wniosków o środki Unii Europejskiej

17.    Przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu działania Referatu,

18.    Prowadzenie spraw z zakresu eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej".

 

9) Dodaje się par. 45c i 45d i 45 e i 45f o następującym brzmieniu:

 

,,§45c

Pełnomocnika ds. Koordynacji Realizacji Inwestycji i Remontów - symbol PIR

Koordynacja realizacji inwestycji i remontów realizowanych przez Referat Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej i Referatu Inwestycji i Remontów oraz Referatu Realizacji Projektów.

 

§45d

Referat Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej

Do zakresu działań Referatu należy w szczególności:

1.       Przygotowywanie, realizacja, nadzór inwestycji gminnych i remontów,

2.       Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, a w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów oraz zgodności z założeniami określonymi w zatwierdzonej dokumentacji projektowej,

3.       Kontrola merytoryczna faktur inwestycyjnych i remontowych,

4.       Rozliczanie zadań inwestycyjnych,

5.       Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,

6.       Wnioskowanie w zakresie bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego,

7.       Znakowanie dróg gminnych,

8.       Wnioskowanie w zakresie budowy i remontów infrastruktury technicznej, (drogi, oświetlenie dróg gminnych),

9.       Wydawanie decyzji administracyjnych na umieszczenie urządzeń w drodze gminnej i zajęcie pasa drogowego,

10.    Wydawanie decyzji naliczania opłaty za umieszczenia na stałe urządzeń w pasach dróg gminnych,


11.   Wnioskowanie w zakresie pozyskiwania środków budżetowych na realizację zadań będących w zakresie działania referatu

12.   Nadzór i odbiór robót związanych z zakresem działania Referatu,

13.   Opracowywanie dokumentacji, do wniosków o środki Unii Europejskiej

14.   Przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu działania Referatu,

15.   Prowadzenie spraw z zakresu eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej.

 

§45e

Referat Inwestycji i Remontów

Do zakresu działań Referatu należy w szczególności:

1.       Przygotowywanie, realizacja, nadzór inwestycji gminnych i remontów,

2.       Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, a w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów oraz zgodności z założeniami określonymi w zatwierdzonej dokumentacji projektowej,

3.       Kontrola merytoryczna faktur inwestycyjnych i remontowych,

4.       Rozliczanie zadań inwestycyjnych,

5.       Udział w komisjach ds. oceny stanu technicznego zasobów komunalnych, placówek oświatowych,

6.       Ustalenie potrzeb remontowych we współpracy z kierownictwem jednostek organizacyjnych gminy,

7.       Ewidencja i eksploatacja infrastruktury technicznej,

8.       Wnioskowanie w zakresie pozyskiwania środków budżetowych na realizację zadań będących w zakresie działania referatu

9.       Nadzór i odbiór robót związanych z zakresem działania Referatu,

10.    Opracowywanie dokumentacji, do wniosków o środki Unii Europejskiej

11.    Przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu działania Referatu.

 

 

§45f

Samodzielne stanowisko ds. przygotowywania inwestycji i remontów

1.   Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy w oparciu o postanowienia Regulaminów wewnętrznych) w szczególności: opisu przedmiotu zamówienia, założeń do SIWZ, projektów umów na bazie dokumentacji przekazywanych przez Referat Budowy i Remontów Infrastruktury Drogowej oraz Referat Inwestycji i Remontów

2.   Współpraca z Referatami oraz Pełnomocnikami w zakresie o którym mowa w ust.1".

 

§ 3.

Schemat struktury organizacyjnej Urzędu, stanowiący załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 4.

Przyjmuje się tekst jednolity Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.03.2019 roku.