ZO.271.3.2019.SS(6)


Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych  /tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późń.zm./


I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 701-77-70, faks 701-77-78
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Zastępcze wykonanie obowiązku wskazanego w decyzji Wójta Gminy Raszyn nr 21/2014 z dnia 03.02.2014r. a polegającego na usunięciu wszystkich odpadów z terenu nieruchomości położonej przy ul. Prostej 14 w Raszynie.”
obejmujący następujący zakres prac:
zebranie, załadunek oraz wywóz odpadów wraz z ich unieszkodliwianiem lub/ i odzyskiem, a następnie uporządkowanie terenu po nielegalnym wysypisku.

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zakres robót dotyczy terenu działki przy ul. Prostej 14 w Raszynie. W ramach zastępczego wykonania decyzji usunięcia odpadów magazynowanych  na terenie do tego nieprzeznaczonym należy usunąć wszystkie odpady zalegające na terenie przedmiotowej nieruchomości. Odpady widoczne są na załączonych zdjęciach. Powierzchnia terenu na jakiej zalegają odpady to ok 400 m kwadratowych. Działka znajduje się w miejscowości Raszyn.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 90210000-2
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
6. Zamówienie będzie po zgłoszeniu przez Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2019 r. lub do dnia wyczerpania wszystkich środków finansowych przeznaczonych na realizacje usługi.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy,
c) wykaz sprzętu (załącznik Wykonawcy), tj.:
- samochód samowyładowczy o ładowności min. 3,5 Mg – 1szt.,
d) oświadczenie o posiadaniu wszystkich niezbędnych zezwoleń do wykonania przedmiotu umowy – załącznik Wykonawcy,
e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- do przedstawienia przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku wygaśnięcia polisy przedłuży ją na czas realizacji umowy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia,
f) Wykaz usług w zakresie utrzymania dróg wykonanych w ciągu ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie należycie jednej usługi w zakresie utrzymania czystości i porządku o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością.
2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Szymon Salach pod nr tel. (22) 701-79-12 Faks: 701-77-78 e-mail: ssalach@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek godz. 8.00-15.00 oraz piątek 8.00-13.00.

VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ZO.271.3.2019.SS –Zastępcze wykonanie obowiązku wskazanego w decyzji Wójta Gminy Raszyn nr 21/2014 z dnia 03.02.2014r. a polegające na usunięciu wszystkich odpadów z terenu nieruchomości położonej przy ul. Prostej 14 w Raszynie– nie otwierać przed dniem 14.05.2019r. godz. 14.00” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, w terminie do dnia 14.05.2019r. do godz. 14.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Zamawiający zaleca Oferentowi dokonanie przeglądu przedmiotowej działki, co jest konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy na wykonanie usługi. Koszt wizji lokalnej ponosi Oferent. Oferent łączną cenę za wykonanie zadania.
W/w cena winna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem prac, w tym podatek od towarów i usług VAT (cena brutto). Podana cena nie podlega zmianie na okres obowiązywania umowy.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez  Wójta Gminy Raszyn.
2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm./, ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.).
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) obsługa prawna
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych  osobowych.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
9. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.
10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.

Załączniki:
1. Wzór umowy - zał. nr 1
2. Dokumentacja zdjęciowa nieruchomości z dnia 06.05.2019 r.
3. Formularz ofertowo-cenowy - zał. nr 2