REFERAT INWESTYCJI I REMONTÓW

Raszyn, dnia 13.05.2019 r.

 Znak sprawy IR.271.11.2.2019.EK      

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm./

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a,  05-090 Raszyn

tel. 22 701 78 76, e-mail: inwestycje@raszyn.pl 

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

Roboty remontowe w Przedszkolu przy ul. Opackiego 44 w Falentach w zakresie:

Zadanie 1* - „Remont pomieszczeń w Przedszkolu”

Zadanie 2* - „Wymiana skrzydeł drzwiowych w Przedszkolu”

 

UWAGA

*Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla każdego z ww. zadań odrębnie.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Specyfikę głównych wymagań oraz zakres przedmiotu zamówienia określają Opisy przedmiotu       zamówienia, stanowiące załącznik nr 3a i 3b do niniejszego zapytania ofertowego oraz przedmiary robót,       stanowiący załącznik nr  4a i 4b do niniejszego zapytania ofertowego.

2.       Wzór umowy stanowi załącznik nr  2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

4.       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

5.       Termin realizacji:

Zadanie 1 – 01.07. – 19.07.2019 r.

Zadanie 2 – 2 (dwa) miesiące od dnia zawarcia umowy.

6.       Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – najniższa cena za wykonanie poszczególnych zadań: zadania nr 1 *  i zadania nr 2 *

        * Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie wybranego zadania nr 1 lub nr 2 albo łącznie          obu jednocześnie.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

     1.  Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)       wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy – wg złączonego wzoru formularza cenowo-ofertowego (załącznik nr 1) odpowiednio dla Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 2,

2)       kosztorys ofertowy wykonany wg. metody kalkulacji uproszczonej, z określeniem wartości: robocizny, narzutów kosztów pośrednich, zysku i całkowitej kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w „Opisach przedmiotu zamówienia” oraz Przedmiarach, odpowiednio dla Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 2.

2)       Dokumenty niezbędne do zawarcia umowy: dane Firmy, NIP, REGON.

     2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz  przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania  jest Pan Bolesław Sanecki.

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach  900 -1400   od poniedziałku do piątku.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w terminie do dnia 31.05.2019 r. do godz. 1200

w siedzibie Zamawiającego :  05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Roboty remontowe w Przedszkolu przy ul. Opackiego 44 w Falentach w zakresie:

Zadanie 1* - „Remont pomieszczeń w Przedszkolu”

Zadanie 2* - „Wymiana skrzydeł drzwiowych w Przedszkolu”

NIE OTWIERAĆ PRZED  31.05.2019r.  godz. 1200”.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym (załącznik nr 1), należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie: Zadania nr 1– i/lub Zadania nr 2.

2.       Oferent zobowiązany jest do wykonania kosztorysu ofertowego wg metody kalkulacji uproszczonej, z określeniem wartości: robocizny, narzutów kosztów pośrednich, zysku i całkowitej kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w „Opisie przedmiotu zamówienia” oraz Przedmiarze. Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, zostanie określona na podstawie kosztorysu powykonawczego, sporządzonego przez Wykonawcę, obejmującego ilości robót rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych przez Inspektora nadzoru. Danymi wyjściowymi do wykonania kosztorysu powykonawczego będzie obmiar prac wykonany przez Wykonawcę, zatwierdzony przez Inspektora nadzoru, oraz ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego Wykonawcy. W przypadku robót zamiennych podstawą kalkulacji będą:

­   dane wyjściowe do kosztorysowania z kosztorysu ofertowego w zakresie kosztów robocizny, narzutu kosztów pośrednich i zysku,

­   ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD aktualny  na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów  specjalistycznych wg faktur zakupu,

­   nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji własnej.

3.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

5.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. Protokół z przeprowadzonego postępowania zostanie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.raszyn.pl i przesłany drogą mailową do wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

Nr 1 - Formularz cenowo ofertowy,

Nr 2 -  Wzór umowy,

Nr 3a - Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1,

Nr 3b - Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2,

Nr 4a - Przedmiar robót dla zadania 1,

Nr 4b - Przedmiar robót dla zadania nr 2.