ZARZĄDZENIE NR 66/11
WÓJTA GMINY RASZYN
z dnia 18 kwietnia 201lr

 

 

 

w sprawie powołania składu Komisji ds. oceny dokumentów z wyborów do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborów wójtów

 

Na podstawie § 15 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn wprowadzonego Zarządzeniem Nr 188/10 Wójta Gminy Raszyn z dnia 30 grudnia 2010r w związku z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2002r., Nr 209 poz. 1781 zpóźn.zm.) zarządzam co następuje:

 

§1

1.   Powołuję Komisję w składzie:

  1. Teresa Berdyga - Sekretarz Gminy - Przewodnicząca Komisji
    1. Petronela Owczarz - Kierownik Referatu Organizacyjnego - Członek Komisji
  2. Elżbieta Kłosowicz - Członek Komisji

 

 

2.   Zadania Komisji:

  1. posegregowanie wszystkich dokumentów z wyborów i materiałów wg. grup i objęcie ich spisem zdawczo-odbiorczym,
  2. sporządzenie spisu dokumentacji archiwalnej
  3. sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej
  4. sporządzenie protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.

 

§2

 

Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącej Komisji.

 

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.