ZARZĄDZENIE NR 70/11
WÓJTA GMINY RASZYN
z dnia 22 kwietnia 201lr

 

 

 

w sprawie likwidacji środków trwałych i wyposażenia w Urzędzie Gminy Raszyn

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy a dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 ze zra.), ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Wójta Gminy Raszyn Nr 6/2005 z dnia 20 stycznia 2005r., zarządzani co następuje:

 

§1

  1. Dokonać oceny przydatności do dalszego użytkowania środków trwałych i wyposażenia znajdujących się na wyposażeniu Urzędu Gminy.
  2. Dokonać likwidacji środków trwałych i wyposażenia nie nadającego się do dalszego użytkowania.

 

 

§2

 

W celu przeprowadzenia czynności określonych w § 1 powołuję Komisję Likwidacyjną w składzie.

  1. Petronela Owczarz - Przewodnicząca
  2. Iga Lisicka- Członek Komisji
  3. Maciej Wojcieszak - Członek Komisji

 

§3

 

Komisja po dokonaniu czynności określonych w § 1 przedłoży do zatwierdzenia protokół z załączonymi drukami Lt.

 

§4

Wymienione w § 3 dokumenty po zatwierdzeniu zostaną przekazane Skarbnikowi Gminy.

 

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.