ZARZĄDZENIE NR 122.10
WÓJTA GMINY RASZYN
z dnia 12 sierpnia 2010r

 

w sprawie likwidacji środków trwałych i wyposażenia w Urzędzie Gminy Raszyn

 

Na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Wójta Gminy Raszyn Nr 6/2005 z dnia 20 stycznia 2005r., zarządzani co następuje:

 

§1

  1. Dokonać oceny przydatności do dalszego użytkowania środków trwałych i wyposażenia znajdujących się na wyposażeniu Urzędu Gminy.
  2. Dokonać likwidacji środków trwałych i wyposażenia nienadającego się do dalszego użytkowania.

 

 

§2

 

W celu przeprowadzenia czynności określonych w § 1 powołuję Komisję Likwidacyjną w składzie.

  1. Petronela Owczarz - Przewodnicząca
  2. Mirosław Chmielewski- Członek Komisji
  3. Maria Majewska - Członek Komisji

 

§3

 

komisja po dokonaniu czynności określonych w § 1 przedłoży do zatwierdzenia protokół z załączonymi drukami Lt.

 

§4

Wymienione w § 3 dokumenty po zatwierdzeniu zostaną przekazane Skarbnikowi Gminy.

 

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.