ZARZĄDZENIE NR 122.10 WÓJTA GMINY RASZYN z dnia 12 sierpnia 2010r w sprawie likwidacji środków trwałych i wyposażenia w Urzędzie Gminy Raszyn
ZARZĄDZENIE NR 122.10
WÓJTA GMINY RASZYN
z dnia 12 sierpnia 2010r
w sprawie likwidacji środków trwałych i wyposażenia w Urzędzie Gminy Raszyn
Na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Wójta Gminy Raszyn Nr 6/2005 z dnia 20 stycznia 2005r., zarządzani co następuje:
§1
- Dokonać oceny przydatności do dalszego użytkowania środków trwałych i wyposażenia znajdujących się na wyposażeniu Urzędu Gminy.
- Dokonać likwidacji środków trwałych i wyposażenia nienadającego się do dalszego użytkowania.
§2
W celu przeprowadzenia czynności określonych w § 1 powołuję Komisję Likwidacyjną w składzie.
- Petronela Owczarz - Przewodnicząca
- Mirosław Chmielewski- Członek Komisji
- Maria Majewska - Członek Komisji
§3
komisja po dokonaniu czynności określonych w § 1 przedłoży do zatwierdzenia protokół z załączonymi drukami Lt.
§4
Wymienione w § 3 dokumenty po zatwierdzeniu zostaną przekazane Skarbnikowi Gminy.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Ziętara |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Ziętara |
Data wprowadzenia: | 2019-05-22 14:04:29 |
Opublikował: | Marcin Ziętara |
Data publikacji: | 2019-05-22 14:04:56 |
Ostatnia zmiana: | 2019-05-22 14:05:14 |
Ilość wyświetleń: | 1100 |