ZARZĄDZENIE 133
WÓJTA GMINY RASZYN
z dnia 09 września 2010r

 

 

 

w sprawie powołania składu Komisji ds. oceny dokumentów, z wyborów Prezydenta RP w I i II turze znajdujących się w archiwum zakładowym

 

Na podstawie § 15 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn wprowadzonego Zarządzeniem Nr 115/08 z dnia 01 sierpnia 2008r w związku z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2000 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 83 poz. 944 i z 2005r. Nr 181, poz. 1510)

zarządzam co następuje:

 

§1

1. Powołuję Komisję w składzie:

  1. Teresa Berdyga - Sekretarz Gminy - Przewodnicząca Komisji
    1. Petronela Owczarz - Kierownik Referatu Organizacyjnego - Członek Komisji
  2. Elżbieta Kłosowicz - Członek Komisji
  3. Mariola Kwaśna - Członek Komisji

 

 

2. Zadania Komisj i:

  1. posegregowanie wszystkich dokumentów z wyborów i materiałów wg. grup i objęcie ich spisem zdawczo-odbiorczym,
  2. sporządzenie spisu dokumentacji archiwalnej
  3. sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej
  4. sporządzenie protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.

 

§2

 

Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącej Komisji.

 

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.