Znak sprawy PU.270. 5 .2019r.

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.)

 

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 720 12 55 w. 22, 797 00 99 62, e-mail: pelnomocnik@raszyn.pl

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

prowadzenie zajęć z zakresu multisensoryki, przeznaczonych dla dzieci z terenu Gminy Raszyn.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

ZADANIE

1.      Specyfika głównych wymagań:

1.1. Miejsca i zakres wykonywania zadania- czytelnia naukowa Biblioteki Publicznej w Raszynie

1.2. Terminy wykonywania zadania.

·         Zajęcia będą prowadzone w czwartki pomiędzy godz. 9:oo a 12:oo.

·         Wykonawca ustali terminy w których prowadzone będą zajęcia z Dyrektorem Biblioteki.

·         W przypadku nie zrealizowania zajęć Dyrektor Biblioteki, po uzgodnieniu z Wykonawcą, może wyznaczyć inny termin ich przeprowadzenia.

2.      Ilość dzieci- 2  grupy nie więcej niż 10 dzieci Zajęcia będą prowadzone dla dzieci w wieku od 8 miesiąca do 2,5 roku życia. Zajęcia będą  prowadzone osobiście przez Wykonawcę.

3.      Do prowadzenia zajęć Wykonawca zapewni własne pomoce i przybory

4.      Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia.

5.      Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o stan pomieszczeń , sprzętu i urządzeń wykorzystywanych podczas wykonywania zajęć.

6.      Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Dyrektorem placówki w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy placówki w związku z prowadzeniem zajęć oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.

7.      Zamawiający upoważnia Dyrektorów placówek do sprawowania kontroli nad prawidłowością realizacji przedmiotu umowy oraz obserwacji prowadzenia zajęć.

8.      Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez Dyrektora placówki na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.

9.      Obowiązujący termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 19.12.2019 roku.

10.  W postępowaniu  mogą wziąć udział osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

11.  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:

-        mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,

-        nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

12.  Ze względu na specyfikę zamówienia Wykonawca nie może powierzyć zadań objętych zamówieniem podwykonawcom i zobowiązany jest do samodzielnego wykonania zadań objętych przedmiotem zamówienia.

13.  Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

14.  Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 92.00.00.00.

15.  Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

16.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

-        wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

-        aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),

-        kwalifikacje zawodowe, certyfikaty szkoleń,

-        poświadczenie posiadanego doświadczenia w prowadzeniu zajęć.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pełnomocnik Wójta ds. Profilaktyki Uzależnień - Beata Adamiak

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon.  w  godz. 8:oo-18:oo, wt. - czw. w  godz. 8:oo-16:oo oraz pt. godz. 8:oo-14:oo

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail pelnomocnik@raszyn.pl

w terminie do dnia 10 września  2019r., do godz. 12:oo

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za przeprowadzenie  1 godziny zajęć brutto.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy.

2.      Wzór umowy do zadania.