Raszyn, dnia 26.09.2019r.

OŚGK.271.11.2019.AG(8)

Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm./


I. Zamawiający:  Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, NIP 534-24-88-243, REGON 013269232, tel.: +48 22 701 77 77, faks: +48 22 701 77 71
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Wykonanie usługi w zakresie szczegółowej analizy wytypowanych 20 nieruchomości położonych na obszarze gminy Raszyn pod kątem konieczności naliczania wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej wynikającej z art. 270 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018r. poz. 2268 z późn. zm.).

II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfika głównych wymagań
a) szczegółowa analiza wytypowanych 20 nieruchomości położonych na obszarze gminy Raszyn pod kątem konieczności naliczania wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej wynikającej z art. 270 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018r. poz. 2268 z późn. zm.).
b) wykonanie raportów, uzyskanie dokumentacji i jej opracowanie:
• raport w formacie pliku PDF (oraz wydruki w formacie A4) zawierający tabelaryczne zestawienie danych dotyczących:
o gminy, obrębu, numeru nieruchomości, numeru działki/dziełek ewidencyjnych;
o data sporządzenia dokumentu,
o powierzchnia geometryczna obszaru działki/działek nie będąca biologicznie czynna
wyrażona w m2,
o powierzchnia geometryczna działki/dziełek na podstawie danych wektorowych z bazy EGiB wyrażona w m2;
o łączna powierzchnia geometryczna obszaru nieruchomości nie będąca biologicznie czynna wyrażona w m2 (powierzchnia uszczelniona trwale związana z gruntem);
o łączna powierzchnia geometryczna nieruchomości na podstawie danych wektorowych
z bazy EGiB wyrażona w m2;
o procentowy wskaźnik zabudowy danej nieruchomości
o wskazanie urządzenia do retencjonowania wody, obejmujące nazwę urządzenia, jego pojemność oraz wartość % odpływu rocznego:
- zbiornik o pojemności  … m3
- studnia o pojemności … m3
- skrzynka rozsączająca o pojemności … m3
- inne ………………. o pojemności … m3
zapewniające:
- do 10% odpływu rocznego z powierzchni uszczelnionych trwale związanych z gruntem
- od 10 do 30% odpływu rocznego z obszarów uszczelnionych trwale związanych
z gruntem
- powyżej 30% odpływu rocznego z powierzchni uszczelnionych trwale związanych
z gruntem.
• wykonanie załącznika do raportu w formacie PDF (oraz wydruk w formacie A3) w postaci fotoplanu dla danej nieruchomości zawierający: dane graficzne i liczbowe dotyczące granic i powierzchni geometrycznych działek, nieruchomości oraz obszarów nie będących biologicznie czynnych zatwierdzony podpisem uprawnionego Geodety potwierdzającego poprawność wykonanych prac.
2. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Kryteria oceny ofert: cena 100%.
4. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów: CPV – 71354000-4
5. Wykonawca związany jest ofertą: 30 dni.
6. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 90 dni od dnia podpisania umowy.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1)  wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – zał. nr 1,
2)  wzór umowy – zał. nr 2
3)  wzór umowy powierzenia danych – zał. nr 3
4)  wykaz usługi w zakresie wykonania analizy nieruchomości pod kątem naliczania opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanie należycie 1 usługi: w zakresie przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Monika Marszałek oraz Pani Agnieszka Gamza.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon. 8:00-17:30, wt.-czw. 8:00-15:30, Pt. 8:00-13:30.

VI. Miejsce składania ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, pok. 15 w terminie do dnia 07.10.2019r. do godz. 14:00. Liczy się data wpływu do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn.
2. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.11.2019.AG - Wykonanie usługi w zakresie szczegółowej analizy wytypowanych nieruchomości położonych na obszarze gminy Raszyn pod kątem konieczności naliczania opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej – nie otwierać przed dniem 07.10.2019r. do godz. 14:00”.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

IX.  Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez  Wójta Gminy Raszyn.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018r., poz. 2268
z późn.zm.), ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2018r. poz. 1314, z późn.zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018r., poz. 2096 z późn.zm).
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) obsługa prawna
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Pana następujące uprawnienia:
a)   prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych  osobowych.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
8. Podanie przez Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
9. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.
10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce „Przetwarzanie danych osobowych”.

Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy – zał. nr 1
2. Wzór umowy – zał. nr 2
3. Wzór umowy powierzenia danych – zał. nr 3
4. Wykaz nieruchomości – Zał. nr 4