Zamawiający informuje, iż do przedmiotowego zapytania ofertowego wpłynęło pytanie:

Pytanie do zapytania ofertowego znak sprawy: RPF.271.4.2019.KD dot.:

Część I - dostawa 16 komputerów stacjonarnych wraz z 16 monitorami LCD dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Raszynie wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą i myszą.

 

Pytanie:

Szybsza eksploatacja dotyczy zarówno myszek i klawiatur na PS/2 jak i na USB. Ponieważ większość nowoczesnych komputerów produkowanych fabrycznie nie posiada już złączy PS/2 . Czy zamawiający dopuści komputery markowe nie posiadające złączy PS/2 ale za to posiadające większą ilość portów USB 8szt. 

 

Odpowiedź:

Zamawiający podtrzymuje warunki określone w zapytaniu ofertowym.

Zamawiającemu nie zależy na podłączeniu jednocześnie większej ilości urządzeń na USB, natomiast Zamawiający dysponuje pewnym zasobem peryferiów na PS/2, który jest przeznaczony do wykorzystania w wypadku zużycia bądź uszkodzenia dołączonych do zestawu klawiatur i myszy USB. Najnowsze, flagowe modele komputerów biurowych dostępne w ofercie wiodących producentów (np. Dell, HP czy Lenovo) są wyposażone w porty PS/2.

 

 

 

Zamawiający informuje, iż do przedmiotowego zapytania ofertowego wpłynęły pytania:

 

Pytanie nr 1:

Zamawiający w pozycjach 16,17,18 opisał pakiety oprogramowania do nauki języka angielskiego, rosyjskiego, niemieckiego. Zwracam się z prośbą o uszczegółowienie zapisów, podanie minimalnych wymagań oprogramowania ze względu na możliwość dostarczenia oprogramowania które nie będzie w żaden sposób odpowiadało wymaganiami Zamawiającego.

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Pakiety:

- Język angielski dla klas 4 – 8 wybierających angielski jako język główny według podstawy programowej.

- Język niemiecki i rosyjski dla klas 4 – 8 jako język dodatkowy, czyli nauka od podstaw.

 

Pytanie nr 2:

W punktach 1,2,3,4,5,6,7,8,23 Zamawiający opisał elementy pracowni językowej już nieprodukowanej i niedostępnej. Czy Zamawiający uzna jako równoważne dostarczenie nowszej wersji pracowni o parametrach:

 

1.Jednostka centralna systemu:

- metalowa obudowa rack umieszczona w szafce sprzętowej biurka lektora; wymiary max: RACK 2U

- 8 wejść mono sygnału Audio (4 stereo), 2 wyjścia audio, wejście słuchawkowe,

- uruchamianie centralki za pomocą włącznika od komputera,

- wbudowany wzmacniacz stereo min. 2x40 max, 4Ohm; 2x20W 8ohm przy 1KHz,max. 10%THD,

- sterowanie mikroprocesorowe,

- cyfrowa regulacja siły głosu z mikrofonów, z wejścia magnetofonowego, z wejścia DVD, regulacja siły oraz barwy głosu w głośnikach oraz słuchawkach

bezpośrednio z oprogramowania pracowni, nie dopuszcza się sterowania z systemu lub innych aplikacji, wyjście nagrywania na komputer (rejestrator,

magnetofon), wyjście na głośniki, wbudowany procesor DSP z funkcją symulacji zakłóceń rozmów telefonicznych,

- zasilanie jednostki centralnej 230V,

2. Oprogramowanie sterujące PC:

- program umożliwiający obsługę pracowni z tablicy interaktywnej, z komputera, monitora dotykowego, interface użytkownika z ikonami numerów stanowisk i

nazwiskami lub imionami słuchaczy, timer, imienna lista wg numerów stanowisk, źródła dźwięku, regulatory głośności oraz barwy (tony wysokie oraz niskie),

programowalne przyciski zapamiętujące układ sali,

- program realizuje WSZYSTKIE funkcje dostępne w pracowni,

- obsługa za pomocą Drag&Drop.

- program ma informować o wyłączonej jednostce centralnej,

- możliwość zapisania indywidualnych ustawień dla każdego nauczyciela oraz każdej klasy,

- interfejs do sterowania wszystkimi funkcjami pracowni, działające na systemach operacyjnych Windows, Linux, Android, Mac, iOS, z poziomu standardowej

przeglądarki internetowej.

3. Monitor dotykowy wbudowany trwale do blatu biurka lektora:

Sterowanie klasopracownią za pomocą monitora dotykowego wbudowanego trwale do blatu biurka lektora,

- wielkość ekranu: min. 21”, rodzaj wyświetlacza: VA z podświetleniem LED, wielkość plamki: max. 0.248 mm, jasność: min. 250 cd/m2, kontrast: min. 3000:1, czas

reakcji max. 5ms, kąty widzenia obrazu: min. 178° H / 178° V (CR 10:1), naturalna rozdzielczość pracy: min. 1920 x 1080 @ 60 Hz, sygnał wejściowy: D-Sub,

HDMI 1.4, wsparcie HDCP, DVI, OSD w języku polskim, panel dotykowy PCT zintegrowany z matrycą monitora, rozdzielczość dotyku min. 4096 x 4096 punktów,

żywotność przekracza 350 milionów dotknięć na 1 punkt, twardość powierzchni przekracza poziom 7H w skali Mohsa, dokładność < 2mm, temperatura pracy -

20°C do +60°C, wilgotność 0%-90% 40°C, rozpoznawanie dotyku: goły palec, siła nacisku <30 g, transparentność >90%, kontroler USB,

- obsługa wszystkich funkcji pracowni językowej za pomocą monitora dotykowego.

4. Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy:

- dwie ścieżki rejestratora dają możliwość jednoczesnego odsłuchiwania audycji i nagrywania głosu ucznia, funkcja magnetofonu i rejestratora, 10 znaczników

wyodrębniających część zapisu, wybór prędkości odtwarzania,

- graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku i porównanie z oryginałem - zapis wykresu oscyloskopowego wymawianego wyrazu/frazy.

5. Wysokiej jakości słuchawki z mikrofonem:

słuchawki: impedancja 2x32?, czułość 110±3dB, częstotliwość 20~20000Hz, maksymalna moc wyjściowa 2x100 mW, mikrofon elektretowy: impedancja 1800?,

czułość -48±3dB, częstotliwość 30~16000Hz; Słuchawki wokółuszne (duże, wentylowane nauszniki otaczają małżowinę uszną nie dociskając jej do głowy), trwałe,

odporne na uszkodzenia mechaniczne, w miękkiej, elastycznej obudowie; mikrofon kierunkowy na giętkim pałąku eliminujący szum otoczenia; wtyczka 5 pin;

6. Pojedynczy metalowy pulpit uczniowski:

- przycisk zgłoszenia - przyciśnięcie skutkuje zapaleniem się diody przy właściwym numerze stanowiska na pulpicie lektora i na pulpicie ucznia, dwukolorowa

sygnalizacja diodowa (LED) usprawniająca komunikację uczeń – lektor (wezwanie ucznia, informacja o podsłuchu),

- regulacja siły dźwięku (potencjometr) - pozwala każdemu uczniowi dostosować optymalny dla niego poziom dźwięku,

lektora i pozostałych stanowisk,

- wejście audio (jack) - pozwala na podłączenie rejestratora cyfrowego, dyktafonu, magnetofonu, komputera i odsłuch oraz dystrybucję odtwarzanego audio do lektora i pozostałych stanowisk,

- wyjście audio (jack) - pozwala na podłączenie rejestratora cyfrowego, dyktafonu, magnetofonu, komputera i nagrywanie dialogu prowadzonego z lektorem, w parze lub dyskusji w grupach roboczych,

- gniazdo słuchawkowe DIN 5 pin, metalowa obudowa, złącze D-Sub 9 pin, montowany w blacie biurka uczniowskiego.

7. Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego:

- 2-drożne głośniki współosiowe, moc max: 80W, impedancja: 4 ?, pasmo przenoszenia: 100Hz - 20000Hz, czułość: 88 dB 1W/1M, rozmiar magnesu: 5.3oz,

średnica: 6.3 Cal,

- głośniki mają umożliwić prowadzenie wykładu przez lektora oraz transmitować dźwięk z wejść audio przez wszystkie głośniki.

8. Opis oprogramowania:

Funkcje realizowane w pracowni:

- dzielenie uczniów (układanie w grupy) na dowolnie konfigurowane pary lub trójki lub czwórki (maksymalnie 16 grup),

- Członkowie kilku grup widoczni jednocześnie na pulpicie bez konieczności podglądania danej, zmiana osób w grupie bez konieczności wchodzenia do grupy

• praca w grupach:

- podział słuchaczy na dowolne grupy (max 16), które jednocześnie realizują własne programy (max 8)

(np. grupa A dyskutuje z lektorem, grupa B słucha audycji i dyskutuje),

- dowolne przełączanie uczniów pomiędzy grupami,

- szybkie (jednym przeciągnięciem ikonki) przerzucenie ucznia do innej grupy,

- konwersacja w grupie z możliwością kontroli przez lektora,

- konwersacja w grupie z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy,

- konwersacja słuchacza z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy,

- konwersacja słuchacza z grupą z transmisją lub bez,

- część uczniów z grupy A rozmawia z nauczycielem i między sobą, reszta osób w grupie A słucha tej dyskusji,

• praca w parach:

- podział słuchaczy na pary (max 16), które jednocześnie prowadzą dialogi nie słysząc się pomiędzy parami (podział odbywa się według dowolnych numerów stanowisk np..: 1+9, 5+12, itd.),

- konwersacja uczniów w parach z podkładem dźwiękowym,

- konwersacja uczniów w parach z nauczycielem,

• podsłuch dowolnego ucznia, pary lub grupy,

• konwersacja z uczniem, parą lub grupą,

• konwersacja z uczniem z transmisją dyskusji do wybranych słuchaczy- jednej z grup,

• konwersacja z grupą z transmisją do wybranych słuchaczy- jednej z grup,

• zapis pracy (rozmów) na magnetofonie cyfrowym w formacie WAV,

• wysyłanie programu/audycji z dowolnego źródła (magnetofon, DVD, komputer) do wybranych uczniów,

• prowadzenie wykładu przez wbudowany wzmacniacz i głośniki.

Funkcje dostępne dla słuchacza:

• praca indywidualna,

- odsłuch programu nauczania zadanego przez lektora, (możliwość pracy z ośmioma różnymi programami równocześnie)

- odsłuch wykładu lektora,

- konwersacja z lektorem,

- konwersacja z innym słuchaczem lub wybraną grupą,

- powtarzanie zwrotów po lektorze nagranym na kasecie lub CD

- kontrola własnej wymowy,

• praca w parach,

- podsłuch przez lektora wybranej pary,

- konwersacja wybranej pary z lektorem,

• praca w grupach,

- odsłuch programu nauczania przez grupę,

- odsłuch wykładu lektora przez grupę,

- konwersacja w grupie z możliwością kontroli przez lektora,

- konwersacja w grupie z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy,

- konwersacja słuchacza z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy,

- konwersacja słuchacza z grupą z transmisją lub bez,

- konwersacja w grupie z podsłuchem przez inną grupę,

• w każdym trybie możliwe jest nagrywanie wypowiedzi na magnetofon nauczyciela,

• w każdym trybie uczeń posiada podsłuch swojego głosu.

Funkcje dodatkowe:

• timer odmierzający czas pracy,

• podłączenie urządzeń audio do stanowiska uczniowskiego,

• jednoczesny odsłuch audycji z podłączonego urządzenia i informacji płynących z sali (np. poleceń nauczyciela),

• jednoczesne nagrywanie na podłączonym urządzeniu słyszanej audycji oraz własnego głosu,

• możliwość podłączenia komputera,

• oprogramowanie magnetofonu cyfrowego, dwuścieżkowego z licencją na wszystkie stanowiska:

- jednoczesne odtwarzanie dwóch plików dźwiękowych,

- jednoczesny zapis jednego pliku dźwiękowego i odtwarzanie innego pliku,

• zapis dźwięku słyszanego w słuchawkach (głos nauczyciela, audycja) i własnego głosu na dwóch oddzielnych ścieżkach,

- odtwarzanie nagrania w różnym tempie -pozwala na dokładne wsłuchanie się i odwzorowanie danego zwrotu,

• graficzne wykresy przebiegu dźwięku (oscylograf) do porównywania ścieżek np. własnego, nagranego głosu i oryginału,

• zakładki służące do zaznaczenia fragmentu audycji, który chcemy powtarzać,

• włączenie i wyłączenie własnego podsłuchu,

• indywidualna regulacja siły głosu w słuchawkach przez nauczyciela i uczniów,

* regulacja głośności wyjść do nagrywania,

* możliwość włączenia głosu nauczyciela na głośniki sali,

• tworzenie list obecności uczniów,

* możliwość sortowania list obecności po liczbie porządkowej/nazwisku/numeru stanowiska,

*możliwość szybkiego importu listy uczniów z większości dostępnych na rynku dzienników elektronicznych (pliki SOU, XML,CSV)

• przyporządkowanie uczniów z listy do numerów stanowisk, automatyczne przyporządkowanie ikony płci ucznia według imienia

• włączenie lub wyłączenie podsłuchu własnego uczniów,

• możliwość wyłączania słuchawek uczniów,

• dystrybucję do max 8 dowolnych kanałów dźwiękowych do oddzielnych grup,

• nakładanie dźwięku- uczeń w słuchawkach słyszy dźwięk emitowany z magnetofonu (lub innego źródła) oraz jednocześnie głos nauczyciela objaśniającego daną

audycję,

• dystrybucję dźwięku z komputera lektora do stanowisk uczniów,

• przełączanie źródła dźwięku,

• rejestracja dyskusji uczniów na twardym dysku za pośrednictwem magnetofonu cyfrowego.

Funkcje specjalne:

•tworzenie list obecności uczniów,

*możliwość szybkiego importu listy uczniów z większości dostępnych na rynku dzienników elektronicznych (pliki SOU, XML,CSV),

*sortowanie listy uczniów po nazwisku i numerze stanowiska,

*automatyczne przyporządkowanie ikony płci ucznia według imienia,

- dzielenie uczniów (układanie w grupy) na dowolnie konfigurowane pary lub trójki lub czwórki; kto z kim ma być w grupie dyskusyjnej - o tym decyduje nauczyciel

(rozmieszczenie stanowisk nie może stanowić przeszkody),

- losowe (generowane z systemu) tworzenie grup dyskusyjnych składających się z dwóch lub trzech lub czterech osób,

- tworzenie grup dyskusyjnych (roboczych) składających się z dwóch lub trzech lub czterech osób siedzących obok siebie (układanie kolejne),

- możliwość stworzenia 16 dowolnych grup dyskusyjnych,

- sposób tworzenia i edytowania grup polega na przeciąganiu ikonek uczniów w odpowiednie miejsca w oknie oprogramowania sterującego (Drag&Drop),

- zapamiętywanie układu sali (osiem programowalnych przycisków, którym będzie odpowiadał odpowiedni, pożądany podział na grupy i przypisane źródła dźwięku)

z nadaniem nazw przycisków programowalnych,

- możliwość podłączenia 8 urządzeń audio z opcją dystrybuowania dźwięku z każdego wejścia do oddzielnej grupy (8 grup jednocześnie odsłuchuje INNY

program),

- regulacja głośności poszczególnych wejść audio,

- przypisanie nazwy kolejnym wejściom liniowym,

- cyfrowa regulacja siły głosu dla każdego ucznia osobno lub dla wszystkich (uwzględnia potrzeby uczniów słabo słyszących i niedosłyszących),

- możliwość zdefiniowania ilości przycisków symbolizujących stanowiska uczniów,

- możliwość zdefiniowania minimalnej i maksymalnej ilości grup / wejść audio.

23. Wymagania dodatkowe

- gwarancja producenta na pracownię jednostka centralna systemu, słuchawki, pulpity uczniowskie minimum 60 miesięcy,

- gwarancja producenta na monitor dotykowy minimum 36 miesięcy,

- gwarancja producenta na komputer stacjonarny do obsługi pracowni językowej minimum 36 miesięcy door to door,

- gwarancja producenta na meble minimum 24 miesiące,

- nieodpłatne aktualizacje oprogramowania co najmniej przez okres gwarancji na pracownię,

- dostarczenie z pracownią instrukcji w języku polskim,

- dostarczenie urządzeń, instalacja w miejscu wskazanym przez zamawiającego, rozruch technologiczny i przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni.

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Wskazane różnice w opisie do wyposażenia pracowni językowej Zamawiający przyjmuje i w całości dopuszcza, ze względu na zaproponowane dodatkowe korzyści, porównywalne parametry oraz drobne różnice nie mające istotnego znaczenia dla funkcji pracowni:

Pkt. 1. Różnica na korzyść, gdyż urządzenie zamontowane w dedykowanej szafce, pozostałe parametry porównywalne – dopuszczalne

Pkt. 2. Wszelkie wymagania wypełnione.

Pkt. 3. Podstawowe wymagania spełnione

Pkt. 4. Parametry identyczne

Pkt. 5. Różnica wtyku – nie istotna

Pkt. 6. Różnice w sygnalizacji trybu pracy – nie istotne

Pkt.7. podstawowe parametry porównywalne

Pkt. 8. Zachowana funkcjonalność pracowni: możliwość różnicowania pracy indywidualnej, w parach, trójkach, grupach. Zaproponowano większe możliwości.

Pkt. 23. Gwarancja wymagana na pracownię 60 miesięcy spełniona – dopuszczamy niższe okresy gwarancyjne nie mające wpływu na funkcjonowanie pracowni jako systemu

 

 

 

Zamawiający informuje, iż do przedmiotowego zapytania ofertowego wpłynęło pytanie dotyczące:

Część I - dostawa 16 komputerów stacjonarnych wraz z 16 monitorami LCD dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Raszynie wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą i myszą

 

 

Pytanie:

 

W podanej przez Państwo specyfikacji dotyczącej komputerów, jednym z wyznaczników jest port VGA oraz porty PS2. Czy dopuszczają Państwo jedynie port DP? Wówczas, jest to rzeczą oczywistą, taki sam port znalazłby się w zaproponowanym monitorze.

Ponieważ w komplecie z komputerem dostarczone byłyby także klawiatura i myszka podłączane przez USB, czy porty PS2 są niezbędne?

 

 

Odpowiedź Zamawiającego:

 

Podtrzymujemy wymogi z zapytania ofertowego.

1) Wymóg posiadania portu VGA występuje zarówno po stronie komputera, jak i monitora. Złącze D-Sub w specyfikacji monitora oznacza złącze VGA (DE15).

2) Komputery będą użytkowane przez dużą ilość młodych ludzi, w związku z tym klawiatury i myszki będą narażone na większą ilość niekorzystnych bodźców fizycznych, co może skutkować ich szybszą niż zazwyczaj eksploatacją.

 

 

 

Zamawiający informuje, iż zmienia treść załącznika pn. „Formularz ofertowo-cenowy”. Tekst jednolity zmienionego załącznika jest obowiązujący.

 

Znak sprawy: RPF.271.4.2019.KD

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  /tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843/

 

 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 71

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Część I - dostawa 16 komputerów stacjonarnych wraz z 16 monitorami LCD dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Raszynie wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą i myszą

Część II – dostawa, wyposażenie, montaż  pracowni językowej w meble i sprzęt do nauki języków oraz monitor interaktywny LED 65”” wraz z oprogramowaniem

 

II. Opis przedmiotu zamówienia
Do części I - Specyfika głównych wymagań, nie gorszych niż:

 

Komputer (16 szt.)

OBUDOWA

            format:                                   SFF
            wymiary:                     maks. szerokość: 95 mm, maks. wysokość: 290 mm,
                                               maks. głębokość: 310 mm

PROCESOR

            wydajność:                  min. 7300 punktów PassMark

            taktowanie:                min. 3,3 GHz

            rdzenie:                       min. 4

KARTA SIECIOWA

            standard przewodowy:                       IEEE 802.3-2008 (10/100/1000 Mbps)

KARTA GRAFICZNA

            klasy HD, wspierająca min. DirectX 10.1 i OpenGL 4.0

KARTA DŹWIĘKOWA

            dźwięk HD, min. 6 kanałów

PAMIĘĆ

            pamięć wbudowana: min. 8 GB

            taktowanie:                2133 MHz

DYSK TWARDY

            typ:                             SSD

            pojemność:                 min. 250 GB

 

NAPĘD OPTYCZNY

               DVD +/- RW, DualLayer

 

 

PŁYTA GŁÓWNA

            min. zestaw portów zewn.:    1 x VGA, 1 x DisplayPort, 4 x USB 2.0, 2 x PS/2         audio in/out (stereo mini-jack)

OPROGRAMOWANIE

            Kompatybilne z Windows 10 Professional PL 64-bit

GWARANCJA

            min. 12 miesięcy

Każdy komputer powinien być fabrycznie nowy, wyposażony w przewodową,
pełnowymiarową klawiaturę (złącze USB) o układzie klawiszy US/EU
oraz przewodową mysz optyczną (złącze USB) z trzema przyciskami.

 

Monitor (16 szt.)

PARAMETRY

            przekątna:                                          min. 22"

            maks. wielkość plamki:                      0,24 mm

            maks. czas reakcji matrycy:               8 ms

            min. rozdzielczość nominalna:                      1920 x 1080

            min. jasność ekranu:                          250 cd/m2

            min. kontrast:                                                1000:1 (dynamiczny: 2 000 000:1)

            min. zestaw złącz:                              D-Sub, DVI-D, DisplayPort, 3 x USB

Do każdego monitora powinien być dołączony kabel
DisplayPort<->DisplayPort o długości min. 1,5 m.

 

Do części II - Specyfika głównych wymagań, nie gorszych niż:

 

Nazwa sprzętu/urządzenia

Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu

Ilość

1. Jednostka centralna systemu pracowni językowej PC Pro

-          min. 2 niezależne wejścia sygnału audio z opcją dystrybuowania dźwięku z każdego wejścia do oddzielnej grupy (min. 2 grupy odsłuchują jednocześnie inny program), wejście słuchawkowe, 2 wyjścia audio;

-          wyjście na głośniki, wyjście nagrywania na komputer (rejestrator, magnetofon);

-          uruchamianie centralki za pomocą przełącznika on/off;

-          moduł USB do podłączenia komputera zgodny z USB 2.0;

-          wbudowany wzmacniacz min. 2x40 max, 4Ohm; 2x20 4ohm przy 1KHz,10%THD;

-          sterowanie mikroprocesorowe; dioda LED (lub pasek) wskazująca stan pracy; diody LED Rx, Tx wskazujące transmisje do i  z komputera;

-          regulacja siły głosu w słuchawkach nauczyciela z poziomu jednostki centralnej (przyciski +/- lub potencjometr);

-          komplet dedykowanych przewodów audio i power/data zgodnych z typami złącz sterownika;

1

2. Oprogramowanie

sterujące PC

-          umożliwia obsługę pracowni z tablicy interaktywnej, z komputera;

-          lista uczniów sortowana zarówno alfabetycznie jak i po numerze stanowiska

-          timer (minutnik);

-          funkcja sprawdzania obecności -  program uwzględnia stanowiska nieaktywne;

-          edycja ustawienia sali (położenie ikon stanowisk predefiniowane i ustawiane przez użytkownika poprzez tzw. „przeciągnij i upuść”);

1

3. Monitor dotykowy 21,5” wbudowany do blatu biurka lektora. 

 

Sterowanie klasopracownią za pomocą monitora dotykowego wbudowanego do blatu biurka nauczycielskiego.

 

Wielkość ekranu: min. 21,5”, rodzaj wyświetlacza: IPS TFT z podświetleniem W-LED, wielkość plamki: 0.248 mm, jasność: 250 cd/m2, kontrast: 1000:1, kąty widzenia obrazu: 178° H / 178° V (CR 10:1), naturalna rozdzielczość pracy: 1920 x 1080 @ 60 Hz, sygnał wejściowy: D-Sub, DVI-D, Display Port, panel dotykowy – PCT, rozdzielczość dotyku 4096 x 4096 punktów, żywotność przekracza 350 milionów dotknięć na 1 punkt, twardość powierzchni przekracza poziom 7H w skali Mohsa, dokładność < 2mm, temperatura pracy  - 20°C do +60°C, wilgotność 10%-90% 40°C, rozpoznawanie dotyku: goły palec, siła nacisku <30 g, transparentność >95%, kontroler USB.

Obsługa wszystkich funkcji pracowni językowej za pomocą monitora dotykowego.

1

4. Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy

-          dwie ścieżki rejestratora dające możliwość jednoczesnego odsłuchiwania audycji i nagrywania głosu ucznia;

-          funkcja magnetofonu (wybór prędkości odtwarzania);

-          funkcja rejestratora (10 znaczników wyodrębniających część zapisu);

-          graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku i porównanie z oryginałem - zapis wykresu oscyloskopowego wymawianego wyrazu/frazy;

1

5. Wyposażenie pracowni językowej – słuchawki standard z mikrofonem pojemnościowym

- słuchawki: impedancja  2x32?, czułość 110±3dB, częstotliwość 20~20000Hz, maksymalna moc wyjściowa 2x100mW, mikrofon:  impedancja  1800?, czułość -48±3dB, częstotliwość 30~16000Hz;

- trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, miękka, elastyczna obudowa, eliminujący szum otoczenia mikrofon kierunkowy na giętkim pałąku, duże nauszniki szczelnie kryjące ucho, wtyczka Jack 6,3mm;

17

6. Panel przyłączeniowy uczniowski - Pulpit ucznia

-          przycisk zgłoszenia (przywołanie nauczyciela) - przyciśnięcie skutkuje widoczną, pulsacyjną zmianą graficzną w oknie głównym programu na właściwej ikonie ucznia;

-          Multi-kolorowa dioda LED (pasek LED)

o   kolor czerwony -  włączone zasilanie; stanowisko nie jest przypisane do żadnej grupy;

o   kolor zielony – stanowisko przypisane do grupy;

o   kolor niebieski (ciągły) - podsłuch przez nauczyciela, wezwanie ucznia;

o   kolor niebieski (pulsacyjny) – przywołanie nauczyciela;

-          cyfrowa, 10 stopniowa regulacja siły głosu, za pomocą dwóch przycisków +/-, aktywowana przez nauczyciela, nie wymagająca dodatkowej ingerencji sprzętowej, pozwalająca regulować głośność w każdej chwili wg potrzeb ucznia;

-          wejście audio (jack 3,5 mm) - pozwala na podłączenie rejestratora telefonu, tabletu, magnetofonu, komputera i odsłuch oraz dystrybucję odtwarzanego audio do lektora i pozostałych stanowisk;

-          wyjście audio (jack 3,5 mm) - pozwala na podłączenie rejestratora cyfrowego, dyktafonu, magnetofonu, komputera i nagrywanie dialogu prowadzonego z lektorem, w parze lub dyskusji w grupach roboczych, czy słyszanej audycji oraz własnego głosu;

-          komplet dedykowanych przewodów audio i power/data zgodnych z typami złącz sterownika, wieszak na słuchawki;

-          Wejścia / wyjścia: 1 x  jack 6,3mm, 2 x d-sub 15pin, 2 x MOLEX 4 pin zasilanie i transmisja cyfrowa;

16

7. Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego

-          system 2-drożny;

-          konfiguracja głośników nisko-tonowy: 6"" kevlarowy Tweeter, 1"" obracany super silk;

-          impedancja: 8?;

-          moc RMS: 40W;

-          zakres częstotliwości: 70Hz – 20kHz;

-          pasywny filtr: 150Hz;

-          efektywność (1W/1m): 90dB;

1 kpl.

8. Opis oprogramowania

lista uczniów

-          tworzenie klas i list uczniowskich

-          przypisywanie ucznia do danego stanowiska poprzez „przeciągnij i upuść”, dalej „D&P”

-          sortowanie list zarówno alfabetycznie jak i po numerze stanowiska

-          ukrywanie/chowanie listy uczniów i klas

-          sprawdzanie obecności

-          obecni i nieobecni – rozróżnienie graficzne

-          obecni i nieobecni – program uwzględnia stanowiska nieaktywne

sala

-          kolorystyczne rozróżnienie poszczególnych grup

-          Włączenie / wyłączenie wszystkich mikrofonów

-          Włączenie / wyłączenie wszystkich słuchawek

-          Timer (minutnik)

stanowisko ucznia – ikona Podstawowa

-          kolor tła – unikalny dla każdej grupy

-          informacja do którego numeru grupy uczeń przynależy

-          informacja, czy mikrofon ucznia jest aktywny/nieaktywny

-          informacja czy słuchawki ucznia są aktywne/nieaktywne

-          numer stanowiska ucznia

-          imię i nazwisko ucznia

stanowisko ucznia – ikona rozszerzona

-          włączenie mikrofonu ucznia (dioda zielona)

-          wyłączenie mikrofonu ucznia (dioda szara)

-          włączenie słuchawek ucznia (dioda zielona)

-          wyłączenie słuchawek ucznia (dioda szara)

-          regulacja głośności słuchawek ucznia

-          konwersacja indywidualna – przycisk automatycznego przeniesienia ucznia do prywatnej (wyłącznej) grupy z nauczycielem

-          zmiana (wybór) grupy do której dane stanowisko jest (ma być) przynależne

-          włączanie/wyłączanie mikrofonów całej grupy

-          włączanie/wyłączanie słuchawek całej grupie
nauczycielski podsłuch konwersacji wybranej grupy

-          wybór źródła dźwięku, które ma być odtwarzane w danej grupie

panel nauczyciela

-          dołączanie do wybranej grupy

-          wybór źródła dźwięku, które ma być odtwarzane w danej grupie

-          odtwarzania dźwięku, które ma być odtwarzane wybranej grupie

-          włączenie mikrofonu lektora (dioda zielona)

-          wyłączenie mikrofonu lektora (dioda szara)

-          włączenie podsłuchu lektora (dioda zielona)

-          wyłączenie podsłuch lektora (dioda szara)

-          włączenie nagrywania konwersacji wybranej grupy (dioda czerwona)

-          wyłączenie nagrywania konwersacji wybranej grupy (dioda czerwona)

-          regulacja poziomu głośności słuchawek lektora

tryby pracy, grupy

-          tryb indywidualny – każde stanowisko stanowi osobną grupę

-          tryb wszyscy – wszystkie stanowiska znajdują się w jednej grupie

-          „inteligentny” algorytm generowania grupy, tak żeby nie zostały osoby bez grupy (nieobecności, „dzielenie z resztą”, itd..)

-          gr. pary – wszystkie stanowiska są dzielone na grupy dwuosobowe

-          gr. trójki – praca w grupach trzyosobowych

-          dwie grupy – podział na dwie równe grupy

-          trzy grupy – podział na trzy równe grupy

wyjście dźwięku (głośnik zewnętrzny)

-          dystrybucja wybranego źródła audio na zewnętrzny głośnik

-          dystrybucja na zewn. głośnik wybranej (dowolnej) grupy - praca na forum

-          dystrybucja na zewn. głośnik wykładu lektora

-          regulacja poziomu głośności głośnika

dodatkowe ustawienia

-          domyślny czas minutnika

-          globalne ustawienia głośności (dla słuchawek na wszystkich stanowiskach),

-          włącz/wyłącz diodę informującą ucznia o dołączeniu lektora do grupy, w której się znajduje (informacja o podsłuchu)

-          włącz/wyłącz możliwość regulacji głośności słuchawek ucznia z poziomu pulpitu ucznia

-          regulacja głośności nagrywania

-          definiowanie ilości wejść audio

-          możliwość przypisania nazw własnych poszczególnym wejściom audio

-          regulacja głośności poszczególnych wejść audio

1 kpl.

9. Biurko nauczycielskie

Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej gr. 18mm, blat grubości min. 18 mm, wykończenie grubą okleiną PCV (2 mm), blenda min. 50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą, wymiary 150-160 cm x 75 cm, narożniki blatu zaoblone. Biurko powinno posiadać z jednej strony otwarte półki z wariantem wstawienia jednostki centralnej komputera, z drugiej strony zamykaną na klucz szafkę na sprzęt elektroniczny.

1

10 Stolik uczniowski

(dwumiejscowe czyli 8szt/ 2)

Ergonomiczny stolik uczniowski zapewniający uczniowi przyjęcie pozycji siedzącej skierowanej o kąt min. 15 stopni od osi sali w kierunku tablicy. Do oferty należy dołączyć przykładowe zdjęcie wykonanych mebli wraz z przykładową aranżacją, i certyfikatem dopuszczającym do użytku w jednostkach oświatowych – Cobrabid.

Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej gr. 18 mm, blat grubości min. 18 mm, wykończenie grubą okleiną PCV (min. 2 mm), blenda min. 50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą min 12cm x 12cm, przepusty kablowe, wymiary 120-130 cm x 50-60 cm, 59-76 cm.

8

11. Krzesło nauczyciela

Krzesło nauczycielskie Wzrost użytkownika 159 - 188 cm, 2. Wysokość siedziska 46 cm, Głębokość siedziska 40 cm, szerokość siedziska 42 cm,  wysokość oparcia 48 cm, siedzisko i oparcie wykonane z tworzywa sztucznego - polietylen wysokociśnieniowy, kolor siedziska charakteryzujący odpowiedni rozmiar zgodnie z normami, stelaż (nogi krzesła). Stelaż obrotowy standardowy, podłokietniki stałe w kolorze czarnym, podstawa krzesła w kolorze czarnym wykonana z PA oraz włókna szklanego (30%). Kolumna gazowa wykonana ze stali w kolorze czarnym. Kółka do podstawy krzesła wykonane z polipropylenu . Dodatkowo krzesło wyprodukowane w technologii rozdmuchu, umożliwiającej powstanie tzw. płaszcza termicznego, w tylnej części siedziska krzesło posiada miejsce do chwytu oraz miejsce do indywidualnego oznakowania. Krzesło wyprofilowane, wklęsło-wypukła forma pozwalająca na prawidłowe ułożenie kręgosłupa.  Normy i standardy Certyfikat Zgodności z Normą PN-EN 1729-1:2007 Krzesło musi być przeznaczone dla instytucji edukacyjnych, zaprojektowane zgodnie z zasadami ergonomii, posiadające pozytywne opinie wiodących instytutów medycznych

 

1 szt

12. Krzesło uczniowskie

 

Krzesło uczniowskie Wzrost użytkownika 159 - 188 cm, 2. Wysokość siedziska 46 cm, Głębokość siedziska 40 cm, szerokość siedziska 42 cm,  wysokość oparcia 48 cm, siedzisko i oparcie wykonane z tworzywa sztucznego - polietylen wysokociśnieniowy, kolor siedziska charakteryzujący odpowiedni rozmiar zgodnie z normami, stelaż (nogi krzesła). Nogi krzesła wykonano z profilu metalowego okrągłego o średnicy 22mm polakierowanego farbą proszkową. Krzesło posiada zatyczki chroniące przed zarysowaniem., Dodatkowo krzesło wyprodukowane w technologii rozdmuchu, umożliwiającej powstanie tzw. płaszcza termicznego, w tylnej części siedziska krzesło posiada miejsce do chwytu oraz miejsce do indywidualnego oznakowania. Krzesło wyprofilowane, wklęsło-wypukła forma pozwalająca na prawidłowe ułożenie kręgosłupa.  Normy i standardy Certyfikat Zgodności z Normą PN-EN 1729-1:2007 Krzesło musi być przeznaczone dla instytucji edukacyjnych, zaprojektowane zgodnie z zasadami ergonomii, posiadające pozytywne opinie wiodących instytutów medycznych

 

16

13. komputer nauczyciela zarządzający pracownią

Minimalne parametry : obudowa minitower lub SFF, procesor i-3-8100, RAM 4GB, HDD 1TB, DVD-RW, VGA,HDMI, USB, Windows 10 Pro, klawiatur, mysz (stawka 0% VAT dla edukacji)

 

1 szt.

14. monitor interaktywny LED 65” o rozdzielczości 4K

 

Rozdzielczość 4K (16:9) punktów dotyku, żywotność min. 30000h, wbudowane głośniki 2x15W (stawka 0% dla edukacji)

1 szt.

15. montaż ścienny monitora interaktywnego wraz z materiałami

 

Uchwyt ścienny, kabel HDMI max. 15m, niezbędne okablowanie zasilające i sygnałowe, szkolenie z zakresu obsługi pracowni i monitora interaktywnego

Kpl 1

16. pakiet oprogramowania do języka angielskiego dedykowany do pracowni językowej

 

pakiet oprogramowania do języka angielskiego dedykowany do pracowni językowej

Kpl 1

17. pakiet oprogramowania do języka rosyjskiego dedykowany do pracowni językowej

 

pakiet oprogramowania do języka rosyjskiego dedykowany do pracowni językowej

Kpl 1

18. pakiet oprogramowania do języka niemieckiego dedykowany do pracowni językowej

 

pakiet oprogramowania do języka niemieckiego dedykowany do pracowni językowej

Kpl 1

19. Słuchawki bezprzewodowe nauczyciela

SŁUCHAWKA

Warunki pracy: Od 0 °C do +40 °C; wilgotność względna do 95% bez kondensacji.

Obsługa połączeń: Przycisk wielofunkcyjny do odbierania, kończenia i odrzucania połączeń; połączenia można także odbierać i kończyć, zdejmując i odkładając zestaw na bazę.

Regulacja głośności i wyciszanie mikrofonu: Przyciski na zestawie słuchawkowym.

Wskaźnik optyczny: Dioda LED informuje o stanie połączenia, parowaniu i innych zdarzeniach.

Wskaźniki dźwiękowe: Dźwięki informują o połączeniach przychodzących, słabej baterii, poziomie głośności, wyciszeniu mikrofonu i innych zdarzeniach.

Jakość dźwięku: Redukcja szumów DSP; eliminowanie efektu echa; regulacja dźwięku; dźwięk wąskopasmowy.

Ładowanie: Po odłożeniu na bazę.

Standard transmisji bezprzewodowej: DECT (CAT - iq) w wersji europejskiej.

Zasięg DECT: do 120 metrów między bazą i zestawem słuchawkowym.

Częstotliwości DECT: UE  1,88 - 1,90 GHz.

Sposoby noszenia: Pałąk na głowę i zaczep na ucho.

Głośnik szerokopasmowy. Mikrofon: Mikrofon z redukcją szumów

BATERIA ZESTAWU SŁUCHAWKOWEGO

Typ baterii: Polimerowa litowo-jonowa.

Pojemność baterii: 250 mA/h, typowo.

Czas rozmowy na baterii: Do 8 godzin.

Trwałość baterii: Minimum 1000 cykli ładowania.

Czas czuwania na baterii: Co najmniej 36 godz.

Kpl 1

20. Tablet dla nauczyciela do sterowania pracownią

 

 - przekątna ekranu: min 10”

- pamięć RAM i dysk: 3GB RAM, 32GB dysk

- procesor : 8 rdzeniowy

- pojemność baterii: min 5000mAh

- łączność: WI-Fi, bluetooth 4,0

- oprogramowanie kompatybilne z oprogramowaniem pracowni

1 szt.

21. Szafa dla nauczyciela

 

Szafa nauczycielska o wym. Szer. 90x gł. 40 x wys. 185 cm z drzwiami zamykanymi na klucz

1 szt.

22.Okablowanie systemowe i przyłącza stanowisk uczniowskich

 

Okablowanie systemowe i przyłącza stanowisk uczniowskich (16 zestawów).

 

16 szt.

23. Wymagania dodatkowe

-          ergonomiczne szeregowe połączenia (jednostka centralna łączy się z pierwszym pulpitem, a kolejne pomiędzy sobą); nie dopuszcza się aby wszystkie stanowiska uczniowskie łączyły się z jednostką centralną bezpośrednio;

-          gwarancja na pracownię minimum 60 miesięcy w tym na słuchawki;

-          nieodpłatne aktualizacje oprogramowania co najmniej przez okres gwarancji na pracownię;

-          dostarczenie z pracownią instrukcji w języku polskim;

-          Zamawiający wymaga, by oferowane w ramach pracowni językowej pulpity ucznia i lektora posiadały certyfikat COBRABID;

 

 

 

1.      Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie Ustawy o podatku od towarów i usługz dnia 11.03.2004 r. (Dz. U. Nr 54 z 2004 r., poz. 535 z późn. zm., Dz. U. Nr 90 z 2005 r. poz. 756) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 w sprawie wykorzystania sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0% oraz warunków jej stosowania.

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: 30213000-5, 30231300-0.

4.      W stosunku do części I Zamawiający dopuszcza komputery poleasingowe spełniające wskazane wymagania.

5.      W stosunku do części II Zamawiający dopuszcza tylko sprzęt, meble i urządzenia fabrycznie nowe.

6.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

7.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8.      Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na część I lub część II lub na obie części razem.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.aktualny odpis z właściwego rejestru wydany nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalna jest także odpowiednia informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.

1.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

2.      Zamawiający odrzuci oferty, które:

·         wpłyną po podanym w niniejszym zapytaniu terminie – oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy bez otwierania,

·         nie spełniają wymagań formalnych i materialnych określonych w niniejszym zamówieniu, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy i nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia,

·         są niezgodne z przepisami prawa,

·         Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień Wykonawcy wynika, iż Wykonawca  lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest pani Katarzyna Dombska, kdombska@raszyn.pl, 22-7017873.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: pon-pt. 9:00-14:00.

VI. Termin realizacji zamówienia

Strony ustalają termin realizacji przedmiotu do dnia 19 grudnia 2019 roku.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy: złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 21.11.2019, godz.10:00 : Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Multimedialna pracownia językowa w SP Raszyn” NIE OTWIERAĆ PRZED 21.11.2019 godz.10:00

 

VIII. Kryterium stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

Cena oferty brutto – 100%

IX. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu ofertowo-cenowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podana cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

3.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

X. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie 5 dni roboczych.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

7.      Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert.

8.      W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie zostanie udzielone przez Zamawiającego podmiotom nie będącym powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

XI. Klauzula informacyjna:

Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.); 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

XII. Załączniki:

1.Formularz ofertowo-cenowy

2.Wzór umowy