obrazek

20/11/2019    S224    Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 
      Polska-Raszyn: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

    2019/S 224-548613

    Ogłoszenie o zamówieniu

    Roboty budowlane

    Podstawa prawna:

    Dyrektywa 2014/24/UE

    Sekcja I: Instytucja zamawiająca

    I.1)Nazwa i adresy
    Oficjalna nazwa: Urząd Gminy Raszyn
    Adres pocztowy: ul. Szkolna 2a
    Miejscowość: Raszyn
    Kod NUTS: PL913
    Kod pocztowy: 05-090
    Państwo: Polska
    Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
    E-mail: zam.publ@raszyn.pl
    Tel.: +48 227017803
    Faks: +48 227017801

    Adresy internetowe:

    Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

    I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
    I.3)Komunikacja
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
    I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
    Organ władzy regionalnej lub lokalnej
    I.5)Główny przedmiot działalności
    Środowisko

    Sekcja II: Przedmiot

    II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
    II.1.1)Nazwa:

     

    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ronda u zbiegu ulic Wygody i Olszynowej w miejscowości Podolszyn Nowy w gminie Raszyn

     

    Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2019.DC
    II.1.2)Główny kod CPV
    45330000
    II.1.3)Rodzaj zamówienia
    Roboty budowlane
    II.1.4)Krótki opis:

     

    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ronda u zbiegu ulic Wygody i Olszynowej w miejscowości Podolszyn Nowy na terenie gminy Raszyn. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Raszyn - faza V" współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko na lata 2014-2020, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie.

    W ramach robót należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej, w tym:

    - sieci kanalizacji sanitarnej DN 200 - 239,50 m

    . w tym kanalizacja wykonana metodą bezwykopową - 77,00 m,

    - wykonanie studni z kręgów betonowych o średnicy DN 1200 - 2 szt.,

    - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej DN 160 (odcinek od kanału głównego do granicy działki) - 40,00 m,

    - wykonanie studni rewizyjnych o średnicy DN 600 PE - 6 szt.

     

    II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
    II.1.6)Informacje o częściach
    To zamówienie podzielone jest na części: nie
    II.2)Opis
    II.2.1)Nazwa:
    II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
    45231000
    45233220
    II.2.3)Miejsce świadczenia usług
    Kod NUTS: PL913
    Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

     

    Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, gmina Raszyn, POLSKA

     

    II.2.4)Opis zamówienia:

     

    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ronda u zbiegu ulic Wygody i Olszynowej w miejscowości Podolszyn Nowy na terenie gminy Raszyn. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Raszyn - faza V" współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko na lata 2014-2020, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie.

    W ramach robót należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej, w tym:

    - sieci kanalizacji sanitarnej DN 200 - 239,50 m

    . w tym kanalizacja wykonana metodą bezwykopową - 77,00 m,

    - wykonanie studni z kręgów betonowych o średnicy DN 1200 - 2 szt.,

    - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej DN 160 (odcinek od kanału głównego do granicy działki) - 40,00 m,

    - wykonanie studni rewizyjnych o średnicy DN 600 PE - 6 szt.

     

    II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
    Kryteria określone poniżej
    Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
    Kryterium kosztu - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
    II.2.6)Szacunkowa wartość
    II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    Początek: 15/01/2020
    Koniec: 15/05/2020
    Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
    Opis wznowień:

     

    Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Roboty, określone odrębną umową, będą polegały na wykonaniu robót podobnych do objętych zamówieniem.

     

    II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
    Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
    II.2.11)Informacje o opcjach
    Opcje: nie
    II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
    Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
    II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
    Numer identyfikacyjny projektu:

     

    POIS.02.03.00-00-0057/16-00

     

    II.2.14)Informacje dodatkowe

     

    Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM.

     

    Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

    III.1)Warunki udziału
    III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
    Wykaz i krótki opis warunków:

     

    6.2.1. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    6.2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

    6.2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

    6.2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy.

     

    III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

     

    Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: sytuacja ekonomiczna:

    - wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych).

     

    III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

     

    Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

    C1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 400 000,00 PLN brutto (każda z robót);

    C2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:

    - 1 osobą (jedną osobą), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno-kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Ww. osoba musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złoty brutto),

    - 1 osobą (jedną osobą) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Ww. osoba musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w nadzorowanie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złoty brutto),

    - 1 osobą (jedną osobą) posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Ww. osoba musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót oraz nadzorowanie co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty elektryczne, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złoty brutto).

     

    III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
    III.2)Warunki dotyczące zamówienia
    III.2.2)Warunki realizacji umowy:

     

    Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia (działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy), Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie: obsługi koparki, obsługi zagęszczarki oraz montażu rurociągów kanalizacyjnych i studni kanalizacyjnych. Umowa będzie realizowana zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy.

     

    III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

    Sekcja IV: Procedura

    IV.1)Opis
    IV.1.1)Rodzaj procedury
    Procedura otwarta
    IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
    IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
    IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
    Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
    IV.2)Informacje administracyjne
    IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
    Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE - OJ/S: 2019/S 197-477343
    IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
    Data: 23/12/2019
    Czas lokalny: 09:00
    IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
    IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
    Polski
    IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
    Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
    IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
    Data: 23/12/2019
    Czas lokalny: 12:00
    Miejsce:

     

    Siedziba Zamawiającego:

    05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, POLSKA, Sala Konferencyjna Urzędu Gminy

     

    Sekcja VI: Informacje uzupełniające

    VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
    Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
    VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
    VI.3)Informacje dodatkowe:

     

    Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, POLSKA. Inspektorem ochrony danych osobowych w gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula, tel. +48 227017842, e-mail: iod@raszyn.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ronda u zbiegu ulic Wygody i Olszynowej w miejscowości Podolszyn Nowy w gminie Raszyn" znak: ZP.271.1.34.2019.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp".

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

    Posiada Pani/Pan:

    - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych - zg. z zapisami w SIWZ.

    Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy:

    1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej

    umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru

    Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności w następujących przypadkach:

    - na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy.

    2. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych ustalona będzie według następujących zasad:

    - zg. z zapisami istotnych postanowień umowy.

    3. Zmiana umowy wynikające z okoliczności opisanych w niniejszym paragrafie mogą prowadzić w konsekwencji do zmiany terminów realizacji określonych w umowie, wynagrodzenia umownego, sposobu realizacji zamówienia, w tym m.in. do zmiany materiałów i urządzeń lub technologii w stosunku do określonych w umowie.

     

    VI.4)Procedury odwoławcze
    VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
    Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
    Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
    Miejscowość: Warszawa
    Kod pocztowy: 02-676
    Państwo: Polska
    VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
    Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
    Miejscowość: Warszawa
    Państwo: Polska
    VI.4.3)Składanie odwołań
    VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
    Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
    Miejscowość: Warszawa
    Państwo: Polska
    VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
    15/11/2019

     

    obrazek

    Ogłoszenie o zamówieniu

    Roboty budowlane

    Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE

    Sekcja I: Instytucja zamawiająca

    I.1)             Nazwa i adresy Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a, Raszyn 05-090, Polska

    Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska

    Tel.:  +48 227017803

    E-mail: zam.publ@raszyn.pl

    Faks:  +48 227017801

    Kod NUTS: PL913

    Adresy internetowe:

    Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

    I.2)             Informacja o zamówieniu wspólnym

    I.3)              Komunikacja

    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl

    Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

    I.4)             Rodzaj instytucji zamawiającej

    Organ władzy regionalnej lub lokalnej

    I.5)             Główny przedmiot działalności Środowisko

    Sekcja II: Przedmiot

    II.1)           Wielkość lub zakres zamówienia

    II.1.1)         Nazwa:

    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ronda u zbiegu ulic Wygody i Olszynowej w miejscowości Podolszyn Nowy w Gminie Raszyn Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2019.DC

    II.1.2)        Główny kod CPV 45330000

    II.1.3)        Rodzaj zamówienia Roboty budowlane

    II.1.4)        Krótki opis:

    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ronda u zbiegu ulic Wygody i Olszynowej w miejscowości Podolszyn Nowy na terenie Gminy Raszyn. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Raszyn - faza V" współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na latach 2014-2020, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie.

    W ramach robót należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej w tym:

    . sieci kanalizacji sanitarnej DN 200- 239,50 m

    - w tym kanalizacja wykonana metodą bezwykopową - 77,00 m

    .         wykonanie studni z kręgów betonowych o średnicy DN 1200- 2 szt.

    .         wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej DN 160 (odcinek od kanału głównego do granicy działki) - 40,00 m

    .         wykonanie studni rewizyjnych o średnicy DN 600 PE- 6 szt.

    II.1.5)        Szacunkowa całkowita wartość

    II.1.6)        Informacje o częściach

    To zamówienie podzielone jest na części: nie

    II.2)            Opis

    II.2.1) Nazwa:

    II.2.2)  Dodatkowy kod lub kody CPV: 45231000, 45233220

    II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913

    Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn

    II.2.4) Opis zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ronda u zbiegu ulic Wygody i Olszynowej w miejscowości Podolszyn Nowy na terenie Gminy Raszyn. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Raszyn - faza V" współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na latach 2014-2020, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie.

    W ramach robót należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej w tym:

    . sieci kanalizacji sanitarnej DN 200- 239,50 m

    - w tym kanalizacja wykonana metodą bezwykopową - 77,00 m

    .         wykonanie studni z kręgów betonowych o średnicy DN 1200- 2 szt.

    .         wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej DN 160 (odcinek od kanału głównego do granicy działki) - 40,00 m

    .         wykonanie studni rewizyjnych o średnicy DN 600 PE- 6 szt.

    II.2.5)        Kryteria udzielenia zamówienia

    Kryteria określone poniżej

    Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60

    Kryterium kosztu - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40

    II.2.6)        Szacunkowa wartość

    II.2.7)        Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

    Początek: 15/01/2020 Koniec: 15/05/2020

    Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień:

    Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP Roboty, określone odrębną umową, będą polegały na wykonaniu robót podobnych do objętych zamówieniem.

    II.2.10)      Informacje o ofertach wariantowych

    Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

    II.2.11)      Informacje o opcjach Opcje: nie

    II.2.12)      Informacje na temat katalogów elektronicznych

    Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny

    II.2.13)          Informacje o funduszach Unii Europejskiej

    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu:

    POIS.02.03.00-00-0057/16-00

    II.2.14)        Informacje dodatkowe

    Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu;

    Działanie2.3Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM.

    Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

    III.1)      Warunki udziału

    III.1.1)      Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

    6.2.1 . Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,

    14 i 21ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    6.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy;

    6.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

    6.2.4 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postepowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 22 Ustawy;

    III.1.2)      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

    Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: sytuacja ekonomiczna:

    - wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych);

    III.1.3)      Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

    Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

    c1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5(pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 400

    000,00 zł brutto (każda z robót) c2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1 osobą (jedną osobą), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno - kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. W/w osoba musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złoty brutto);

    1 osobą (jedną osobą) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. W/w osoba musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w nadzorowanie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złoty brutto);1 osobą (jedną osobą) posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. W/w osoba musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót oraz nadzorowanie co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty elektryczne, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złoty brutto).

    III.1.5)      Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

    III.2)          Warunki dotyczące zamówienia

    III.2.2)      Warunki realizacji umowy:

    Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy), wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę

    w pełnym wymiarze co najmniej osoby, wykonujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie: obsługi koparki, obsługi zagęszczarki oraz montażu rurociągów kanalizacyjnych i studni kanalizacyjnych,

    Umowa będzie realizowana zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy.

    III.2.3)      Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

    Sekcja IV: Procedura

    IV.1)          Opis

    IV.1.1)       Rodzaj procedury Procedura otwarta

    IV.1.3)       Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

    IV.1.4)       Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

    IV.1.6)       Informacje na temat aukcji elektronicznej

    IV.1.8)      Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

    IV.2)          Informacje administracyjne

    IV.2.1)       Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

    Numer ogłoszenia w Dz. Urz. UE - OJ/S: 2019/S 197-477343

    IV.2.2)       Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

    Data: 23/12/2019      Czas lokalny: 09:00

    IV.2.3)       Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

    IV.2.4)      Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski

    IV.2.6)      Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

    IV.2.7)       Warunki otwarcia ofert: Data:

    23/12/2019 Czas lokalny: 12:00 Miejsce:

    siedziba Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, Sala Konferencyjna Urzędu Gminy

    Sekcja VI: Informacje uzupełniające

    VI.1)       Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

    Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

    VI.2)       Informacje na temat procesów elektronicznych

    VI.3)       Informacje dodatkowe:

    Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).

    Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail: iod@raszyn.pl , Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ronda u zbiegu ulic Wygody i Olszynowej w miejscowości Podolszyn Nowy w Gminie Raszyn" znak: ZP.271.1.34.2019.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.

    1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp";

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza

    4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych - zg. z zapisami w SIWZ.

    Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy:

    1.         Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru

    Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności w następujących przypadkach:

    - na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy.

    2.         Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych ustalona będzie według następujących zasad:

    - zg. z zapisami istotnych postanowień umowy.

    3.         Zmiana umowy wynikające z okoliczności opisanych w niniejszym paragrafie mogą prowadzić w konsekwencji do zmiany terminów realizacji określonych w umowie, wynagrodzenia umownego, sposobu realizacji zamówienia, w tym m.in. do zmiany materiałów i urządzeń lub technologii w stosunku do określonych w umowie

    VI.4)          Procedury odwoławcze

    VI.4.1)       Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

    Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A, Warszawa 02-676 Polska

    VI.4.2)               Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

    Krajowa Izba Odwoławcza, Warszawa Polska

    VI.4.3)               Składanie odwołań

    VI.4.4)               Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

    Krajowa Izba Odwoławcza, Warszawa Polska

    VI.5)          Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

    15/11/2019

     

    Materiały do pobrania (FTP):