<>

 

 

Zamawiający informuje, że zapisy w załączonym wzorze umowy dotyczące montażu i mebli dotyczyły części II już rozstrzygniętej zapytania ofertowego (w zakresie wyposażenia w sprzęt do nauki języków i meble pracowni językowej) i nie dotyczą obecnego postępowania.

 

Jednocześnie Zamawiający przedłuża możliwość składania ofert do piątku, 29.11.2019 do godziny 11:00.

 

 

Zamawiający informuje, iż do przedmiotowego zapytania ofertowego wpłynęły pytania:

 

Pytanie nr 1:

Rozumiem, że do każdego komputera będzie podłączany zestaw kina domowego 5.1 , stąd wymóg 6cio kanałowej karty dźwiękowej?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający przyjmuje słuszność zgłoszonej uwagi. W specyfikacji dokonujemy następującej zmiany: KARTA DŹWIĘKOWA dźwięk HD, min. 2 kanały

 

 

Pytanie nr 2:

Czy powyższa specyfikacja została stworzona w oparciu o istniejącą na rynku konfigurację ?

Odpowiedź Zamawiającego:

Wyspecyfikowane wymagania minimalne nie są oparte na żadnej konkretnej, istniejącej konfiguracji.

 

 

 

Zamawiający informuje, iż do przedmiotowego zapytania ofertowego wpłynęły pytania:

 

Pytanie nr 1:

W przypadku zestawu Klawiatura + mysz, akcesorium nie podlega pod ustawę o 0% VAT dla placówek oświatowych, czy w takim przypadku może być zaproponowane z VAT 23% jako oddzielna pozycja

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający akceptuje propozycję oddzielnej pozycji z VAT 23% dla klawiatur i myszy.

 


Pytanie nr 2:

Proszę również o potwierdzenie czy wymagają Państwo nowej licencji systemu operacyjnego Windowsa 10 Professional w wersji refurbished dla komputerów poleasingowych, (naklejka z nowych kodem aktywacyjnym)

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający akceptuje licencję w wersji refurbished.

 

 

Znak sprawy: RPF.271.4.2019.KD_2

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  /tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843/

 

 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 71

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

dostawa 16 komputerów stacjonarnych wraz z 16 monitorami LCD dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Raszynie wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą i myszą

 

II. Opis przedmiotu zamówienia
Specyfika głównych wymagań, nie gorszych niż:

 

Komputer (16 szt.)

OBUDOWA

            format:                       SFF

PROCESOR

            wydajność:                  min. 7300 punktów PassMark

            taktowanie:                min. 3,3 GHz

            rdzenie:                       min. 4

KARTA SIECIOWA

            standard przewodowy:                       IEEE 802.3-2008 (10/100/1000 Mbps)

KARTA GRAFICZNA

            klasy HD, wspierająca min. DirectX 10.1 i OpenGL 4.0

KARTA DŹWIĘKOWA

            dźwięk HD, min. 6 kanałów

PAMIĘĆ

            pamięć wbudowana: min. 8 GB

            taktowanie:                min. 2133 MHz

DYSK TWARDY

            typ:                             SSD

            pojemność:                 min. 240 GB

NAPĘD OPTYCZNY

               DVD +/- RW, DualLayer

PŁYTA GŁÓWNA

            min. zestaw portów zewn.:    1 x VGA, 1 x DisplayPort lub HDMI, 6 x USB 2.0, audio in/out (stereo mini-jack)

OPROGRAMOWANIE

            Kompatybilne z Windows 10 Professional PL 64-bit

GWARANCJA

            min. 24 miesiące typu Od drzwi – do drzwi

Każdy komputer powinien być wyposażony w przewodową,
pełnowymiarową klawiaturę (złącze USB) o układzie klawiszy US/EU
oraz przewodową mysz optyczną (złącze USB) z trzema przyciskami.

 

Monitor (16 szt.)

PARAMETRY

            przekątna:                                          min. 22"

            maks. wielkość plamki:                      0,24 mm

            maks. czas reakcji matrycy:               8 ms

            min. rozdzielczość nominalna:           1920 x 1080

            min. jasność ekranu:                          250 cd/m2

            min. kontrast:                                    1000:1 (dynamiczny: 2 000 000:1)

            min. zestaw złącz:                              D-Sub, DisplayPort lub HDMI (odpowiednio do komputera w zestawie)

            gwarancja:                                         24 miesiące typu Od drzwi – do drzwi

Do każdego monitora powinien być dołączony kabel
DisplayPort<->DisplayPort lub HDMI<->HDMI o długości min. 1,5 m.

 

 

1.      Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz. U. Nr 54 z 2004 r., poz. 535 z późn. zm., Dz. U. Nr 90 z 2005 r. poz. 756) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 w sprawie wykorzystania sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0% oraz warunków jej stosowania.

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: 30213000-5, 30231300-0.

4.      Zamawiający dopuszcza komputery poleasingowe spełniające wskazane wymagania.

5.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.aktualny odpis z właściwego rejestru wydany nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalna jest także odpowiednia informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.

3.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

4.Zamawiający odrzuci oferty, które:

·         wpłyną po podanym w niniejszym zapytaniu terminie – oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy bez otwierania,

·         nie spełniają wymagań formalnych i materialnych określonych w niniejszym zamówieniu, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy i nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia,

·         są niezgodne z przepisami prawa,

·         Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień Wykonawcy wynika, iż Wykonawca  lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest pani Katarzyna Dombska, kdombska@raszyn.pl, 22-7017873.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: pon.-pt. 9:00-14:00.

 

VI. Termin realizacji zamówienia

Strony ustalają termin realizacji przedmiotu do dnia 19 grudnia 2019 roku.

 

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy: złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 27.11.2019, godz.10:00 : Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa 16 komputerów wraz z 16 monitorami” NIE OTWIERAĆ PRZED 27.11.2019 godz.10:00

 

VIII. Kryterium stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

Cena oferty brutto – 100%

 

IX. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu ofertowo-cenowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podana cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

3.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

X. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie 5 dni roboczych.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

7.      Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert.

8.      W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie zostanie udzielone przez Zamawiającego podmiotom nie będącym powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

XI. Klauzula informacyjna:

Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.); 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

XII. Załączniki:

1.Formularz ofertowo-cenowy

2.Wzór umowy