obrazek

Raszyn, 23 stycznia 2020 r.

Znak sprawy: P1/271/05/2020

  

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1843/

 

I. Zamawiający: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 „Pod Topolą”

Adres do korespondencji: ul. Pruszkowska 21c, 05-090 Raszyn

tel. 22 498-14-06, sekretariat@przedszkoletopola.pl

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 w Raszynie”

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu dydaktycznego do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 „Pod Topolą” w Raszynie z podziałem na części:

a)      Stół z pętlami motorycznymi – służący jako pomoc do zajęć terapii ręki – 4 sztuki;

b)      Ośmiornice sensoryczne  – służące jako pomoc do zajęć terapii ręki – 4 sztuki;

c)       Ścianka wspinaczkowa – służąca jako pomoc do zajęć przeciwdziałania zaburzeniom sensorycznym i wadom postawy – 1 sztuka;

d)      Dywan interaktywny – służący jako pomoc do zajęć terapeutycznych przeciwdziałania zaburzeniom sensorycznym i wadom postawy – 1 sztuka;

e)       Sprzęt do diagnozy metodą Tomatis – urządzenie do testów uwagi słuchowej w skład którego wchodzi konsola do diagnozy (np. firmy: Koordynacja, Moje Bambino, Tomatis) – 1 komplet.

 

Każdy z elementów specjalistycznych pomocy dydaktycznych powinien posiadać certyfikaty i atesty oraz spełniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek (Dz.U. z 2016 r. poz. 1730 z pozn.zm.)

 

Niniejsze postępowanie, realizowane jest w ramach projektu pn. „Przedszkolna INTEGRACJA w Raszynie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, zgodnie z umową o dofinansowanie nr RPMA.10.01.04-14-c469/19-00 z dnia 16.10.2019 r.

2.       Termin dostawy dla każdej części zamówienia – 15 dni od daty zawarcia umowy

3.       Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną wybraną część lub kilka części.

4.       Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertą na daną część zamówienia.

5.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu.

6.       Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.

7.       Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu podczas dostawy do Zamawiającego.

8.       Do każdego elementu zamówieniu wymagana jest instrukcja w języku polskim.

9.       Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

10.   Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

11.   Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

12.   Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert;

13.    Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) Opis oferowanych pomocy dydaktycznych do każdej części zamówienia na które składana jest oferta wraz z załączeniem certyfikatów/ atestów oraz dopuszczeni do pracy w placówkach oświatowych – załącznik Wykonawcy oddzielnie dla każdej części na którą składana jest oferta.

2.        Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, Zamawiający sam generuje KRS lub wypis z CEIDG ze strony internetowej

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną pod adresem: sekretariat@przedszkoletopola.pl

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Agnieszka Okła-Barwicka lub P. Justyna Biaduń sekretariat@przedszkoletopola.pl

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy przedszkola od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00 – 17:30

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 30 stycznia 2020 r. do godz. 1000

w siedzibie Zamawiającego :  05-090 Raszyn ul. Pruszkowska 21c w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Raszynie” – z dopiskiem na którą część składana jest oferta.

NIE OTWIERAĆ PRZED  30 stycznia 2020r. godz. 1015

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za dostawę przedmiotu zamówienia – oddzielnie dla każdej z części zamówienia – zgodnie ze wzorem formularza ofertowego.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą – oddzielnie dla każdej części zamówienia – po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.