Raszyn, dnia 22.01.2020 r.

KZ.271.4.2020.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U z 2019 r. poz. 1843)

 

I.    Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:  Zakup materiałów do pielęgnacji terenów zieleni”.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.            Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem jest sukcesywny zakup następujących materiałów budowlanych:

    1. kora mielona  0-20mm  w ilości około 450 worków 80 litrowych,
    2. kora gruba      0-80mm  w ilości około 400 worków 80 litrowych,,
    3. podłoże do trawników   w ilości około 200 worków 80 litrowych
    4. torf odkwaszony ph: 5,5-6,5 w ilości około 200 worków 80 litrowych,
    5. trawa renowacyjna- mieszanka 7 składnikowa w opakowaniach 5kg. w ilości około 35 szt.,
    6. florovit do trawników (zaw. Fe 4% ) w opakowaniach 25kg w ilości około 25 szt.,
    7. środek chwastobójczy 360SL w opakowaniach 5l w ilości około 10 szt.
    8. paliki do drzewek o 8 mm i dł. 3 m. w ilości około 200 szt.
    9. azofoska w opakowaniach 25 kg w ilości około 50 szt.

2.            Faktyczne ilości oraz rodzaj zakupywanych materiałów określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań materiałowych telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Rodzaj oraz ilość materiałów określonych powyżej mogą ulec zmianie.

3.            Zamawiający odbierze zamówione materiały własnym transportem i na własny koszt.

4.            Zamawiający zastrzega sobie, aby odległość od magazynu (punktu wydania towaru) Wykonawcy do siedziby Zamawiającego była nie większa niż 5 km w jedną stronę. Powyżej 5 kilometrów Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tych materiałów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt bez obciążenia kosztami z tego tytułu Zamawiającego.

5.            Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zapotrzebowania.

6.            Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów nowych, zgodnych z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

7.            Termin wykonania przedmiotu umowy: sukcesywnie do 30 listopada 2020 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.

8.            Kryteria oceny ofert: cena 100%

9.            Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

10.        Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

09.11.22.00 torf

03.41.60.00 odpady drzewne

11.        Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III.              O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.                  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.                  dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.                  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.                  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1        Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2  aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy. 

2.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

 

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499, dosiadacz@raszyn.pl

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek 8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.

 

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „KZ.271.4.2020.DO - Zakup materiałów do pielęgnacji terenów zieleni” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 31.01.2020 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii  w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „Dostawa materiałów do pielęgnacji terenów zieleni”.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.       Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

 

IX. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

1.       Projekt umowy,

2.       Formularz cenowo-ofertowy