Raszyn, dnia 21.01.2020 r.

KZ. 271.3.2020.DO

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)

 

I.    Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:  „Dostawę środków chemicznych do utrzymania czystości w budynku Urzędu Gminy Raszyn”.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem jest sukcesywny zakup następujących środków:

 

L.p.

Nazwa artykułu

Ilość

j.m.

Opis dodatkowy

 

1

AJAX PŁYN DO SZYB 500 ML

12

szt.

Płyn do mycia szyb 500 ml z rozpylaczem

2

BLITZ ORANGE 1 L - G482

50

szt.

Środek do codziennego mycia powierzchni ph7 koncentrat

3

BRISE 300ML SPRAY

55

szt.

Odświeżacz powietrza w sprayu 400 ml

4

CIF 700/750 ML

20

szt.

Uniwersalne mleczko do czyszczenia

5

CLEAN PRO PAPIER JUMBO

160

szt.

Papier toaletowy jumbo makulatura 2warstwy, długość 120m

6

CZYŚCIWO 250MB

24

szt.

Czyściwo papierowe, biała makulatura 250m

7

DOMESTOS 750 ML

60

szt.

Płyn dezynfekujący na bazie chloru 750 ml

8

KATRIN RĘCZNIK ZZ -

10

szt.

Ręczniki składane, makulatura selektywna biała, 3150 listków

9

KRĄŻEK do WC

30

szt.

Żelowy krążek barwiący do toalet

10

KREM DO RĄK 100 ML

40

szt.

 ph neutralne, wzbogacony witaminami

11

KRET GRANULKI ŻEL 500 G

10

szt.

Produkt przeznaczony jest do udrożniania rur i syfonów w instalacjach kanalizacyjnych – granulki

12

MC RĘKAWICE GOSP. IDEAL (S,M,L)

30

szt.

Rękawice gumowe gospodarcze żółte

13

MOP KIESZENIOWY 40CM

10

szt.

Wkład kieszeniowy z mikrofazy biały 40 cm 125 g

14

MOP SZNURKOWY B-N 300 G

10

szt.

Mop sznurkowy bawełniany 300g

15

MOP Z MIKROFAZY 40 CM

15

szt.

Mop z mikrofazy biały typu speedy, 95g, 40 cm

16

MYDŁO W PŁYNIE 5 L

20

szt.

Antybakteryjne mydło w płynie, 5l, ph 5,5-6

17

ODŚWIEŻACZ POWIETRZA

40

szt.

Odświeżacz powietrza w żelu 150 g

18

OFFICE CLEAN SPRYSKIWACZ 1 L

35

szt.

Płyn do mycia mebli i urządzeń biurowych o ph 7

19

PŁYN DO NACZYN

50

szt.

Płyn do mycia naczyń, 1l, ph neutralne, wzbogacony witaminami

20

RĘCZNIK MAXI SYSTEM CELULOZA

130

szt.

Ręcznik papierowy w roli, celuloza 2 warstwy, 150m, 6 szt/op.

21

ROKO FAST&CLEAN SANITER 0,5 L

20

szt.

Kwaśny preparat do codziennego czyszczenia sanitariatów i wc

22

ROKO GOLD UNITER 1 L

10

szt.

Uniwersalny preparat do czyszczenia na bazie alkoholu i terpenu o ph7

23

SPIR.GLASRG. 1 L

20

szt.

Profesjonalny środek do mycia szyb i okien na bazie etanolu, ph około 7

24

SUPER GREEN SPECJAL 10 L

5

szt.

Aktywna piana ph14 koncentrat mycie samochodów dostawczych

25

ŚCIERKA Z MIKROFAZY 32x32

60

szt.

Ścierka do codziennej pielęgnacji, rozmiar 32x32, gramatura 320g/m2

26

TOPEFEKT NORMAL 10 L

10

szt.

Preparat do codziennego zmywania posadzek, ph11

27

WC KOSTKA

65

szt.

Kostka odświeżająca do wc 51g

28

WC KOSZYK

60

szt.

Kostka odświeżająca do spłuczki 45g

29

WOREK LD 120 CZARNE

60

szt.

Worek, czarna folia 120l, 25szt/ rolka

30

WOREK LD 35/50 CZARNY

160

szt.

Worek, czarna gruba folia 35l, 50szt/ rolka

31

WOREK LD 60/50 CZARNY

135

szt.

Worek, czarna gruba folia 60l, 50szt/ rolka

32

ZMYWAK KUCHENNY PROFILOWANY

30

szt.

Zmywak kuchenny z żółtym padem, wymiary 13x7x4

 

2.            Faktyczne ilości oraz rodzaj zakupywanych materiałów określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań materiałowych telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Rodzaj oraz ilość materiałów określone powyżej mogą ulec zmianie.

3.            Zamawiający odbierze zamówione materiały własnym transportem i na własny koszt.

4.            Zamawiający zastrzega sobie, aby odległość od magazynu (punktu wydania towaru) Wykonawcy do siedziby Zamawiającego była nie większa niż 5 km w jedną stronę. Powyżej 5 kilometrów Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tych materiałów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt bez obciążenia kosztami z tego tytułu Zamawiającego.

5.            Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zapotrzebowania.

6.            Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

7.            Termin wykonania przedmiotu umowy: sukcesywnie do 20 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.

8.            Kryteria oceny ofert: cena 100%

9.            Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

10.        Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

Detergenty                                              -           Kod CPV  -  24513290-2

Mydło                                                     -           Kod CPV  -  24513100-4

Papier toaletowy                                      -           Kod CPV  -  21221100-9

Pasty i proszki czyszczące                                   -           Kod CPV  -  24511400-3

Ręczniki papierowe do rąk                                  -           Kod CPV  -  21221300-1

Rękawice gumowe                                  -           Kod CPV  -  25161100-8

Rękawice jednorazowe                           -           Kod CPV  -  25161200-9

Roztwory myjące                                    -           Kod CPV  -  24513295-7

Środki czyszczące                                              -           Kod CPV  -  24513000-3

Worki na odpady z tworzyw sztucznych   -           Kod CPV  -  25222100-4

 

11.        Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III.              O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.              posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.              dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.              posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.              znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1        Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy. 

2.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

 

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499, fax. 22 701 77 71

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek 8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.

 

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „KZ.271.3.2020.DO - „Dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości w budynku Urzędu Gminy Raszyn ” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 31.01.2020 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „Dostawę środków chemicznych do utrzymania czystości w budynku Urzędu Gminy Raszyn”..

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.       Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

 

IX. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.       Wzór umowy,

2.       Formularz cenowo-ofertowy,