Raszyn, dnia 2020-03-19

 

OŚGK.271.14.2020.JK(16)

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych /
Dz.U. 2019 r. poz. 1843, z późn. zm./

 

I. Zamawiający:  GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 022 701-77-77., faks 022 701-77-78

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie dokumentacji

1. Aktualizacja Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Raszyn w 4 egz. w wersji papierowej oraz 4 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w kolorze wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko; wykonaniem prognozy oddziaływania na środowisko aktualizacji Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Raszyn (w 4 egz. w wersji papierowej oraz 4 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w kolorze), przeprowadzeniem konsultacji społecznych do planu i prognozy włącznie z wymogami określonymi w art. 3 ust. 1 pkt 11 ppkt c ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2020 r. poz. 283 ze zm.) oraz przyjmowaniem uwag i wniosków w trakcie konsultacji wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji wymaganych przepisami prawa.

2. Raport z wykonania Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Raszyn w latach 2018 – 2019 w 4 egz. w wersji papierowej oraz 4 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w kolorze.

3. Dokonywanie prezentacji dokumentów o których jest mowa w ust. 1 w siedzibie Zamawiającego podczas obrad komisji i sesji Rady Gminy Raszyn oraz udzielanie wyjaśnień.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.       Specyfika głównych wymagań;

1. Przedmiot umowy powinien być wykonany z należytą starannością oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym.

2. Wykonawca oświadcza, że znane mu są warunki techniczne wykonania zamówienia usługi oraz dysponuje odpowiednimi środkami technicznymi.

3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnych opracowań, w tym kosztów zakupu map, kosztów uzyskania informacji, uzgodnień, opinii, decyzji, kosztów dojazdu do siedziby Zamawiającego.

2.       Kryteria oceny ofert: cena 100%

3.       Termin wykonania zadania do dnia 11.09.2020 r.

Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 71319000-7

4.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego- zał. nr 1,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy,

3) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zał. nr 2,

4) projekt umowy – zał. nr 3.

5) referencje potwierdzające właściwe wykonanie 2-ch Planów Gospodarki Niskoemisyjnej lub aktualizacji Planów Gospodarki Niskoemisyjnej w okresie 3-ch ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

2.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Jarosław Kozłowski tel. nr (22) 701 79 05, email jkozlowski@raszyn.pl.

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: pn. 8.00-17.30, wt. - czw. 8.00-15.30, pt. 8.00-13.30.

VI. Miejsce składania ofert

1. Ofertę cenową należy przesłać w terminie do dnia 3.04.2020 r. do godz. 12.00.  Liczy się data wpłynięcia.

2. Wykonawca winien przesłać ofertę elektronicznie. Oferta powinna zostać przesłana jako załącznik pdf do wiadomości przewodniej za pomocą e-pułap /y2m823fydf/skrytka lub mailem na adres jkozlowski@raszyn.pl oraz opatrzona kwalifikowalnym podpisem elektronicznym oraz zatytułowana „OŚGK.271.14.2020.JK PGN nie otwierać przed dniem 3.04.2020 r. do godz. 12.00.”

Otwarcie załączników nastąpi po wyznaczonym terminie – warunki wynikają z specjalnych uwarunkowań spowodowanych wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.       Formularz ofertowo-cenowy- zał. nr 1

2.       Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zał. nr 2

3.       Projekt umowy – zał. nr 3.