Wykon.prac i dok.geodezyjnych: -w celu regulacji stanów prawnych nieruchom.(zad. nr 1) i dot.wniosków o uzyskanie zgody na zmianę przeznacz.terenów rolnych na cele nierolnicze, dla potrzeb miejsc.planu zagosp.przestrz.na ter.Gm.Raszyn(zad.nr 2).
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-341/PN/5/2006 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres Ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Data ogłoszenia 2006-03-01 Przedmiot zamówienia publicznego „Wykonanie prac i dokumentacji geodezyjnych: § w celu regulacji stanów prawnych nieruchomości ( zad. nr 1 ) i § dot. wniosków o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia terenów rolnych na cele nierolnicze, dla potrzeb miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Raszyn ( zad. nr 2 )”. Szczegółowy zakres zamówienia: ad. zad. nr 1: I. Wykonanie pomiarów i ustalenie pasa gruntu zajętego pod drogę wg stanu na dzień · opracowania mapy z rozliczeniem nieruchomości i wykazem zmian gruntowych, · badania hipotecznego. Szacunkowa ilość – 3 ulice (dł. ca 19,60 hm). II. Wykonanie pomiarów i podziałów nieruchomości będących własnością Gminy, w zakresie: · badania hipotecznego. Szacunkowa ilość: 3 działki pierwsze, 3 działki następne. III. Wykonanie map do celów prawnych z rozliczeniem hipotecznym ( tj. dla zasiedzenia, komunalizacji, przekazania w użytkowanie wieczyste lub sprzedaży, wykupu ). Szacunkowa ilość: 9 działek. IV. Wykonanie badań hipotecznych nieruchomości. Szacunkowa ilość – 6 nieruchomości. ad zad. nr 2: Wykonanie nie więcej niż trzech dokumentacji geodezyjnych, dot. wniosków o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia terenów rolnych na cele nierolnicze, wydawanych przez Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi dla potrzeb miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( 3 projekty planu miejscowego o pow. od ok. 200 ha do ok. 300 ha ). UWAGA: Szacunkowe ilości mogą w trakcie trwania umowy ulec zmianie. Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 74 27 40 00-0. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Termin (okres) realizacji ad zadania nr 1: Sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, od daty podpisania umowy ad zadania nr 2: Sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, od daty podpisania umowy Warunki uczestnictwa: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2/ Prowadzą działalność obejmującą usługi geodezyjne i kartograficzne w rozumieniu art. 11 Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086, z późn. zm. ). 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą się realizacją, z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, usług o charakterze porównywalnym do niniejszego zamówienia ( wraz b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym min.: - 1 osobą, posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii min. dla zakresu 1 i 2, w przypadku zad. nr 1 oraz - 1 osobą, posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii min. dla zakresu 2 i 5, w przypadku zad. nr 2 ( zgodnie z art. 43 w/w Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ). Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp. 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/. 2.2/ Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, usług o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania 2.3/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dołączonymi kopiami odpowiednich uprawnień. Dane pracownika upoważnionego do kontaktów Imię i nazwisko Bożena Grądziel ( zad. nr 1 ), Anna Kozłowska ( zad. nr 2 ), Elżbieta Musialska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00 Sposoby odbioru formularza W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert (wniosków) 2006-03-20, godz. 12:00 Atrybuty przetargów Wartość zamówienia poniżej 60 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert, tj. do 18-04-2006 r. Kryterium cena Najniższa cena Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 2006-03-20 Godzina otwarcia 12:30
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
31.12.1998 r. w zakresie:
zamówienia: wymagany
do 30 listopada 2006 r. , w terminie określonym w każdorazowym zleceniu,
do 31 grudnia 2006 r., w terminie określonym w każdorazowym zleceniu.
z dokumentami od Zamawiających, potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia ),
( popartych dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie),
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Monika Golc |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Monika Golc |
Data wprowadzenia: | 2006-03-01 15:04:19 |
Opublikował: | Monika Golc |
Data publikacji: | 2006-03-01 15:11:05 |
Ostatnia zmiana: | 2006-03-01 15:11:05 |
Ilość wyświetleń: | 3623 |