Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/3/2006

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-03-17

Przedmiot zamówienia publicznego

„Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn”, obejmujące następujący zakres prac:

1) mechaniczne zamiatanie z piasku i innych nieczystości nawierzchni jezdni, pasów przykrawężnikowych, placów i zatok postojowych,

2) ręczne oczyszczanie poboczy, chodników oraz pasów zieleni z zalegających nieczystości stałych, piasku i liści, a w przypadkach koniecznych ręczne oczyszczenie nawierzchni jezdni w zakresie określonym w pkt.1) w obrębie strefy przykrawężnikowej,

3) załadunek i wywóz zebranych odpadów.

Zakres robót dotyczy pasa drogowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych tj. wydzielonego pasa terenu w liniach rozgraniczających, wraz z leżącymi w jego ciągu jezdnią, poboczami, placami, zatokami postojowymi, chodnikami i pasami zieleni.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90210000-2

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany

   sukcesywnie wg potrzeb od dnia podpisania umowy do 15.11.2006 r.

Warunki uczestnictwa:             

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), tj.:

a) posiadają aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia (podstawa prawna: ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami), zawierające w szczególności odpady o kodzie 20 03 03 (odpady z czyszczenia ulic i placów),

b)  posiadają aktualną na czas realizacji usługi umowę z składowiskiem odpadów na  przekazywanie zebranych zanieczyszczeń,

c)  posiadają aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Raszyn (podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. Nr 132 z 1996 r., poz. 622 z późniejszymi zmianami).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

     3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, min. 2 ( dwóch )  zamówień w zakresie letniego oczyszczania dróg lub dróg, chodników i placów ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie ),

   3.2/  dysponują min. 10 pracownikami fizycznymi zdolnymi do wykonania zamówienia, ubranymi w jednolite stroje  z logo firmy.

 3.3/ posiadają ( w rozumieniu art. 336 Ustawy z dn. 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny /Dz. U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm. /) niezbędny do  wykonania zamówienia sprzęt i urządzenia, tj. min.:

           - zamiatarka samojezdna lub samochód z osprzętem do zamiatania – 1 szt.,

           - samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 Mg – 1 szt.

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  4.1 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

5/ Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż
6 m-cy
przed upływem terminu składania oferty/
,

      2.2/ aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia,

      2.3/ aktualna na czas realizacji usługi umowa z składowiskiem odpadów na przekazywanie zebranych zanieczyszczeń,

      2.4/ aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Raszyn,

 2.5/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień ( min. 2 ) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

2.6/ wykaz personelu, który będzie wykonywać zamówienie.

2.7/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada Wykonawca.

3/ Przedstawienie aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

4/ Wniesienie wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

Dane pracownika upoważnionego do kontaktów

Imię i nazwisko

Ireneusz Bieńkowski,Paweł Bucholc,   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00

Sposoby odbioru formularza

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena formularza

10  

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert (wniosków)

2006-04-03, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

poniżej 60 tys. Euro

 

Wadium

1 100 zł ( słownie: jeden tysiąc sto złotych )

Okres związania ofertą

 

30 dni od daty składania ofert, tj. do 02 -05-2006 r.

 

      Kryterium cena

       Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

 

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-04-03

Godzina otwarcia

12:30