Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/7/2006

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-04-04

Przedmiot zamówienia publicznego

„Interwencyjna pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Gminy Raszyn”, w tym:

1. Usuwanie drzew wskazanych przez Zamawiającego.

2. Karczowanie pni w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

3. Pielęgnacja drzew wskazanych przez Zamawiającego.

UWAGA:

·         Wykonawca ma obowiązek interwencji nie dłużej niż w ciągu 3 godzin od zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez inspektora nadzoru powołanego ze strony Zamawiającego w przypadku usunięcia wiatrołomów, oraz 24 godzin w przypadku innych prac.

·         Do wywozu i składowania gałęzi oraz ściętych drzew z miejsca wykonywania robót zobowiązuje się Wykonawcę, który za powyższe czynności ponosi wszelkie koszty.

·         Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania zbędnych urządzeń pomocniczych, materiałów i odpadów,

·         Wykonawca jest obowiązany do prowadzenia prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77.21.14.00-6,

77.21.15.00-7.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany

   sukcesywnie wg potrzeb, od dnia podpisania umowy do 30.11.2006 r.

Warunki uczestnictwa:             

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm. ).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

     3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, min. 2 ( dwóch )  zamówień o charakterze i złożoności  
porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia (
poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ), z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, dat i miejsca wykonania i Zamawiających,

3.2/ posiadają ( w rozumieniu art. 336 Ustawy z dn. 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny /Dz. U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm. /) niezbędny do  wykonania zamówienia sprzęt i urządzenia, tj. min.:

·         pilarki – 2 szt.,

·         ciągnik z przyczepą bądź samochód do transportu gałęzi i drzew – 1 szt.,

·         podnośnik hydrauliczny do prac na wysokości ( co najmniej 15 m )  – 1 szt.,

·         rębarka do gałęzi – 1 szt.,

·         frezarka do pni – 1 szt.,

oraz środki łączności:

·         1 linię telefoniczną z obsługą w godz. 8.00 – 18.00  przez 6 dni w tygodniu ( bez niedzieli  i świąt ),

·         1 telefon komórkowy.

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  4.1 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż
6 m-cy
przed upływem terminu składania oferty/
,

 2.2/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień ( min. 2 ) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,

2.3/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, urządzeń i środków łączności, jakie posiada Wykonawca.

3/ Przedstawienie aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

Dane pracownika upoważnionego do kontaktów

Imię i nazwisko

Ireneusz Bieńkowski, Paweł Bucholc,   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00

Sposoby odbioru formularza

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena formularza

10  

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert (wniosków)

2006-04-20, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

poniżej 60 tys. Euro

 

Okres związania ofertą

 

30 dni od daty składania ofert, tj. do 19 -05-2006 r.

 

      Kryterium cena

       Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

 

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-04-20

Godzina otwarcia

12:30