Interwencyjna pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Gminy Raszyn.
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-341/PN/7/2006 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres Ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Data ogłoszenia 2006-04-04 Przedmiot zamówienia publicznego „Interwencyjna pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Gminy Raszyn”, w tym: 1. Usuwanie drzew wskazanych przez Zamawiającego. 2. Karczowanie pni w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Pielęgnacja drzew wskazanych przez Zamawiającego. UWAGA: · Wykonawca ma obowiązek interwencji nie dłużej niż w ciągu 3 godzin od zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez inspektora nadzoru powołanego ze strony Zamawiającego w przypadku usunięcia wiatrołomów, oraz 24 godzin w przypadku innych prac. · Do wywozu i składowania gałęzi oraz ściętych drzew z miejsca wykonywania robót zobowiązuje się Wykonawcę, który za powyższe czynności ponosi wszelkie koszty. · Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania zbędnych urządzeń pomocniczych, materiałów i odpadów, · Wykonawca jest obowiązany do prowadzenia prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody. Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany sukcesywnie wg potrzeb, od dnia podpisania umowy do 30.11.2006 r. Warunki uczestnictwa: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm. ). 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, min. 2 ( dwóch ) zamówień o charakterze i złożoności 3.2/ posiadają ( w rozumieniu art. 336 Ustawy z dn. 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny /Dz. U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm. /) niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt i urządzenia, tj. min.: · pilarki – 2 szt., · ciągnik z przyczepą bądź samochód do transportu gałęzi i drzew – 1 szt., · podnośnik hydrauliczny do prac na wysokości ( co najmniej 15 m ) – 1 szt., · rębarka do gałęzi – 1 szt., · frezarka do pni – 1 szt., oraz środki łączności: · 1 linię telefoniczną z obsługą w godz. 8.00 – 18.00 przez 6 dni w tygodniu ( bez niedzieli i świąt ), · 1 telefon komórkowy. 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp. 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 2.2/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień ( min. 2 ) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 2.3/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, urządzeń i środków łączności, jakie posiada Wykonawca. 3/ Przedstawienie aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dane pracownika upoważnionego do kontaktów Imię i nazwisko Ireneusz Bieńkowski, Paweł Bucholc, Elżbieta Musialska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00 Sposoby odbioru formularza W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena formularza 10 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert (wniosków) 2006-04-20, godz. 12:00 Atrybuty przetargów Wartość zamówienia poniżej 60 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert, tj. do 19 -05-2006 r. Kryterium cena Najniższa cena Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 2006-04-20 Godzina otwarcia 12:30
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ), z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, dat i miejsca wykonania i Zamawiających,
6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/,
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Monika Golc |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Monika Golc |
Data wprowadzenia: | 2006-04-04 15:34:38 |
Opublikował: | Monika Golc |
Data publikacji: | 2006-04-04 15:37:09 |
Ostatnia zmiana: | 2006-04-04 15:37:09 |
Ilość wyświetleń: | 4079 |