W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
6.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).
6.2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.)
6.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w ostatnich 3 ( trzech ) latach, licząc do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), analogicznych do zamawianych ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie ). Przez zamówienia analogiczne Zamawiający rozumie prace wykonane siłami własnymi Projektanta, polegające na sporządzeniu kompletnej dokumentacji wykonawczej instalacji sanitarnych - cieplnych.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:
· 2 osobami ( projektantem i sprawdzającym ), posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,
6.4/ Udzielą min. 24 - miesięcznej gwarancji z tytułu wad przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak, niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.
6.5/ Usuną wady ujawnione w trakcie realizacji inwestycji w terminie 5 dni roboczych od daty ich zgłoszenia
przez Zamawiającego.
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp.
2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/,
2.2/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień ( min. 3 ) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i uprzednio Zamawiających, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
2.3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kopiami odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń, o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
2.4/ Oświadczenie na formularzu ofertowym o udzieleniu min. 24 - miesięcznej gwarancji z tytułu wad przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak, niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.
2.5/ Oświadczenie na formularzu ofertowym o usunięciu wad w trakcie realizacji inwestycji w terminie 5 dni roboczych od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. |