Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/6/2006

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-04-13

Przedmiot zamówienia publicznego

   Wykonanie dla Szkoły Podstawowej w Sękocinie:  

projektu wykonawczego kompleksowego remontu instalacji c.o. wraz z inwentaryzacją do celów projektowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z wyszczególnieniem podziału na etapy w kosztorysie inwestorskim i przedmiarze robót obejmujących:

etap   I - remont instalacji. c.o. starej części szkoły

etap II - remont instalacji. c.o. łącznika szkoły wraz z salą gimnastyczną”

 

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

74.23.20.00-4

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

   5 tygodni od dnia zawarcia umowy.

 

Warunki uczestnictwa:             

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

6.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

6.2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.)

6.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj.:

a)      wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w ostatnich 3 ( trzech ) latach, licząc do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), analogicznych do zamawianych ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie ). Przez zamówienia analogiczne Zamawiający rozumie prace wykonane siłami własnymi Projektanta, polegające na sporządzeniu kompletnej dokumentacji wykonawczej instalacji sanitarnych -  cieplnych.

b)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

·        2 osobami ( projektantem i sprawdzającym ), posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

6.4/ Udzielą min. 24 - miesięcznej gwarancji z tytułu wad przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak, niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.

6.5/ Usuną wady ujawnione w trakcie realizacji inwestycji w terminie 5 dni roboczych od daty ich zgłoszenia

       przez Zamawiającego.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1
i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/,

 2.2/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień ( min. 3 ) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i uprzednio Zamawiających,  wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,

 2.3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  wraz z kopiami odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń, o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,

 2.4/ Oświadczenie na formularzu ofertowym o udzieleniu min. 24 - miesięcznej gwarancji z tytułu wad przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak, niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.

 2.5/ Oświadczenie na formularzu ofertowym o usunięciu wad w trakcie realizacji inwestycji w terminie 5 dni roboczych od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego.

Dane pracownika upoważnionego do kontaktów

Imię i nazwisko

Marek Wandel                                                  Elźbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00

Sposoby odbioru formularza

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena formularza

25  

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert (wniosków)

2006-04-28, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

poniżej 60 tys. Euro

 

Okres związania ofertą

 

30 dni od daty składania ofert, tj. do 27-05-2006 r.

 

      Kryterium cena

       Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

 

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-04-28

Godzina otwarcia

12:30