Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/9/2006

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-04-26

Przedmiot zamówienia publicznego

„ Wykonanie usługi dot:

 - Likwidacji dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Raszyn – zad. nr 1,

 - Usuwania odpadów tj.: skratek i piasku z piaskowników pochodzących z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Falentach – zad. nr 2,

 - Prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów w 15 punktach na terenie Gminy Raszyn – zad. nr 3”.

 

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90.12.13.10-7, 90.12.23.20-7, 90.12.12.00-3, 90.12.13.10-7

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych

Termin (okres) realizacji
zamówienia: wymagany

ad zad. nr 1:od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2006 r.

ad zad. nr 2:od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2006 r.

ad zad. nr 3:od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2006 r

Warunki uczestnictwa:             

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

Ad. zadania nr 1,2,3.

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), tj.:

2.1/ posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie

objętym przedmiotem zamówienia (podstawa prawna: ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami),

2.2/ posiadają aktualną umowę z składowiskiem odpadów na  przekazywanie zebranych zanieczyszczeń.

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, min. 3 ( trzech )  zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie ).

3.2/ posiadają ( w rozumieniu art. 336 Ustawy z dn. 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny / Dz. U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm./) niezbędny

 do wykonania zamówienia sprzęt i urządzenia, tj. min.:

- dla realizacji zadania nr 1

  •  samochód ciężarowy „hakowiec” – min. 2 szt.
  •  kontenery poj. 4 m3 - odkryte– min. 2 szt.
  •  kontenery poj. 7m3 - odkryte– min. 6 szt.
  •  kontenery o podwyższonych burtach poj. 18 m3 – min. 2szt.
  •  koparkę chwytakową lub koparko-ładowarkę – min. 1 szt.

- dla realizacji zadania nr 2

  •  kontenery poj. 4 m3 - odkryte – min. 4 szt.

- dla realizacji zadania nr 3

  •  pojemnik na papier ( kolor niebieski )  poj. 1,1 – 2,5 m3 - 15 szt.,
  •  pojemnik na szkło (kolor zielony ) poj. 1,1 – 2,5 m3 - 15 szt.,
  •  pojemnik na tworzywa sztuczne i puszki aluminiowe ( kolor żółty ) poj. 1,1 – 2,5 m3 - 15 szt.

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.1 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sposób dokonywania oceny powyższych warunków na podstawie n/w oświadczeń i dokumentów:

1/ Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp.

2/  Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.1.1/ aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia,

2.1.2/ aktualne umowy z składowiskiem odpadów na przekazywanie zebranych zanieczyszczeń.

2.2/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień (min. 3) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i uprzednio Zamawiających, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie) – odpowiednio ad. zadania 1,2,3,

2.3/ wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada Wykonawcaodpowiednio ad. zadania 1,2,3 . 

2.4/ aktualnej polisy ( kopia ) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( wraz z kopią/ami dokumentu/ów wpłaty, w przypadku rat ).

 

* w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie należy dołączyć wymagane dokumenty w pkt.  2.1,  2.1.1, 2.1.2, 2.4  w jednym egzemplarzu.

Dane pracownika upoważnionego do kontaktów

Imię i nazwisko

Ireneusz Bieńkowski ,   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00

Sposoby odbioru formularza

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert (wniosków)

2006-05-12, godz. 10:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

poniżej 60 tys. Euro

 

Okres związania ofertą

30 dni od daty składania ofert, tj. do 10-06-2006 r.

 

Kryterium cena

     Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

 

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-05-12

Godzina otwarcia

10:30