Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/11/2006

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

Data ogłoszenia

2006-04-26

Przedmiot zamówienia publicznego

Budowa kanału sanitarnego wraz z przykanalikami w ul.: Działkowej na odcinku pomiędzy ul. 19 Kwietnia
i ul. Na Skraju,
o łącznej długości: kanałów sanitarnych PCV śr. 200 – 127 m, przykanalików PCV śr. 160 - 29,50 mb ( 4 szt. ).

Zakres zamówienia obejmuje również:

wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wykonanie organizacji ruchu na czas budowy, zajęcie pasa drogowego, odbudowę istniejącej nawierzchni ulic, prace odwodnieniowe, zagęszczenie gruntu wraz z badaniami geologicznymi w zakresie tego zagęszczenia po zasypaniu kanału, organizację placu budowy i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu budowy, opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy, pełną obsługę geodezyjną: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 3-ch egz. uzgodnienie w ZUD, wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3-ch egzemplarzach, zlecenie i opłacenie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (MZG, telekomunikacji itp.)

Rodzaj zamówienia

robota budowlana

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45232440-8, 4511100-0, 45231300-3.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany

14.07.2006 r.

Warunki uczestnictwa:             

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

2/Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, min. 2 ( dwóch ) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), będących robotami analogicznymi, tj. odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, i o wartości min. 100 tys. zł brutto każde ( popartych dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ). Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na wybudowaniu zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej na terenach o zwartej zabudowie jednorodzinnej lub wielorodzinnej.

3.2/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym. min.:

·         1 osobą, posiadającą uprawnienia sanitarne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą rolę Kierownika budowy),

·         1 osobą, posiadającą uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą rolę Kierownika robót),

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100 tys. zł.

5/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

6/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 lata gwarancji.

7/ Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

Sposób dokonywania oceny powyższych warunków na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

    2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/,

UWAGA:

Jeżeli Uczestnik postępowania ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 (Dz.U. nr 71 poz. 645) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Uczestnika postępowania.

2.2/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), będącym robotami analogicznymi, tj. odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

     2.3/ Wykaz Podwykonawców ( wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców ),

2.4/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienia lub będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia ( wraz z dołączonymi kopiami uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego).

3/ Informacja z banku ( wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty ), w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków /wymagana wysokość: co najmniej 100 tys. zł/ podaną cyfrowo i słownie).

4/ Przedstawienie aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

5/ Oświadczenie na formularzu ofertowym, stanowiącym zał. nr 1, o udzieleniu na wykonane roboty i wbudowane materiały min.
3 - letniej gwarancji.

6/ Wniesienie wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

Dane pracownika upoważnionego do kontaktów

Imię i nazwisko

Marcin Ziniewicz,   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00

Sposoby odbioru formularza

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena formularza

45 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert (wniosków)

2006-05-15, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

poniżej 60 tys. Euro

 

Wadium

3 000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych )

Okres związania ofertą

 

30 dni od daty składania ofert, tj. do 13 -06-2006 r.

 

      Wadium

      3 000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych )

      Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-05-15

Godzina otwarcia

12:30