W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm. ) tj.:
a) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia (podstawa prawna: ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami),
b) posiadają aktualną umowę z składowiskiem odpadów na przekazywanie zebranych zanieczyszczeń,
c) posiadają aktualne zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Raszyn (podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. Nr 132 z 1996 r., poz. 622 z późniejszymi zmianami).
3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, min. 3 ( trzech ) zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia,( poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ),
3.2/ posiadają ( w rozumieniu art. 336 Ustawy z dn. 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny /Dz. U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm. /) niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt i urządzenia, tj. min.:
- samochód ciężarowy do wywozu śmieci typu „Hakowiec” - min. 2 szt.
- samochód ciężarowy do wywozu śmieci typu „Śmieciarka” - min. 2 szt.
- samochód transportowy do 1 t - min. 1 szt.
- samochód asenizacyjny – min.poj. 7,0m3 - min. 2 szt.
- kontenery poj. 7m3 - zakryte - min. 6 szt.
- kontenery poj. 7m3 - odkryte - min. 2 szt.
- pojemniki – poj. 1100 l - min. 12 szt.
4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.1 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne do oceny spełniania w/w warunków:
1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp.
2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/,
2.2/ aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia,
2.3/ aktualnej umowy z składowiskiem odpadów na przekazywanie zebranych zanieczyszczeń,
2.4/ aktualnego na czas realizacji usługi zezwolenia Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Raszyn,
2.2/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień (min. 3) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i uprzednio Zamawiających, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu usług muszą zawierać informację na temat wartości, zakresu wykonanych usług, adres uprzednio Zamawiającego, datę rozpoczęcia i zakończenia prac.
2.3/ wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada Wykonawca.
3/ aktualnej polisy ( kopia ) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( wraz z kopią/ami dokumentu/ów wpłaty, w przypadku rat ).
|