Wykonanie remontu Przedszkola w Falentach
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-341/PN/15/2006 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres Ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ). Data ogłoszenia 2006-05-08 Przedmiot zamówienia publicznego Wykonanie remontu Przedszkola w Falentach, w zakresie obejmującym remont pokoju dyrektora, remont podłóg w salach dziecięcych części żłobkowej oraz szatni dzieci starszych, na który składa się: 1. Wymiana posadzki z tworzyw sztucznych na nową wykonaną z paneli (wzór: dąb kanadyjski ) o gr. 8mm i klasie ścieralności nie niższej niż A4 ( warstwa nośna z płyty HDF)– łącznie 92,285 m2. 2. Wykonanie ścianki działowej o wym. 0,8x1,4 m, z obłożeniem wełny mineralnej obustronnie płytami gipsowo – kartonowymi gr. 12,5 mm i obsadzeniem podokiennika z płyty MDF. 3. Osadzenie w ścianie kratki wentylacyjnej z żaluzją. 4. Wymiana drzwi: 5. Malowanie sufitu i ścian: 6. Remont podłóg w salach dziecięcych: Rodzaj zamówienia robota budowlana Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45.45.30.00-7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany 25.08.2006 r. Warunki uczestnictwa: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2/Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.). 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, min. 2 ( dwóch ) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), analogicznych do zamawianych, tj. prac w zakresie robót ogólnobudowlanych, remontowych i wykonawczych, o wartości minimalnej 25 tys. zł brutto każde ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ), 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 lata gwarancji. Dokumenty i oświadczenia niezbędne do oceny spełniania w/w warunków: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp. 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Uczestnik postępowania ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 (Dz.U. nr 71 poz. 645) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Uczestnika postępowania. 2.2/ Wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, 2 (dwóch) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu robót muszą zawierać informację na temat wartości, zakresu wykonanych robót, adres uprzednio Zamawiającego, datę rozpoczęcia i zakończenia inwestycji. 3/ Oświadczenia na formularzu ofertowym, o udzieleniu na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 lat gwarancji. Dane pracownika upoważnionego do kontaktów Imię i nazwisko Agnieszka Kowal, Elżbieta Musialska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00 Sposoby odbioru formularza W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena formularza 10 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert (wniosków) 2006-05-24, godz. 12:00 Atrybuty przetargów Wartość zamówienia poniżej 60 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert, tj. do 22 -06-2006 r. Kryterium cena Najniższa cena Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 2006-05-24 Godzina otwarcia 12:30
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
użytkownikiem ) – 57,78 m2,
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Maria Szklanko |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maria Szklanko |
Data wprowadzenia: | 2006-05-08 13:36:10 |
Opublikował: | Maria Szklanko |
Data publikacji: | 2006-05-08 13:37:49 |
Ostatnia zmiana: | 2006-05-08 13:37:49 |
Ilość wyświetleń: | 3342 |