Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/15/2006

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

Data ogłoszenia

2006-05-08

Przedmiot zamówienia publicznego

Wykonanie remontu Przedszkola w Falentach, w zakresie obejmującym remont pokoju dyrektora, remont podłóg w salach dziecięcych części żłobkowej oraz szatni dzieci starszych, na który składa się:

1. Wymiana posadzki z tworzyw sztucznych na nową wykonaną z paneli (wzór: dąb kanadyjski ) o gr. 8mm i klasie ścieralności nie niższej niż A4 ( warstwa nośna z płyty HDF)– łącznie 92,285 m2.

2. Wykonanie ścianki działowej o wym. 0,8x1,4 m, z obłożeniem wełny mineralnej obustronnie płytami gipsowo – kartonowymi gr. 12,5 mm i obsadzeniem podokiennika z płyty MDF.

3. Osadzenie w ścianie kratki wentylacyjnej z żaluzją.

4. Wymiana drzwi:

  • wykucie muru i wstawienie wraz z progami i ościeżnicami drewnianymi nowych drzwi wewnętrznych płytowych pełnych, fabrycznie wykończonych, z okuciami i 2 różnymi zamkami ryglowanymi w poziomie i pionie, o wym. 0,9 x 2,0 m – 1 szt.

5. Malowanie sufitu i ścian:

  • usunięcie starych powłok malarskich i wyrównanie tynku na ścianach(szpachlowanie gładzi gipsowej),
  • dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi (wybór koloru farby ścian w uzgodnieniu z
    użytkownikiem ) – 57,78 m2,

6. Remont podłóg w salach dziecięcych:

  • wymiana podłoża i wykonanie nowej podłogi w miejscach znacznych zniszczeń ( pow. 4,68 m2 ), cyklinowanie posadzek na całej powierzchni ( ręcznie ), trzykrotne lakierowanie lakierem o wyglądzie powłoki „półmat” dwuskładnikowym, z atestem dopuszczającym do stosowania w placówkach oświatowych – 117,81 m2.

 

Rodzaj zamówienia

robota budowlana

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45.45.30.00-7

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany

25.08.2006 r.

Warunki uczestnictwa:             

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

2/Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, min. 2 ( dwóch ) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), analogicznych do zamawianych, tj. prac w zakresie robót ogólnobudowlanych, remontowych i wykonawczych,  o wartości minimalnej 25 tys. zł brutto każde ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ),

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 lata gwarancji.

 

Dokumenty i  oświadczenia niezbędne do oceny spełniania w/w warunków:

1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

    2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/,

UWAGA:

Jeżeli Uczestnik postępowania ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 (Dz.U. nr 71 poz. 645) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Uczestnika postępowania.

2.2/ Wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, 2 (dwóch) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu robót muszą zawierać informację na temat wartości, zakresu wykonanych robót, adres uprzednio Zamawiającego, datę rozpoczęcia i zakończenia inwestycji.

 3/ Oświadczenia na formularzu ofertowym, o udzieleniu na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3  lat gwarancji.

Dane pracownika upoważnionego do kontaktów

Imię i nazwisko

Agnieszka Kowal,   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00

Sposoby odbioru formularza

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena formularza

10 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert (wniosków)

2006-05-24, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

poniżej 60 tys. Euro

 

Okres związania ofertą

 

30 dni od daty składania ofert, tj. do 22 -06-2006 r.

 

      Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-05-24

Godzina otwarcia

12:30