Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/16/2006

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

Data ogłoszenia

2006-05-11

Przedmiot zamówienia publicznego

„Budowa oświetlenia ulic Gminy Raszyn, tj.:

§         ul. Kolorowej od ul. Ukośnej,

§         ulicy bez nazwy pomiędzy ul. Róży, a ulicą Źródlaną we wsi Rybie,

§         ul. Falenckiej od ul. Pana Michała do Al. Jedności we wsi Falenty oraz ulicy bez nazwy w kierunku granic Gminy Raszyn we wsi Nowy Podolszyn,

§         ul. Błękitnej od ul. Warszawskiej we wsi Jaworowa”.

  w następującym zakresie:

a)        montaż słupów oświetleniowych,

b)       montaż wysięgników rurowych na słupach,

c)        montaż opraw OUSe,

d)       montaż przewodu AsXSn linii oświetleniowej,

e)        demontaż przewodów nieizolowanych linii n/n,

f)        układanie kabli oświetleniowych.

Rodzaj zamówienia

robota budowlana

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45316110-9

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany

6 tygodni od daty podpisania umowy.

Warunki uczestnictwa:             

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

2/Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

     3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, min. 3 ( trzech ) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), będących robotami analogicznymi do zamawianych, i o wartości min. 50 tys. zł brutto każde ( popartych dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ). Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonawstwie robót elektrycznych remontowych lub wykonawczych, dotyczących sieci energetycznych i oświetleniowych.

       3.2/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym. min.:

·         1 osobą ( Kierownik budowy ), posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

·        2 osobami, posiadającymi Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania i eksploatacji instalacji i sieci o napięciu do 1KV.

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

    4.1/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

5/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 1rok gwarancji.

6/ Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

Sposób dokonywania oceny powyższych warunków dokonywane będzie na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

1/ Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp.

2/ Dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/,

UWAGA:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

2.2/ Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

 2.3/ Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienia lub będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych czynności ( wraz z dołączonymi kopiami uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, a także świadectwa kwalifikacyjnego, uprawniającego do wykonywania i eksploatacji urządzeń elektro – energetycznych do 1 kV).

3/ Aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( wraz z kopią/ami dokumentu/ów wpłaty, w przypadku rat ).

4/ Oświadczenia na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1, o udzieleniu na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 1 roku gwarancji.

Dane pracownika upoważnionego do kontaktów

Imię i nazwisko

Witold Ruszczyński,   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

w poniedziałki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki - piątki w godz. 9.00-15.00

Sposoby odbioru formularza

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena formularza

35 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert (wniosków)

2006-05-30, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

     poniżej 60 tys. Euro

 

Wadium

1 500 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych )

Okres związania ofertą

30 dni od daty składania ofert, tj. do 28 -06-2006 r.

      Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-05-30

Godzina otwarcia

12:30