Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/18/2006.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-07-04

Przedmiot zamówienia publicznego

Remont podłóg w Szkole Podstawowej w Raszynie przy ul. Szkolnej 2, w następującym zakresie:

1.   Remont podłóg drewnianych:

a)         Skucie pasa betonu, położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm, gruntowanie podłoża – sala 201 – 2,5 m2,

b)         uzupełnienie posadzki z deszczułek dębowych lub jesionowych o gr. 22 mm mocowanych na klej - sala 201 oraz korytarz I piętra – łącznie 4,9 m2,

c)         szpachlowanie, cyklinowanie oraz trzykrotne lakierowanie trudnościeralnym lakierem dwuskładnikowym z atestem dopuszczającym do stosowania w placówkach oświatowych, o wyglądzie powłoki „półmat” klepki podłogowej –w pomieszczeniach: 57,58, 102, 104,105 z zapleczem, 110 z zapleczem, 112, 113, 201, 204, 210, 211, 212, 213,  214, 215 oraz korytarz I piętra w starej części szkoły - 928,6 m2,

d)         ocyklinowanie oraz trzykrotne lakierowanie listew przyściennych - 616,5 m,

e)         demontaż i ponowny montaż osłon grzejnikowych na korytarzu I piętra i sali 201 na czas remontu o łącznej dł. 57 m oraz ławek szt. 4 o dł. 8m,

2.   Ułożenie posadzki z PCV – łącznik II piętro w starej części szkoły – 20 m2:

a)         zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego, położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm, gruntowanie podłoża, położenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych o parametrach równoważnych jak „TARKETT”, gr. całkowitej min. 2 mm, warstwy użytkowej min. 0,6 mm, trudno zapalnej, z wykonaniem cokołów przyściennych o wys. 15 cm z PCV, kolorystyka jak istniejąca wykładzina (łącznik I piętro).

Uwaga:

Wykonawca ma obowiązek wynieść meble z pomieszczeń i ustawić je ponownie.

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    45453000-7.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 25 sierpnia 2006 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

 

6.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

6.2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.)

6.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

6.3.1           wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówień (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 15 tys. zł. brutto każde ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ),

6.4/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 - letniej gwarancji.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

 2.2/ Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień , odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, i uprzednio Zamawiających, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

 3/ Złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym o udzieleniu min. 3 – letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Agnieszka Kowal                   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 10 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-07-14, godz. 10:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 12-08-2006 r.

     Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-07-14

Godzina otwarcia

10:30