Remont instal.co w SP z Sękocinie-zad. 1. Wymiana szamba przy SP w Sękocinie-zad.2
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-341/PN/19/2006 r. Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres Ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Data ogłoszenia 2006-07-04 Przedmiot zamówienia publicznego „REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W SĘKOCINIE” – zad. nr 1 1) Zakres obejmuje wymianę instalacji c.o. w starej części szkoły w pomieszczeniach klasowych i komunikacyjnych (P1-P17, P101-P110) na parterze i I piętrze. 2) Przyjęto instalację dwururową z rozdziałem dolnym z rur stalowych ze szwem wg. a) instalacja c.o. z rur stalowych instalacyjnych prowadzona po nowych trasach o śr. nom. b) jako elementy grzejne przyjąć należy grzejniki stalowe płytowe z zaworami termostatycznymi z nastawą wstępną i głowicą termostatyczną, na powrotach zawory odcinające kulowe ze śrubunkiem, c) montaż grzejników stalowych jednopłytowych o wys. 600-900 mm i dł. do 1600 mm – szt. 1 d) montaż grzejników stalowych dwupłytowych o wys.: - 300-500 mm i dł. do 1600 mm – szt. 12 - 300-500 mm i dł. do 3000 mm – szt. 2 - 600-900 mm i dł. do 1600 mm – szt. 10 e) montaż grzejników stalowych trzypłytowych o wys.: - 300-500 mm i dł. do 1600 mm – szt. 11 - 600-900 mm i dł. do 1600 mm – szt. 13 f) grzejniki należy obudować osłonami ażurowymi 3) 3) Poziomy c.o. winny być prowadzone nad podłogą parteru: a) dla skompensowania wydłużeń termicznych wykorzystano załamanie tras przewodów oraz zaprojektowano kompensację za pomocą wydłużek U – kształtowych, b) przejście przewodów przez przegrody budowlane należy wykonać w tulejach ochronnych z rur stalowych, przestrzeń miedzy rurą przewodu a tuleją powinna być wypełniona materiałem trwale plastycznym, c) na każdym pionie należy zamontować automatyczny odpowietrznik z zaworem stopowym. 4) Zdemontowana stara instalacja (rury, grzejniki) będzie przejęta przez Inwestora a miejsce składowania wyznaczone przez użytkownika „WYMIANA NIESZCZELNEGO SZAMBA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W zakres robót wchodzi: - wykonanie wykopu pod prefabrykowany zbiornik szamba, - odwodnienie wykopu igłofiltrami, - wykonanie podkładu z chudego betonu (B 7,5) o grubości 20 cm, - zakup i montaż żelbetowego szczelnego, dwukomorowego zbiornika o pojemności 12 m3 zabezpieczonego od zewnątrz dwukrotnie masą hydroizolacyjną, - po zamontowaniu szamba na miejscu użytkowania należy wyposażyć go w odpowiedni gabarytowo właz żeliwny typu ciężkiego licujący z powierzchnią terenu, - wykonanie odpowietrzenia szamba poprzez zamontowanie rury o odpowiedniej średnicy z kapturem zachowując szczelność pomiędzy ścianką rury z płytą pokrywającą, - wykonanie przyłącza z przełączeniem do nowego zbiornika rur PCV o o160 mm dł. 15 m, - rozebranie starego zbiornika i zasypanie wykopu, - wywóz nadmiaru ziemi i gruzu, - posianie trawy na terenie robót ziemnych. Rodzaj zamówienia roboty budowlane Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): ad. zad. nr 1: 45.33.11.00-7 ad. zad. nr 2: 45.23.24.10-9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 2 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: - ad. zadania nr 1 - 15 września 2006 r. -ad. zadania nr 2 - 20 sierpnia 2006 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ) - ad zad. nr 1 i 2 1.2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.) - ad zad. nr 1 i 2 1.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi 1.3.1 wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. - 2 zamówień (rozpoczętych i zakończonych) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, i o wartości minimalnej 60 tys. zł. brutto każde 1.3.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.: - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 1.4./Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1.4.1/ Posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł – ad zad. nr 1 1.4.2/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą jak 70 000 zł – ad zad. nr 1 1.5/ Udzielą min. 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały na okres 3 lat - ad zad. nr 1 i 2 Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: 1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. - ad zad. nr 1 i 2, 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, 2.2/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, i uprzednio Zamawiających, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – ad zad. nr 1, 2.3/ wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kopiami odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń, o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego – ad zad. nr 1 i zad. nr 2, 2.4/ informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej ( wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania oferty ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków /wymagana wysokość: co najmniej 50 000 zł/ podaną cyfrowo i słownie) – ad. zad. nr 1 2.5/ aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą jak 70 000 zł ( z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia o ile strony tej umowy nie umówiły się inaczej) – ad. zad. nr 1 2.6/ złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym o udzieleniu min. 3 – letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały na okres min. 3 lat - ad zad. nr 1 i 2 Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Marek Wandel, Agnieszka Kowal, Elżbieta Musialska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00 (nr pokoju 219, 220), Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) · w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 20 zł, · ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 2006-07-14, godz. 11:00 Atrybuty przetargów Wartość zamówienia poniżej 60 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert, tj. do 12-08-2006 r. Kryterium cena Najniższa cena Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 2006-07-14 Godzina otwarcia 11:30
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
PN – 79/H-74244 o założeniach:
15 - 50 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku – o łącznej dł. 576 m,
W SĘKOCINIE” – zad. nr 2
do wykonania zamówienia, tj.:
( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ) - ad zad. nr 1,
w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą role Kierownika budowy) – ad zad. nr 1 i zad. nr 2
i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Monika Golc |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Monika Golc |
Data wprowadzenia: | 2006-07-04 15:26:08 |
Opublikował: | Monika Golc |
Data publikacji: | 2006-07-04 16:03:03 |
Ostatnia zmiana: | 2011-03-29 14:03:52 |
Ilość wyświetleń: | 3419 |