Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/19/2006 r.

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

/www.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-07-04

Przedmiot zamówienia publicznego

 

 REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W SĘKOCINIE” – zad. nr 1

 

1) Zakres obejmuje wymianę instalacji c.o. w starej części szkoły w pomieszczeniach klasowych i   komunikacyjnych (P1-P17, P101-P110)  na parterze i I piętrze.

2) Przyjęto instalację dwururową z rozdziałem dolnym z rur stalowych ze szwem wg.
PN – 79/H-74244 o założeniach:

a)    instalacja c.o. z rur stalowych instalacyjnych prowadzona po nowych trasach o śr. nom.
      15 - 50 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku – o łącznej dł. 576 m,

b)    jako elementy grzejne przyjąć należy grzejniki stalowe płytowe z zaworami termostatycznymi z nastawą wstępną i głowicą termostatyczną, na powrotach zawory odcinające kulowe ze śrubunkiem,

c)     montaż grzejników stalowych jednopłytowych  o wys. 600-900 mm i dł. do 1600 mm – szt. 1

d)          montaż grzejników stalowych dwupłytowych  o wys.: -  300-500 mm i dł. do 1600 mm – szt. 12

                                                                                      -  300-500 mm i dł. do 3000 mm – szt. 2

                                                                                         -  600-900 mm i dł. do 1600 mm – szt. 10

e)                     montaż grzejników stalowych trzypłytowych o wys.:   -  300-500 mm i dł. do 1600 mm – szt. 11

                                                                                              -  600-900 mm i dł. do 1600 mm – szt. 13

f)            grzejniki należy obudować osłonami ażurowymi

3)                  3)  Poziomy c.o. winny być prowadzone nad podłogą parteru:

a)  dla skompensowania wydłużeń termicznych wykorzystano załamanie tras przewodów oraz zaprojektowano kompensację za pomocą wydłużek U – kształtowych,

b) przejście przewodów przez przegrody budowlane należy wykonać w tulejach ochronnych z rur stalowych, przestrzeń miedzy rurą przewodu a tuleją powinna być wypełniona materiałem trwale plastycznym,

c) na każdym pionie należy zamontować automatyczny odpowietrznik z zaworem stopowym.

4) Zdemontowana stara instalacja (rury, grzejniki) będzie przejęta przez Inwestora a miejsce składowania wyznaczone przez użytkownika

 

 „WYMIANA NIESZCZELNEGO SZAMBA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ
  W SĘKOCINIE” – zad. nr  2

 

W zakres robót wchodzi:

-          wykonanie wykopu pod prefabrykowany zbiornik szamba,

-          odwodnienie wykopu igłofiltrami,

-          wykonanie podkładu z chudego betonu (B 7,5) o grubości 20 cm,

-          zakup i montaż żelbetowego szczelnego, dwukomorowego zbiornika o pojemności 12 m3 zabezpieczonego od zewnątrz dwukrotnie masą hydroizolacyjną,

-          po zamontowaniu szamba na miejscu użytkowania należy wyposażyć go w odpowiedni gabarytowo właz żeliwny typu ciężkiego licujący z powierzchnią terenu,

-          wykonanie odpowietrzenia szamba poprzez zamontowanie rury o odpowiedniej średnicy z kapturem zachowując szczelność pomiędzy ścianką rury z płytą pokrywającą,

-          wykonanie przyłącza z przełączeniem do nowego zbiornika rur PCV o o160 mm dł. 15 m,

-          rozebranie starego zbiornika i zasypanie wykopu,

-          wywóz nadmiaru ziemi i gruzu,

-          posianie trawy na terenie robót ziemnych.

 

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

 ad. zad. nr 1: 45.33.11.00-7

 ad. zad. nr 2: 45.23.24.10-9

Zamawiający  dopuszcza składanie  ofert częściowych.

Liczba zadań

2

Zamawiający  nie dopuszcza składanie  ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 - ad. zadania nr 1 - 15 września 2006 r.

 -ad. zadania nr 2 - 20 sierpnia 2006 r.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. )  - ad zad. nr 1 i 2

 

1.2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.) - ad zad. nr 1 i 2

 

1.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj.:

1.3.1           wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min.

- 2 zamówień (rozpoczętych i zakończonych) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, i o wartości minimalnej 60 tys. zł. brutto każde
( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ) - ad zad. nr 1,

 

1.3.2           dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

- 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą role Kierownika budowy) ad zad. nr 1 i zad. nr 2

 

1.4./Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

1.4.1/ Posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł  ad zad. nr 1

1.4.2/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą jak  70 000 zł – ad zad. nr 1

1.5/ Udzielą min. 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały na okres 3 lat - ad zad. nr 1 i 2

 

    Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. - ad zad. nr 1 i 2,

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1
i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/,

 2.2/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, i uprzednio Zamawiających, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należyciead zad. nr 1,

 2.3/ wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kopiami odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń, o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego – ad zad. nr 1

         i zad. nr 2,

2.4/ informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej ( wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania oferty ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków /wymagana wysokość: co najmniej 50 000 zł/ podaną cyfrowo i słownie) ad. zad. nr 1

2.5/ aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą  jak 70 000 zł

     ( z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia o ile strony tej umowy nie umówiły się inaczej)

          ad. zad. nr 1

2.6/ złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym o udzieleniu min. 3 – letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały na okres min. 3 lat - ad zad. nr 1 i 2

 

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

Marek Wandel,                     Agnieszka Kowal,                      Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

  w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

 (nr pokoju 219, 220),

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

·          w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 20 zł,

·          ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

 

2006-07-14, godz. 11:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 

poniżej 60 tys. Euro

 

Okres związania ofertą

 

30 dni od daty składania ofert, tj. do 12-08-2006 r.

      Kryterium cena

       Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

 

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

 

2006-07-14

Godzina otwarcia

11:30