Gmina Raszyn

ul

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/20/2006

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ul. Szkolna  2a,
05-090 Raszyn,  woj
. mazowieckie,  pow.  pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-07-13

Przedmiot zamówienia publicznego

Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Raszyn, remonty istniejących urządzeń,  odtwarzanie elementów oświetlenia zniszczonych w kolizjach i zdarzeniach losowych.

Zakres prac obejmuje:

§         kontrolę ciągłości działania oświetlenia i utrzymanie istniejących urządzeń w należytym stanie technicznym,

§         w przypadku remontu oświetlenia, wymianę elementów zużytych, nie spełniających wymagań technicznych, powodujących zwiększoną awaryjność lub zagrożenie życia, których naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona,

§         w przypadku zniszczenia elementów oświetlenia w wyniku kolizji drogowych i innych zdarzeń losowych, natychmiastowe działanie zapewniające bezpieczeństwo ludzi, zapewnienie działania pozostałych urządzeń elementów oświetlenia, odtworzenie zniszczonych urządzeń.

Liczba opraw oświetleniowych podlegających konserwacji:

- oprawy sodowe (łącznie istniejące i przewidywane ) - 2145 szt.,
- ilość opraw rtęciowych - 705 szt
.,

Ilość szaf oświetleniowych podlegających konserwacji (łącznie istniejące i przewidywane ) - 97 szt.

 

Gwarancja dla wszystkich robót oraz zamontowanych elementów objętych zamówieniem winna wynosić min. 1 rok.

Szczegółowy zakres prac, zasady współpracy z ZEWT i wymagania zostały określone w „Specyfikacji Technicznych Warunków wykonania i szczegółowych wymaganiach”, stanowiącej załącznik nr A do SIWZ.

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    45.31.61.10-9, 50.23.21.00-1.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 09 sierpnia 2006 r. – 31 października 2007 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

1.2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

§         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

§         posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia,

§         posiadają umowę z firmą utylizującą źródła światła, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia.

1.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

a.        - wykażą się wykonywaniem ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, analogicznych, tj.: min. 1 ( jednej ) usługi, polegającej na wykonywaniu konserwacji oświetlania ulicznego przez okres min. 12 m-cy, o wartości min. 100 tys.. brutto każda,

i

- wykażą się wykonaniem ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) robót budowlanych, polegających na wykonawstwie robót inwestycyjnych lub remontowych, w zakresie energetycznych lub napowietrznych i kablowych linii oświetleniowych, o wartości min. 30 tys.. brutto każda,

 ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te są wykonywane należycie/roboty te zostały wykonane należycie ).

b.        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

§         - 1 osobą, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego ( pełniącą rolę Kierownika robót ), posiadającą Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno – pomiarowym dla napięć min. 1 KV,

§         6 osobami, posiadającymi Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu na napięcia do 1KV,

       w tym:

       - min. 2 osobami, mogącymi wykonywać prace na wysokości,

c.           dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi i środkami łączności, tj. min.:

I.                 

§         samochodem o ładowności do 4 t z przyczepą dłużycową lub środkiem transportu przystosowanym do przewozu materiałów wielkogabarytowych - 1 szt.,

§         dźwigiem samojezdnym o udźwigu min. 4 t – 1 szt.,

§         podnośnikiem koszowym o wysokości podnoszenia min. 18 m – 1 szt.,

 

II.              środkami łączności z całodobową obsługą, w tym min.

§  1 stacjonarną linią telefoniczną,

§  1 telefonem komórkowym.

1.4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

1.4.1/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą jak 250 000 zł.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia.

2.3/ Umowy z firmą utylizującą źródeł światła, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia.

2.4/ Wykazu:

§         wykonywanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania

         i

§         wykonanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,

wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są wykonywane należycie/roboty te zostały wykonane należycie.

2.5/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

2.6/ Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych i środków łączności.

2.7/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą jak 250 000 zł.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Witold Ruszczyński                   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz
. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 (I piętro) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ
- 10 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-07-25, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 23-08-2006 r.

Kryterium:

·         cena konserwacji oświetlenia w okresie

trwania umowy,

·         cena za wykonywanie robót remontowych i odtworzeniowych w okresie trwania umowy.

     80%

 

     20%

Wadium

     4 000 zł  ( cztery tysiące złotych )

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-07-25

Godzina otwarcia

12:30