Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/21/2006 r.

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

/www.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-07-13

Przedmiot zamówienia publicznego

 

  „Budowa kanału sanitarnego z przykanalikami w ul. Wysokiej, we wsi Raszyn”
D
ługość kanału sanitarnego PCV śr. 200 - 71,50 mb, przykanalików PCV śr. 160
- 16 mb (3  szt.).

  Zakres zamówienia obejmuje również:

 wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wykonanie organizacji ruchu na czas budowy, zajęcie pasa drogowego, zagęszczenie gruntu wraz z badaniami geologicznymi w zakresie tego zagęszczenia po zasypaniu kanału, organizację placu budowy i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu budowy, opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy, pełną obsługę geodezyjną: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 3-ch egz. uzgodnienie w ZUD, wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3-ch egzemplarzach, zlecenie i opłacenie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (MZG, telekomunikacji itp.).

Gwarancja dla wszystkich robót i wbudowanych materiałów objętych zamówieniem winna wynosić min. 3 lata.

 

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 45.23.24.40-8

 

Zamawiający  nie dopuszcza składania  ofert częściowych.

Zamawiający  nie dopuszcza składania  ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 4 tygodnie od daty zawarcia umowy

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

 

1.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.

1.2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

1.2.1/ prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

1.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj.:

 

1.3.1.        wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min.

   - 2 zamówień (rozpoczętych i zakończonych) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na wybudowaniu zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej na terenach o zwartej zabudowie jednorodzinnej lub wielorodzinnej i o wartości minimalnej 40 tys. zł brutto każde,
( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie )

 

1.3.2          dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

- 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą role Kierownika budowy),

 

- 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą role Kierownika robót).

 

1.4./Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

1.4.1/ Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 tys. zł 

   

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

 

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1
i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/,

 2.2/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

 2.3/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego

2.4/ informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej ( wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania oferty ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków /wymagana wysokość: co najmniej 30 tys. )

 

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

             Marek Wandel                                            Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

  w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

·         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania
na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 15 zł,

·         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

 

2006-07-26, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 

poniżej 60 tys. Euro

 

Okres związania ofertą

 

30 dni od daty składania ofert, tj. do 24-08-2006 r.

      Kryterium cena

       Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

 

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

 

2006-07-26

Godzina otwarcia

12:30