obrazek

 

Znak sprawy: RPF.271.3.2020.KD

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych /Dz. U. z 2019 r poz. 1843/

 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 71

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Sprzęt komputerowy dla szkół Gminy Raszyn”

dotyczący dostawy poleasingowego sprzętu komputerowego dla potrzeb Szkół Podstawowych w Raszynie, Ładach i Sękocinie z systemem operacyjnym wraz z klawiaturą i myszą

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań, nie gorszych niż:

Komputer typu AiO

PROCESOR

            wydajność:                  min. 6600 punktów PassMark

            taktowanie:                 min. 3,1 GHz

            rdzenie:                       min. 4

KARTA SIECIOWA

            standard przewodowy:                       IEEE 802.3-2008 (10/100/1000 Mbps)
            standard bezprzewodowy:                 IEEE 802.11n

KARTA GRAFICZNA

            klasy HD, wspierająca min. DirectX 10.1 i OpenGL 4.0

KARTA DŹWIĘKOWA

            dźwięk HD, min. 2 kanały

PAMIĘĆ

            pamięć wbudowana: min. 16 GB

DYSK TWARDY

            typ:                              SSD

            pojemność:                 min. 480 GB

PŁYTA GŁÓWNA

            min. zestaw portów zewn.:    1 x DisplayPort lub HDMI, 4 x USB 3.0, audio in/out (stereo mini-jack)

MONITOR

            min. rozdzielczość nominalna:           1920 x 1080

            przekątna:                                          min. 23"
            wbudowane głośniki:                         tak

            wbudowana kamera:                         tak

 

OPROGRAMOWANIE

            Kompatybilne z Windows 10 Professional PL 64-bit

GWARANCJA

            min. 6 miesięcy

Komputer powinien być wyposażony w przewodową, pełnowymiarową klawiaturę (złącze USB) o układzie klawiszy US/EU oraz przewodową mysz optyczną (złącze USB) z trzema przyciskami.

 

 

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: 30213000-5.

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, bez możliwości poprawy.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

3.Zamawiający odrzuci oferty, które:

·         wpłyną po podanym w niniejszym zapytaniu terminie – oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,

·         nie spełniają wymagań formalnych określonych w niniejszym zamówieniu,

·         są niezgodne z przepisami prawa,

·         Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił w ciągu 2 dni roboczych treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień Wykonawcy wynika, iż Wykonawca  lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest pani Katarzyna Dombska, kdombska@raszyn.pl, 22-7017873.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia mailem kdombska@raszyn.pl .

 

VI. Termin realizacji zamówienia

Strony ustalają termin realizacji przedmiotu do dnia 30 kwietnia 2020 roku.

VII. Sposób składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć drogą elektroniczną w pliku zakodowanym hasłem:

- przez ePUAP za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /y2m823fydf/skrytka - oferty podpisane za pomocą Profilu zaufanego lub podpisem kwalifikowanym (elektronicznym)

- za pośrednictwem e-mail kdombska@raszyn.pl - oferty podpisane podpisem kwalifikowanym (elektronicznym).

 

W TERMINIE DO DNIA 10.04.2020, GODZ.09:00 :

Hasło do otwarcia pliku należy przesłać na maila kdombska@raszyn.pl dnia 10.04.2020 o godzinie 9:00.

Oferty z dopiskiem „Sprzęt komputerowy dla szkół Gminy Raszyn”

 

VIII. Kryterium stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

Cena 1 sztuki sprzętu komputerowego brutto – 100%

IX. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu ofertowo-cenowym, należy przedstawić

1)cenę jednostkową oferowanego sprzętu brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podana cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego.

2) rzeczywistą wartość dostawy = liczba sztuk x cena jednostkowa

2.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

3.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Zamawiający informuje, że otrzymał grant z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w wysokości 80.000 zł na zakup sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych w ramach Osi I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu, Działanie 1.1. Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA. Zamawiający planuje w ramach tego Programu zakup 40 sztuk wyżej opisanego sprzętu, jednak ostateczna liczba sprzętu będzie zależała od zaoferowanej ceny jednostkowej.  Rzeczywista wartość dostawy jest więc uzależniona od zaoferowanej ceny jednostkowej.

X. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie 5 dni roboczych.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

7.      Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert.

8.      W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie zostanie udzielone przez Zamawiającego podmiotom nie będącym powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

XI. Klauzula informacyjna:

Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843); 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

XII. Załączniki:

1.Formularz ofertowo-cenowy

2.Wzór umowy