Warszawa, dnia 20 kwietnia 2020 r.

PZ-PI-I.7033.13.2020.SK

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 9, art. 49, art. 61 § 1, 4 i 5 oraz art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, zwanej dalej „Kpa”), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1369, z późn. zm.) zawiadamia się, że Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął na wniosek pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 24/18/PZ.E Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 12 lipca 2018 r., znak: PZ-V.7033.3.2017.DR, nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S8, na odcinku od rejonu węzła „Opacz” (z wyłączeniem węzła) do węzła „Paszków” i powiązania z drogą krajową nr 7 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 721 w miejscowości Magdalenka (wraz z węzłem Paszków i ww. skrzyżowaniem), w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na terenach chronionych akustycznie, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2014 r. poz.112), w terminie do 31 sierpnia 2020 r., w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku do dnia 31 lipca 2022 r.
Ponadto zawiadamia się, iż zgodnie z art. 10 § 1 Kpa stronom przysługuje prawo do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie, pod rygorem możliwości podjęcia decyzji na podstawie zebranego materiału dowodowego i okoliczności ujawnionych w aktach sprawy.

Z uwagi na stan epidemii oraz związane z tym ograniczenie pracy stacjonarnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie brak jest możliwości zapoznania się z aktami sprawy oraz zgłaszania uwag w siedzibie tut. Urzędu. W związku z powyższym strona postępowania może w terminie 7 dni od dokonania zawiadomienia złożyć uwagi lub wniosek o przesłanie jej drogą elektroniczną skanu dokumentów znajdujących się w aktach sprawy na adres: halas@mazovia.pl
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Gminy Michałowice (Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice), Urząd Gminy Raszyn (ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn) oraz Urząd Gminy Nadarzyn (ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn).