OŚGK.271.16.2020.JB(19)

 

 

Protokół

z przeprowadzonego postępowania

 o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  /tj. Dz. U. z  2019 r., poz. 1843 z późń.  zm/

 

1. Przedmiot zamówienia:

„Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2020r.”

2. Wartość szacunkowa zamówienia.

                 wynosi  netto           96 296,91   PLN   tj.     22 555,67 EURO

                                                        brutto 104 000,66   PLN   tj.     24 360,12 EURO

                                              VAT 8%

3. Rodzaj przeprowadzonej procedury  Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe umieszczono na stronie internetowej Urzędu Gminy Raszyn www.bip.raszyn.pl  w dniu 06.04.2020r. w zakładce Zamówienia Publiczne- Przetargi- Ogłoszenia poniżej 30 000 euro- Ogłoszenia.  Termin składania upłynął w dniu 20.04.2020r.

  1. Porównanie ofert:

Do terminu składania oferty tj. do dnia 20.04.2020r. za pośrednictwem poczty polskiej, platformy ePUAP lub poczty elektronicznej wpłynęły n/w oferty:

Nazwa i adres firmy

Łączna wartość zamówienia zł brutto

SUEZ Polska Sp. z. o. o.

ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa

146 950,51zł

FAGUS Sp. z. o. o

Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa

113 710,35zł

VMG Polska Sp. z. o. o.

ul. Mazura 18a, 02-830 Warszawa

88 232,23zł

„ARKAZEN” Zenon Ciarka

ul. Czysta 9, 05-816 Opacz Mała

Jest 115 249,80zł

powinno być 115 249,81zł

(błąd rachunkowy)

W załączeniu złożone oferty

5. Wskazanie wykonawcy :

Nazwa Wykonawcy/adres : VMG Polska Sp. z. o. o. , ul. Mazura 18a, 02-8300 Warszawa

Cena brutto: 88 232,23 zł

Termin realizacji – od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020r.

 6. Uzasadnienie wyboru:

Oferta Wykonawcy odpowiada wymaganiom określonym w zamówieniu i przedstawia najkorzystniejszą przez Zamawiającego cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.    

 

Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie:

 

1)      Inspektor Jolanta Banasiak ………………………