Przedmiot zamówienia publicznego |
Remont podłóg w Szkole Podstawowej w Raszynie przy ul. Szkolnej 2, w następującym zakresie:
1. Remont podłóg drewnianych:
a) Skucie pasa betonu, położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm, gruntowanie podłoża – sala 201 – 2,5 m2,
b) uzupełnienie posadzki z deszczułek dębowych lub jesionowych o gr. 22 mm mocowanych na klej - sala 201 oraz korytarz I piętra – łącznie 4,9 m2,
c) szpachlowanie, cyklinowanie oraz trzykrotne lakierowanie trudnościeralnym lakierem dwuskładnikowym ( wodnym ) z atestem dopuszczającym do stosowania w placówkach oświatowych, o wyglądzie powłoki „półmat” klepki podłogowej – w pomieszczeniach: 57,58, 102, 104,105 z zapleczem, 110 z zapleczem, 112, 113, 201, 204, 210, 211, 212, 213, 214, 215 oraz korytarz I piętra w starej części szkoły - 928,6 m2,
d) ocyklinowanie oraz trzykrotne lakierowanie listew przyściennych - 616,5 m,
e) demontaż i ponowny montaż osłon grzejnikowych na korytarzu I piętra i sali 201 na czas remontu o łącznej dł. 57 m oraz ławek szt. 4 o dł. 8m,
2. Ułożenie posadzki z PCV – łącznik II piętro w starej części szkoły – 20 m2:
a) zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego, położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm, gruntowanie podłoża, położenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych o parametrach równoważnych jak „TARKETT”, gr. całkowitej min. 2 mm, warstwy użytkowej min. 0,6 mm, trudno zapalnej, z wykonaniem cokołów przyściennych o wys. 15 cm z PCV, kolorystyka jak istniejąca wykładzina (łącznik I piętro).
Uwaga:
Wykonawca ma obowiązek wynieść meble z pomieszczeń i ustawić je ponownie.
|
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
6.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).
6.2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
§ prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.)
6.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
6.3.1 wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówień (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 15 tys. zł. brutto każde ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ).
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.
2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.
2.2/ Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień , odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, i uprzednio Zamawiających, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. |
Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): |
§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 10 zł,
§ ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. |