Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/22/2006 r.

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

/www.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-07-17

Przedmiot zamówienia publicznego

 

„Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przejezdnego przykrycia fragmentu kanału Opaczewskiego w Gminie Raszyn”,
wraz z wykonaniem wszelkich koniecznych opracowań i uzgodnień oraz z opracowaniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlano montażowych, kosztorysu inwestorskiego i przedmiarów.

Warunkiem realizacji zamówienia jest uzyskanie przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu  na budowę

 

Projekty wykonać należy na bazie wybranego II Wariantu koncepcji „Przekrycie kanału Opaczewskiego na odc. ul. Grocholicka – ul. Zielona”
wykonanej na zlecenie Zamawiającego w roku 2004.

 

Gwarancja z tytułu wad przedmiotu Umowy winna wynosić min. 24-miesiące, nie krócej jednak niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.

 

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 74.23.20.00.00-4

 

Zamawiający  nie dopuszcza składania  ofert częściowych.

Zamawiający  nie dopuszcza składania  ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

- 5 m-cy od daty zawarcia umowy.

 

Termin wykonania zamówienia zostanie uznany za dotrzymany, jeżeli Wykonawca w ciągu 5 miesięcy od daty zawarcia umowy złoży w imieniu Zamawiającego prawidłowy i kompletny wniosek o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i jednocześnie przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wraz z kosztorysami.

 

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

 

1.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.

1.2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj.:

 

1.3.1/ wykażą się wykonaniem ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 ( dwóch ) zamówień, polegających na zaprojektowaniu dróg, parkingów, które uzyskały pozwolenie na budowę i o wartości min. 15 tys. zł. brutto każde ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie )

 

    1.3.2/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

 

         - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby samorządu zawodowego.

 

        -  1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby samorządu zawodowego.

 

      Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

 1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

 

 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1
i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/,

 2.2/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

 2.3/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego

 

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

             Maria Jasik - Sikorska                          Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

 w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

·         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania
na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 10 zł,

·         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

 

Numer lokalu

 Parter - Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

 

2006-07-27, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

 

Wartość zamówienia

 

poniżej 60 tys. Euro

 

Okres związania ofertą

 

30 dni od daty składania ofert, tj. do 25-08-2006 r.

      Kryterium cena

       Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

 

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

 

2006-07-27

Godzina otwarcia

12:30