obrazek

 

Raszyn, 13.05.2020 r.

IR.271.13.2.2020.EK(2)

Zamawiający niniejszym informuje, iż w przedmiotowym zapytaniu na: Dostawę i konfigurację nagłośnienia mobilnego dla zadania pn. „Adaptacja budynku Austerii na centrum integracji społeczno-kulturalnej w Raszynie” w podziale na zadania: Zadanie nr 1*: Dostawa i konfiguracja zestawu głośnikowego wraz z mikserem” wpłynęło pytanie, na które udzielane są odpowiedzi:

Pytanie:

Czy zakładają państwo propozycje systemu nagłośnieniowego zbliżonego parametrami jednak z mniejszą ilością przetworników?

 Odpowiedź:

Zamawiający podtrzymuje parametry opisane w załączniku nr 4A do przedmiotowego zapytania ofertowego i  nie wyraża zgody na zmniejszenie ilości przetworników.

obrazek

 

Raszyn, dnia 06.05.2020 r.

Znak sprawy IR.271.13.2.2020.EK 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm./
 

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a,  05-090 Raszyn

tel. 22 701 78 76, e-mail: inwestycje@raszyn.pl

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:                        

„Dostawę i konfigurację nagłośnienia mobilnego dla zadania pn. „Adaptacja budynku Austerii na centrum integracji społeczno-kulturalnej w Raszynie” w podziale na zadania: Zadanie nr 1*: Dostawa i konfiguracja zestawu głośnikowego wraz z mikserem,

Zadanie nr 2*: Dostawa i konfiguracja zestawu mikrofonowego.”

 *Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla każdego z ww. zadań odrębnie.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Dostawa i konfiguracja nagłośnienia mobilnego w podziale na zadania:

Zadanie nr 1*: Dostawa i konfiguracja zestawu głośnikowego wraz z mikserem, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszego zapytania ofertowego oraz zgodnie z opisem parametrów, stanowiącym załącznik nr 4A do niniejszego zapytania ofertowego,

Zadanie nr 2*: Dostawa i konfiguracja zestawu mikrofonowego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1B do niniejszego zapytania ofertowego oraz zgodnie z opisem parametrów, stanowiącym załącznik nr 4B do niniejszego zapytania ofertowego

2.       Wzór umowy stanowi załącznik nr  2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.       Termin realizacji:

Zadanie 1: 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy,

 

Zadanie 2: 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.

4.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6.       Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – najniższa cena za wykonanie poszczególnych zadań, tj. Zadania  nr 1 *  i Zadania nr 2 *.

* Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie wybranego zadania nr 1 lub nr 2 albo łącznie obu jednocześnie.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

·         Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 3) odpowiednio dla Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 2, załącznik cenowy - wg. załączonego wzoru (załącznik nr 5A i/lub 5B) odpowiednio dla Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 2, wypełniony opis parametrów oferowanego sprzętu
wg. załączonego wzoru (załącznik nr 4A i/lub 4B) odpowiednio dla Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 2.

·         Dokumenty niezbędne do zawarcia umowy: dane Firmy, NIP, REGON.

·         Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Bolesław Sanecki, Pani Ewelina Kalinowska.

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach  900-1400   od poniedziałku do piątku.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail inwestycje@raszyn.pl – skany podpisanych dokumentów oraz dostarczyć oryginały podpisanych dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Oferta na: „Dostawę i konfigurację nagłośnienia mobilnego dla zadania pn. „Adaptacja budynku Austerii na centrum integracji społeczno-kulturalnej w Raszynie” w podziale na zadania:

Zadanie nr 1*: Dostawa i konfiguracja zestawu głośnikowego wraz z mikserem

 

Zadanie nr 2*: Dostawa i konfiguracja zestawu mikrofonowego.

(oryginały można dosłać pocztą tradycyjną w terminie późniejszym).

Ofertę cenową należy przesłać w terminie do dnia 20.05.2020 r. do godz. 1030.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym (załącznik nr 3) oraz załączniku cenowym (załącznik nr 5A i 5B odpowiednio dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2), należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie: Zadania nr 1  i/lub Zadania nr 2.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. Protokół z przeprowadzonego postępowania  zostanie umieszczony na stronie www.bip.raszyn.pl.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1A Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1,

1B Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2,

2. Wzór umowy,

3. Formularz ofertowo-cenowy odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2,

4A Opis parametrów oferowanego sprzętu dla zadania nr 1,

4B Opis parametrów oferowanego sprzętu dla zadania nr 2,

5A Załącznik cenowy dla zadania nr 1,

5B Załącznik cenowy dla zadania nr 2.