Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/23/2006.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-08-03

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie projektu Przedszkola (4-oddziałowego) w Dawidach przy ul. Warszawskiej
( dz. ewid. nr  93/2 i 91 )
”, w następującym zakresie:

§         wykonanie projektu budowlanego ( plan zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, instalacji sanitarnych i elektrycznych ), dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę,

§         wykonanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach ( projekt architektoniczny, konstrukcyjny, niezbędnych instalacji, architektury i wyposażenia wnętrz, zagospodarowania i urządzenia terenu, uzbrojenia terenu, placu i zaplecza budowy ),

wraz z wykonaniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów oraz wszelkich koniecznych uzgodnień i opracowań.

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

- pozyskanie w imieniu Zamawiającego od właściwych jednostek warunków podłączeniowych w zakresie poboru wody, energii elektrycznej, gazu, obsługi telekomunikacyjnej oraz zrzutu ścieków sanitarnych i deszczowych,

- pozyskanie map do celów projektowych oraz stosownych uzgodnień i opinii ZUD.

 

Gwarancja z tytułu wad przedmiotu Umowy winna wynosić min. 3 lata od daty odbioru końcowego.

 

Dla potrzeb oceny oferty Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Koncepcji programowo – przestrzennej Przedszkola.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    74222000-1.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 8 m-cy od daty zawarcia umowy,

w tym termin przekazania projektu budowlanego 6 m-cy od daty zawarcia umowy,

 

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

 

 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

a.        wykażą się realizacją, w ostatnich 3 ( trzech ) latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: min. 3 ( trzech ) zamówień, polegających na wykonaniu kompleksowych dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej, które uzyskały pozwolenie na budowę, i o wartości min. 80 tys. zł. brutto każda (poparte dokumen-tami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie).

b.        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

1 ( jednym ) Projektantem i 1 ( jednym ) Sprawdzającym, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z Przepisami Prawa Budowlanego, w następujących specjalnościach:

§         architektonicznej,

§         konstrukcyjno – budowlanej,

§         instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

§         instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

4.1/ Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 tys. zł.

4.2/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.

 

UWAGA:

W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

§          każdy z Wykonawców winien spełniać warunek określony w pkt. 1, 3 a) oraz 4.2.

§          w przypadku warunku określonego w pkt. 3 b) winien być on spełniony:

ü        w całości przez 1 ( jednego ) Wykonawcę,

ü        w innych przypadkach warunek dysponowania Projektantami w 4 wymienionych specjalnościach winien spełniać 1 (jeden) Wykonawca, natomiast warunek dysponowania Sprawdzającymi w 4 wymienionych specjalnościach winien spełniać drugi/pozostały Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie,

§          w przypadku warunku określonego w pkt. 4.1 winien być on spełniony przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez Wykonawców łącznie.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego
nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w usługi zostały wykonane należycie.

2.3/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

2.4/ Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej ( wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków
( wymagana wysokość: co najmniej 50 000 )
.

2.5/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.

 

UWAGA:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

- w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, z tym, że dla spełnienia warunku dot. osób wykonujących zamówienie oraz posiadania środków finansowych/zdolności kredytowej, dokumenty składa: 1 ( jeden ) Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Maria Jasik-Sikorska, Agnieszka Kowal,         Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 10 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-09-04, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 03-10-2006 r.

Kryterium:

·         CENA

 

·         KONCEPCJA

   

   40%

 

   60%

 

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-09-04

Godzina otwarcia

12:30