Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/24/2006

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-08-04

Przedmiot zamówienia publicznego

Świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu w roku szkolnym 2006/2007 18 dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych, wraz z zapewnieniem opieki na niżej wymienionych trasach:

 

§         TRASIE nr 1 ( z domu do szkoły i z powrotem ), o łącznej długości 100 km, obejmującej przewóz zgłoszonych 14 dzieci, w tym: 12 dzieci z Raszyna, 1 dziecka ze Słomina i 1 dziecka z Falent Nowych do szkół lub placówek oświatowych w Warszawie, znajdujących się odpowiednio przy: ul. Malowniczej 31, ul. Szczęśliwickiej 45/47, ul. Kopińskiej 6/10, ul. Elektoralnej 12/14, ul. Zakroczymskiej 6, ul. Wrzeciono 10 c i ul. Św. Bonifacego 10 –  zadanie nr 1,

 

§         TRASIE nr 2 ( z domu do szkoły i z powrotem ), o łącznej długości 75 km, obejmującej przewóz zgłoszonych 4 dzieci, w tym 3 dzieci kolejno: z Raszyna, Falent i Nowych Grocholic do Szkoły Podstawowej w Pruszkowie przy ul. Wapiennej 2, oraz 1 dziecka z Sękocina Lasu do szkoły w Konstancinie-Jeziornej przy ul. Długiej 40/42 - zadanie nr 2”,

 

W ramach zamówienia Wykonawca powinien zapewnić:

    • transport przystosowanymi do tego celu pojazdami samochodowymi ( z podnośnikiem do wózków inwalidzkich ),

·         transport wózków inwalidzkich ( składanie i przewóz ),

·         opiekę przewożonym uczniom przez osobę przeszkoloną w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej - ze względu na specyfikę świadczonej usługi ( konieczność opieki bezpośrednio w trakcie przewozu ) - osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu, dokonujący przewozu dzieci na danej trasie,

·         doprowadzenie dzieci z samochodu do szkoły/placówki i ze szkoły/placówki do samochodu, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu,

·         dostosowanie wykonania usługi do planu zajęć ucznia.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    60113400-7.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą spośród tras, tj. na zad. nr 1 i zad. nr 2.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 ad zad. nr 1 i 2:

rok szkolny 2006/2007, tj. od 4 września 2006 r. do 22 czerwca 2007 r.

Po odliczeniu dni wolnych od zajęć, ferii, przerw świątecznych okres wykonywania usługi wynosi 185 dni roboczych.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ) - ( dot. zad. nr 1 i 2 ).

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( dot. zad. nr 1 i 2 ), tj.:

§         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

§         posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu osób pojazdami samochodowymi, spełniającymi wymogi Ustawy z dnia 6 września 2001 r. ( Dz. U. Nr 125, poz. 1371 ze zm. ).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( dot. zad. nr 1 i 2 ), tj.:

3.1/ wykażą się realizacją w ostatnich 3 ( trzech ) latach, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 ( dwóch ) zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( odpowiednio dla wartości zamówienia każdego z zadań ), tj. obejmujących świadczenie usług dowozu osób niepełnosprawnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te były wykonywane należycie),

3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

§      2 ( dwoma ) osobami, w tym jedną na zastępstwo ( pełniącymi rolę opiekuna/opiekunki dzieci ), posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, tj. przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno – opiekuńczych oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej ( osoby wyznaczone do pełnienia funkcji opiekuna/ opiekunki nie mogą obsługiwać więcej niż jednej trasy ),

3.3/ dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi, tj.:

§         dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami specjalnie przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych ( w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ), wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt ( pojazdy wyznaczone do przewozu dzieci nie mogą obsługiwać więcej niż jednej trasy ).

 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( dot. zad. nr 1 i 2 ), tj.:

§         są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak  30 000 zł.

UWAGA:

W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

§          każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2 i 4.

§          w przypadku warunków określonych w pkt. 3.1, 3.2 i 3.3 winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego
nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ Aktualnej licencji zezwalającej na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi.

2.3/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( odpowiednio dla wartości zamówienia każdego z zadań ), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że w/w usługi były wykonywane należycie.

2.4/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i
 zakresu wykonywanych przez nich czynności
(Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, sporządza wykaz dla każdego z zadań ).

2.5/ Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych ( pojazdów ), jakimi dysponuje Wykonawca, (Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, sporządza wykaz dla każdego z zadań ).

2.6/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 30 000 zł.

UWAGA:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

§         w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, z tym, że dla spełnienia warunku dot. doświadczenia, osób wykonujących zamówienie oraz dysponowania jednostkami sprzętowymi, dokumenty składa: 1 ( jeden ) Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

 

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Krystyna Więcko                   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 10 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-08-17, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 15-09-2006 r.

     Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-08-17

Godzina otwarcia

12:30