Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/26/2006.

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-08-04

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wymiana stolarki okiennej  w budynku  „ Austerii” przy  Al. Krakowskiej 1 w Raszynie”

 

Zakres prac obejmuje:

 

  -  Demontaż istniejącej stolarki okiennej  drewnianej skrzynkowej.

-    Dostawa oraz montaż nowej stolarki okiennej drewnianej (okna nietypowe, zespolone dwuszybowe) jednoramowej malowanej na kolor biały  nawiązującej do istniejącej o wymiarach zróżnicowanych

a/ okna o pow. do 2,0 m2    - 2,0m2  (1 szt.)

b / okna o pow. do 2,5m2  - 29,15m2 (12 szt.)

c/ okna o pow. do 3,5m2   -  47,85m2 (16 szt.)

d/ drzwi balkonowe z płycinami pełnymi w dolnej części – 11,68m2 (3 szt.)

ze szporosami wiedeńskimi naklejanymi między szybami ( na wzór istniejącej stolarki )   oraz zachowaniem miejsca jej osadzenia ze względu na zabytkowy charakter budynku

spełniającej wymogi:

-    Szklenie –  Thermofloat, U=1,1 W/m2K

-    współczynnik przenikania ciepła dla okien Uk? 1,3W/m2K

-    izolacyjność akustyczna Rw=31-40dB

-    Osadzenie w ścianach podokienników wewnętrznych z płyt z tworzyw sztucznych – pow. 40,24 m2

-    Wykonanie prac tynkarsko – malarskich po osadzeniu okien drewnianych.

-    Wywóz materiałów z rozbiórki.

 

Wykonawca nie może dokonać zmiany w zamawianym asortymencie okien.

Niedopuszczalne są zmiany w wielkości skrzydeł, w podziale okien, w wymaganym sposobie szklenia i otwierania, a także wszelkie inne zmiany.

 

UWAGA:

 

1) Oferowane okna winny:

- spełniać wymogi izolacyjności akustycznej,

- posiadać aktualną ocenę higieniczną,

- posiadać aktualną ocenę pod względem spełnienia obwiązujących przepisów ochrony p.poż. w budownictwie.

2)  proponowany system okien musi posiadać aktualną Aprobatę Techniczną,

3) producent oferowanych okien winien posiadać certyfikat zgodności produkowanych okien

z dokumentacją odniesienia – Aprobatą Techniczną oferowanego systemu okien /deklaracja zgodności

4) Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 lata.

 

Rodzaj zamówienia

robota budowlana

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

   

    45.42.11.35-9

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 8 tygodni od daty podpisania umowy

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

§         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1    wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówień (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na wymianie stolarki okiennej, o wartości minimalnej
50 tys. zł. brutto każde ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie )
.

3.2    dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

                  1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą rolę Kierownika budowy)

UWAGA:

W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

§         każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2

§          w przypadku warunków określonych w pkt. 3.1, 3.2 winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

2.3/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

UWAGA:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, z tym, że dla spełnienia warunku dot. doświadczenia, osób wykonujących zamówienie, dokumenty składa: 1 ( jeden ) Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

 

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

Ireneusz Bieńkowski                  Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 15 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-08-22, godz. 11:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 20-09-2006 r.

     Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2006-08-22

Godzina otwarcia

11:30