Interpelacja Radnej Gminy Raszyn Beaty Sulimy-Markowskiej z dnia 22 czerwca 2020 roku
Raszyn, dnia 22.06.2020 r.
Beata Sulima-Markowska
Radna Gminy Raszyn
Wójt Gminy Raszyn
Andrzej Zaręba
za pośrednictwem:
Dariusz Marcinkowski
Przewodniczący
Rady Gminy Raszyn
INTERPELACJA RADNEJ GMINY RASZYN
Zwracam się z wnioskiem o udostępnienie kopii faktur oraz protokołów odbioru prac dotyczących wydatków jakie poniósł Urząd Gminy na posadzenie nowej oraz utrzymanie istniejącej zieleni (w tym zagospodarowanie i utrzymanie terenów zielonych) w gminie Raszyn. Powyższe proszę przekazać za okres od 01.01.2019 do 31.05.2020 r.
Skany faktur oraz protokołów odbioru prac proszę podesłać mailem na mój adres bsulima@poczta.onet.pl lub przekazać kopie do odbioru w urzędzie.
Zgodnie z terminem określonym w Ustawie o samorządzie gminnym wnoszę o udzielenie odpowiedzi na piśmie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji oraz o podawanie odpowiedzi do publicznej wiadomości poprzez niezwłoczną publikację w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy, oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty.
/-/ Beata Sulima-Markowska
Raszyn, dnia 03.06.2020r.
OŚGK.0003.4.2020.JB(2)
Pani Beata Sulima – Markowska
Radna Gminy Raszyn
W odpowiedzi na interpelację z dnia 22 czerwca 2020r. ws udostępnienia kopii faktur oraz protokołów odbioru prac dotyczących wydatków jakie poniósł Urząd Gminy Raszyn na posadzenie nowej oraz utrzymanie istniejącej zieleni (w tym zagospodarowanie i utrzymanie terenów zieleni) w gminie Raszyn w załączeniu przekazuję kopię w/w dokumentów za okres od 01.01.2019r. do 31.05.2020r. według poniższego zestawienia:
1) w ramach umowy nr OŚGK.16/2019 podpisanej w dniu 18.02.2019r. na wycinkę i pielęgnację drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2019r.
- kopia faktury VAT nr:12/04/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 1.1,
- kopia faktury VAT nr:13/04/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 1.2 oraz protokołem odbioru usługi nr 1,
- kopia faktury VAT nr:16/07/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 2.1,
- kopia faktury VAT nr:17/07/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 2.2 oraz protokołem odbioru usługi nr 2,
- kopia faktury VAT nr:11/09/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 3.1,
- kopia faktury VAT nr:12/09/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 3.2 oraz protokołem odbioru usługi nr 3,
- kopia faktury VAT nr: 4/11/04/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 4.2,
- kopia faktury VAT nr:5/11/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 4.1 oraz protokołem odbioru usługi nr 4,
- kopia faktury VAT nr:26/12/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 5.1,
- kopia faktury VAT nr:25/12/2019 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 5.oraz protokołem odbioru usługi nr 5;
2) w ramach umowy nr OŚGK. 39/2019 podpisanej w dniu 13.05.2019r. na realizację n/w zadań:
1) zadanie 1 - zakup drzew i krzewów w 2019r.
2) zadanie 2:
a) zakup 200szt. sadzonek na Piknik rodzinny w Przedszkolu nr 2 „ W Stumilowym lesie”,
b) zakup 500szt. sadzonek z okazji „Święta Szkoły” w Szkole Podstawowej Łady w ramach której będzie prowadzona akcja ekologiczno-społeczna „Sadzonka za baterię”,
- kopia rachunku nr 42/2019 wraz z protokołami odbioru,
- kopia rachunku nr 104/19;
2) w ramach umowy nr OŚGK.16/2020 podpisanej w dniu 07.02.2020r. na wycinkę i pielęgnację drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2019r.
- kopia faktury VAT nr:05/04/2020 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 1.1,
- kopia faktury VAT nr:06/04/2020 wraz z kosztorysem powykonawczym nr 1.2 oraz protokołem odbioru usługi nr 1.
Sprawę prowadzi: Jolanta Banasiak tel.(22) 701-79-12.
Otrzymują:
- Adresat.
- A/a.
- Rada Gminy Raszyn w/m
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Ciastoń |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Ciastoń |
Data wprowadzenia: | 2020-06-24 12:31:42 |
Opublikował: | Marcin Ciastoń |
Data publikacji: | 2020-06-24 12:38:05 |
Ostatnia zmiana: | 2020-07-06 18:01:17 |
Ilość wyświetleń: | 1233 |